Zomertransfers 2017 IN
Moderator: Bosko
- Generaloberst
- Invaller
Re: Zomertransfers 2017 IN
ale ze..
Hoeraaaa we hebben een wereldploeg. Superspelers aangekocht en onze kern is perfect in balans. klinkt beter en is ook realistisch niet?
Hoeraaaa we hebben een wereldploeg. Superspelers aangekocht en onze kern is perfect in balans. klinkt beter en is ook realistisch niet?
Ja, want iets tussen de twee kan niet.Generaloberst schreef: ale ze..
Dat jij daar nog je moeite in steekt. ChapeauBosko schreef:Ja, want iets tussen de twee kan niet.Generaloberst schreef: ale ze..
Ik had graag nog ne goeie rechtsbak gehaald en Acolatse gehouden. Maar inderdaad, met toevoeging van Clasie en de enorme verrassing Dennis zijn we gewapend voor wat een tweestrijd lijkt te worden met anderlecht.Fire schreef: Ik dacht dat het duidelijk was, blijkbaar niet.
Al bij al vind ik de transferperiode best ok uitgedraaid.
We hebben teveel spelers gekocht en vooral er niet genoeg verkocht.Generaloberst schreef: Geen verrassing dat ik niet tevreden ben met de transferperiode. Nu lijkt het precies of we ons deftig versterkt hebben, waar ik grote vraagtekens bij stel. Een hoop spelers die hier nog nutteloos rondlopen, nieuw aangekochte versterkingen die worden uitgeleend, etc...Maar misschien moeten we ook niets meer verwachten van dit FCB, zeker nu dat er geen europees voetbal meer is.
Wel 4 nieuwe basisspelers, dat is al niet niks.
Niet te vergeten dat we al een mooie bonus hebben (we gaan em nog nodig hebben) op anderlecht.Peet schreef:Ik had graag nog ne goeie rechtsbak gehaald en Acolatse gehouden. Maar inderdaad, met toevoeging van Clasie en de enorme verrassing Dennis zijn we gewapend voor wat een tweestrijd lijkt te worden met anderlecht.Fire schreef: Ik dacht dat het duidelijk was, blijkbaar niet.
Al bij al vind ik de transferperiode best ok uitgedraaid.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
-
- Sleutelspeler
Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 IN
Fire schreef:Allez man. Denswil gehouden, butelle loopt hier nog rond, masovic, Mcgree en Vanlerberghe halen met moeite beloften niveau....fcb 4 life schreef: Toch wel zeer tevreden over deze transferperiode hoor, zowel inkomend als uitgaand, goed gedaan Vince!
Maar 3! Echte versterkingen (Clasie -gehuurd dan nog-, Nakamba, Decarli)
Engels verkocht aan de Grieken voor een peulschil.
De soap met Perbet....
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 01 sep 2017, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 IN
fcb 4 life schreef:Denswil houden is toch geen ramp zeg.. er ging sowieso geen vervanger komen dus daar winnen we mee.Fire schreef:Allez man. Denswil gehouden, butelle loopt hier nog rond, masovic, Mcgree en Vanlerberghe halen met moeite beloften niveau....fcb 4 life schreef: Toch wel zeer tevreden over deze transferperiode hoor, zowel inkomend als uitgaand, goed gedaan Vince!
Maar 3! Echte versterkingen (Clasie -gehuurd dan nog-, Nakamba, Decarli)
Engels verkocht aan de Grieken voor een peulschil.
De soap met Perbet....
Mera kan ook een aanwinst zijn, en ben je Dennis al vergeten ofzo?
Nog maar te zwijgen over dat belofte niveau van die andere.. zowel McGree als Masovic zijn gekocht voor de toekomst, Vanlerberghe iets eerder, wat er daar dan verkeerd mee is weet ik ook niet.
En 6/7 milj vangen voor Engels, een bedrag die door bonussen kan oplopen en ook nog een een deel van zen rechten kunnen behouden is een mooi deal! Zeker als je weet dat hij de afgelopen 3 jaar nauwelijks een vol jaar kon spelen, de laatste 2 telkens net niet de helft..
Fire schreef: Sarcasme he gasten
Oh Frail.
Al wat we nu al halen is meegenomen. Al hebben we al te vaak de reguliere competitie gewonnen zonder daar gevolg aan te geven in de play-offs...Fire schreef: Niet te vergeten dat we al een mooie bonus hebben (we gaan em nog nodig hebben) op anderlecht.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
-
- Sleutelspeler
Een kern van 24 veldspelers is ideaal lijkt me
Ja? Sinds het nieuwe systeem 2x reguliere competitie gewonnen.Okido schreef:Al wat we nu al halen is meegenomen. Al hebben we al te vaak de reguliere competitie gewonnen zonder daar gevolg aan te geven in de play-offs...Fire schreef: Niet te vergeten dat we al een mooie bonus hebben (we gaan em nog nodig hebben) op anderlecht.
Vorig seizoen de 1ste plek op laatste speeldag op een heel schlemiele manier uit handen gegeven.Peet schreef:Ja? Sinds het nieuwe systeem 2x reguliere competitie gewonnen.Okido schreef:Al wat we nu al halen is meegenomen. Al hebben we al te vaak de reguliere competitie gewonnen zonder daar gevolg aan te geven in de play-offs...Fire schreef: Niet te vergeten dat we al een mooie bonus hebben (we gaan em nog nodig hebben) op anderlecht.
En?Tiki Taka schreef:Vorig seizoen de 1ste plek op laatste speeldag op een heel schlemiele manier uit handen gegeven.Peet schreef:Ja? Sinds het nieuwe systeem 2x reguliere competitie gewonnen.Okido schreef:Al wat we nu al halen is meegenomen. Al hebben we al te vaak de reguliere competitie gewonnen zonder daar gevolg aan te geven in de play-offs...Fire schreef: Niet te vergeten dat we al een mooie bonus hebben (we gaan em nog nodig hebben) op anderlecht.
Dat okido dat misschien ook bij de 1ste plek bijtelde, onbewust.Peet schreef:En?Tiki Taka schreef:Vorig seizoen de 1ste plek op laatste speeldag op een heel schlemiele manier uit handen gegeven.Peet schreef:Ja? Sinds het nieuwe systeem 2x reguliere competitie gewonnen.Okido schreef:
Al wat we nu al halen is meegenomen. Al hebben we al te vaak de reguliere competitie gewonnen zonder daar gevolg aan te geven in de play-offs...