Ga eens slapen, man.Khas schreef:Is dat familie van Dany Verlinden?Bosko schreef:Danny Verlinden is een grote kanshebber om keepertrainer te worden bij Moeskroen.
HLN
Re: Ex-spelers, ex-trainers, ex-staffleden, ex-bestuur
- MattJensen
- A-kern
Re: Ex-spelers en trainers
#ZonderJenne
Wat is dat, slapen?MattJensen schreef:Ga eens slapen, man.Khas schreef:Is dat familie van Dany Verlinden?Bosko schreef:Danny Verlinden is een grote kanshebber om keepertrainer te worden bij Moeskroen.
HLN
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Wat ge doet wanneer er geen misses Khas is s'nachts.Khas schreef:Wat is dat, slapen?MattJensen schreef:Ga eens slapen, man.Khas schreef:
Is dat familie van Dany Verlinden?
Khas is een held en helden slapen niet. En al zeker niet 's nachts!
#hetishierbeter
de JoeriElafro schreef:Ik herinner me dat geniaal gezicht van hem toen de ref per ongeluk rood trok ipv geel en dit nadien recht wou zetten.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Duffman schreef:de JoeriElafro schreef:Ik herinner me dat geniaal gezicht van hem toen de ref per ongeluk rood trok ipv geel en dit nadien recht wou zetten.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
-
- Sleutelspeler
Larsen ligt momenteel onder contract bij FC Midtjylland in Denemarken, maar door blessures heeft hij dit seizoen geen enkele wedstrijd kunnen spelen. Ook bij Club Brugge werd hij al geplaagd door blessures, op twee seizoenen speelde hij er amper 17 wedstrijden. Larsen beseft dan ook dat hij het stilaan moet opgeven.
Zijn boodschap op Instagram is duidelijk. "Ik heb na rijp beraad besloten om mijn carrière stop te zetten, nadat ik jaren lang van een prachtig leven als voetballer kon genieten. Ik heb zo veel mensen om te bedanken. Alle clubs waar ik bij heb gespeeld, mijn ploegmaats en coaches, mijn vrienden en familie en mijn lieve vrouw. Ik heb lang moeten nadenken, maar ik weet nu helemaal zeker dat dit de juiste beslissing is. Ik kijk uit naar nieuwe avonturen, mijn lichaam stuit op zijn limieten."
Zijn boodschap op Instagram is duidelijk. "Ik heb na rijp beraad besloten om mijn carrière stop te zetten, nadat ik jaren lang van een prachtig leven als voetballer kon genieten. Ik heb zo veel mensen om te bedanken. Alle clubs waar ik bij heb gespeeld, mijn ploegmaats en coaches, mijn vrienden en familie en mijn lieve vrouw. Ik heb lang moeten nadenken, maar ik weet nu helemaal zeker dat dit de juiste beslissing is. Ik kijk uit naar nieuwe avonturen, mijn lichaam stuit op zijn limieten."
-
- Sleutelspeler
Daan Van Gijseghem naar SV Oudenaarde
- UnusualKid
- Jeugdspeler
Elafro schreef:Ik herinner me dat geniaal gezicht van hem toen de ref per ongeluk rood trok ipv geel en dit nadien recht wou zetten.
Dat ja. Geniaal toch :lolol: :lolol:UnusualKid schreef:Elafro schreef:Ik herinner me dat geniaal gezicht van hem toen de ref per ongeluk rood trok ipv geel en dit nadien recht wou zetten.
Het herkenbare gezicht als je Joeri soms bezig ziet :lolol:
#hetishierbeter
- MattJensen
- A-kern
Eerst rood en dan twee keer geel trekken. Wat een held is de Joeri toch.
#ZonderJenne
Wilden dus echt De Sutter terug halen deze winter.
Best dat het niet is door gegaan.Bosko schreef: Wilden dus echt De Sutter terug halen deze winter.