wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Deila heeft er inderdaad terug de fighting spirit in gekregen, iets wat Hoefkens en Parker niet gelukt was.
De honger is terug ook al staan ze x aantal doelpunten voor, ze blijven hoog druk zetten en aanvallen, mooi om te zien.
Er zit eindelijk terug muziek in deze kern.
Nusa was gisteren in de 1ste helft heel sterk en die is nog maar 18 jaar, absoluut top talent.
Onyedika is een wereldtopper in wording.
Sabbe eveneens heel goed ingevallen.
Skov heeft er terug zin in en Vetlesen en Zinckernagel zijn 2 hele goede transfers.
Nu volgen 2 keer Osasuna en Gent, dat zullen mooie waardemeters zijn.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Je kan een verhaal altijd langs 2 kanten bekijken hé. Zeggen dat de tegenstander de voorbije 4 matchen te zwak was klopt, maar dan moet je er ook bij zeggen hoe het komt dat ze zo zwak waren. Ik zeg al jaren dat je in België de meerderheid van de matchen makkelijk kan winnen (als topploeg zijnde) zolang je maar met inzet speelt & 90min lang blijft gaan. De voorbije seizoenen verloren we te veel punten doordat we flauw startten ("het zal wel goedkomen") of doordat we na een voorsprong plots de handrem op gingen trekken. Nu blijven we gewoon naar voor drukken en dan merk je dat de mindere ploegen compleet verzuipen.

Thiago is misschien niet de perfecte spits, maar trok gisteren weer het meeste aantal spurts en is héél aanwezig. Ik ben het ermee eens dat op dit moment Jutgla de betere van de 2 lijkt, maar ik zie Thiago op zich wel graag spelen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1211
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

We mogen niet blind blijven voor de te gemakkelijke doelpunten die we toch nog slikken.
Dit is uiteraard ook een gevolg van de tactiek met aanvallende backs en slechts 1 echte VM.
Geen probleem zolang je meer scoort dan de tegenstander.
Ook nu liep er bij het tegendoelpunt wel wat mis.
Ten eerste kopt Spileers hem in de voeten van een RWDM speler (Spileers wou Onyedika bereiken). Dan gaat het snel en gaat Mechele niet goed genoeg in duel tegen die Riquelmi. Buchanan zet ook niet echt zijn voet uit schrik voor een domme fout net voor de 16m. Ondertussen is De Cuyper inderdaad teveel naar binnen geknepen en verliest hij de man in zijn rug uit het oog. De voorzet van De Sart geraakt dan ook nog tot bij de aanvaller van RWDM en onze verdedigers lopen enkel met hun gezicht naar doel. (De bal gaat dan ook nog tussen Spileers en Mechele door, door een gat van nog geen meter denk ik).
Daarnaast zit er op dat moment misschien ook al onbewust wat laksheid in onze verdediging omdat we tot dan zo snel en zo hoog de bal konden veroveren.
Dit gezegd zijnde, had Mechele toch ook weer een paar mindere momentjes met eens een domme fout omdat de spits te snel wegdraait, met een paar moeilijkere controles onder druk en eens een slechte pass.

Zaak is om het tegen Osasuna 2x dicht te houden en met dezelfde intensiteit te spelen. Dan kan de kwalificatie een feit zijn. Maar wel niet met z'n allen naar voor of we lopen zeker in het mes.

PS: vorig jaar hadden we het na die snelle 1-1 laten hangen, nu blijven we gewoon hetzelfde spelen met drang vooruit. Die mindset alleen al is het grote verschil met vorig seizoen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1211
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3493
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 21 aug 2023, 10:06
Ze zullen bij RWDM content zijn met dat mauve-schildje naast hun naam :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

IsO schreef: 21 aug 2023, 11:34Ze zullen bij RWDM content zijn met dat mauve-schildje naast hun naam :mrgreen:
Die weten niet wat molenbeek is, ik wist ook niet dat die een voetbal club hebben, enige wat ik wist over molenbeek is als ge per vergissing die afrit neemt langs de snelweg dat iemand u uit uw wagen sleurt en doodsteekt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Vergas Ronald schreef: 21 aug 2023, 00:07 Ik zal frankfarinall en tikitaka te vlug af zijn en met de deur in huis vallen : 24 goals in 6 wedstrijden is gewoon te weinig sorry. 't zijn allemaal prutsers.
Lol, ja!
Tiagho en yaremchouk brengen te weinig, we hebben betere spitsen, maw jutgla.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3493
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 21 aug 2023, 16:38
Vergas Ronald schreef: 21 aug 2023, 00:07 Ik zal frankfarinall en tikitaka te vlug af zijn en met de deur in huis vallen : 24 goals in 6 wedstrijden is gewoon te weinig sorry. 't zijn allemaal prutsers.
Lol, ja!
Tiagho en yaremchouk brengen te weinig, we hebben betere spitsen, maw jutgla.
Begin anders al eens met hun namen juist te spellen.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

IsO schreef: 21 aug 2023, 22:20
FrankFarinaII schreef: 21 aug 2023, 16:38
Vergas Ronald schreef: 21 aug 2023, 00:07 Ik zal frankfarinall en tikitaka te vlug af zijn en met de deur in huis vallen : 24 goals in 6 wedstrijden is gewoon te weinig sorry. 't zijn allemaal prutsers.
Lol, ja!
Tiagho en yaremchouk brengen te weinig, we hebben betere spitsen, maw jutgla.
Begin anders al eens met hun namen juist te spellen.
..pas wanneer zij leren voetballen.
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Jutgla is een volledig ander type. Ik ben wel benieuwd naar Jutgla in dit systeem, ik zou er niet stom van staan als die er een pak maakt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 22 aug 2023, 11:27 Jutgla is een volledig ander type. Ik ben wel benieuwd naar Jutgla in dit systeem, ik zou er niet stom van staan als die er een pak maakt.
Jutgla gaat in het systeem met Vetlesen, Vanaken, Nusa en Skov, volledig tot zijn recht komen. :dance:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3493
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »


Geen Nusa aan de aftrap. Vanaken komt in de ploeg, Zinckernagel schuift op naar de flank. De Cuyper raakte fit en kan starten.
Let's go guys! :wave:
Levi
A-kern
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

De cuyper is leergeld aant betalen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1211
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Soms gaat het precies nog iets te snel voor ons
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Vervang hans....en snel
Plaats reactie