:geenhupTiki Taka schreef:Best dat het niet is door gegaan.Bosko schreef: Wilden dus echt De Sutter terug halen deze winter.
Re: Ex-spelers, ex-trainers, ex-staffleden, ex-bestuur
Re: Ex-spelers en trainers
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Amai zeg. Zou wel een dikke fail geweest zijn.Bosko schreef: Wilden dus echt De Sutter terug halen deze winter.
TDS heeft bij ons toch niks meer te zoeken, we hebben al veel teveel spitsen en zou met Diaby en Vossen met moeite de bank halen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Daar heeft hij ondertussen ook genoeg ervaring mee.Fire schreef: TDS heeft bij ons toch niks meer te zoeken, we hebben al veel teveel spitsen en zou met Diaby en Vossen met moeite de bank halen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Bacca's manager zou aan het onderhandelen zijn met West Ham.
Twee keer geel = roodMattJensen schreef: Eerst rood en dan twee keer geel trekken. Wat een held is de Joeri toch.
Rood = twee keer geel
Toch
PetjeFCB schreef:Twee keer geel = roodMattJensen schreef: Eerst rood en dan twee keer geel trekken. Wat een held is de Joeri toch.
Rood = twee keer geel
Toch
dacoster schreef:PetjeFCB schreef:Twee keer geel = roodMattJensen schreef: Eerst rood en dan twee keer geel trekken. Wat een held is de Joeri toch.
Rood = twee keer geel
Toch
Ik dacht wel dat het duidelijk was dat dit niet serieus bedoeld was.
Wat moet die vuist eigenlijk voorstellen? Een op mijn smoel?
een 'vuistje'dacoster schreef: Wat moet die vuist eigenlijk voorstellen? Een op mijn smoel?
Fisting.dacoster schreef: Wat moet die vuist eigenlijk voorstellen? Een op mijn smoel?
dacoster schreef: Wat moet die vuist eigenlijk voorstellen? Een op mijn smoel?
Amai, lichtgeraakt precies...
Voorstel
Alles mee opgelost...
Zo raar dat je mijn reactie zo interpreteert .PetjeFCB schreef:dacoster schreef: Wat moet die vuist eigenlijk voorstellen? Een op mijn smoel?
Amai, lichtgeraakt precies...
Voorstel
Alles mee opgelost...
Maar die mag altijd!
#Elkedagzat
#brofist