Re: Ex-spelers, ex-trainers, ex-staffleden, ex-bestuur
Re: Ex-spelers en trainers
Sofyan Amrabat (die een uitstekend WK speelde voor Marokko) wordt genoemd bij Man United
- Vergas Ronald
- "Moderator"
Lang heeft z'n eerste prijs al gewonnen in Nederland, was matchwinnaar in de supercup.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Noa Lang doet het niet slecht daar.
Ook onze landgenoot Bakayoko was blijkbaar zeer goed alweer.
Ook onze landgenoot Bakayoko was blijkbaar zeer goed alweer.
CDK naar Atalanta, en dus terug in Blauw-Zwart... Kan niet anders dan een topseizoen worden voor hem
Moet onze ex-T1 Hoefkens zich al zorgen beginnen maken na de volledig gemiste start?
Hij probeert ze te laten uitvoetballen terwijl ze de kwaliteiten er niet voor hebben en dus onder druk komen te staan; zeker tegen een Cercle.
Daarnaast verwijst hij naar een gebrek aan ervaring in zijn ploeg.
Akkoord er zijn heel veel nieuwe jonge spelers. maar je hebt ook nog altijd Bodart, Bokadi, Vanheusden, Donnum en Dragus. Zelfs Fossey heeft ondertussen toch al wat matchen in de JPL.
Hij probeert ze te laten uitvoetballen terwijl ze de kwaliteiten er niet voor hebben en dus onder druk komen te staan; zeker tegen een Cercle.
Akkoord er zijn heel veel nieuwe jonge spelers. maar je hebt ook nog altijd Bodart, Bokadi, Vanheusden, Donnum en Dragus. Zelfs Fossey heeft ondertussen toch al wat matchen in de JPL.
Tja, weinig financiële middelen daar in Standard.Sanders schreef: ↑21 aug 2023, 08:01 Moet onze ex-T1 Hoefkens zich al zorgen beginnen maken na de volledig gemiste start?
- Vergas Ronald
- "Moderator"
-In z'n periode bij ons lag focus op uitblinken in champions league, da's gelukt, vind niet dat Carl gefaald heeft in Brugge, onvergeetelijke CL campagne, hij ging daarna zeker meer punten gepakt hebben dan die Engelsman.
-Standard is onrealistisch, die club verwacht om mee te spelen voor de titel zoals vroeger maar Luik is over de jaren zo ver afgezakt, ze staan na 4 speeldagen onderaan bij OHL, Westerlo en Kortrijk maar Standard hun middelen zijn intussen vergelijkbaar met die van OHL, Westerlo en kortrijk.
Meespelen om de titel omdat ge 10 jaar geleden meespeelde om te titel, dat werkt zo niet hé Vandaag heeft die club evenveel middelen als OHL en Westerlo, dus staan ze onderaan bij OHL en Westerlo, da's toch logisch. PO2 halen met die kern is een prestatie.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Ik geef je gelijk dat Standard onrealistisch is als ze zeggen dat ze top-6 willen halen, maar het lijkt me dat de trainer ook moet proberen om realistisch voetbal te spelen met het materiaal dat hij heeft. Op dit moment lijkt het erop dat Hoefkens bij Standard wil spelen op een manier soortgelijk als wat hij bij Club bracht - dat is met hun spelersmateriaal gewoon onmogelijk en dus onrealistisch. Ik zeg niet dat hij een slechte trainer is, maar hij zou wél zijn manier van spelen moeten aanpassen bij Standard.
Het is ook hiermee dat ik in mijn hoofd zat.t4nd schreef: ↑21 aug 2023, 15:45 Ik geef je gelijk dat Standard onrealistisch is als ze zeggen dat ze top-6 willen halen, maar het lijkt me dat de trainer ook moet proberen om realistisch voetbal te spelen met het materiaal dat hij heeft. Op dit moment lijkt het erop dat Hoefkens bij Standard wil spelen op een manier soortgelijk als wat hij bij Club bracht - dat is met hun spelersmateriaal gewoon onmogelijk en dus onrealistisch. Ik zeg niet dat hij een slechte trainer is, maar hij zou wél zijn manier van spelen moeten aanpassen bij Standard.
Het is nobel dat hij probeert om het al voetballend te doen, maar als het niet lukt, moet je toch een realistischere aanpak verkiezen.
Zoniet sta je als trainer snel buiten, of je club dan budget heeft of niet.
Kortrijk, Eupen, Cercle voor de overname, Beerschot, Oostende, ... zijn of waren notoire trainerskerkhoven, waarbij de beginnende trainer het meestal idealistisch probeerde te doen, om dan opgevolgd te worden door een goedkope trainer genre Custovic, Vanderhaeghe, Maes, Storck, Hollerbach, De Boeck, Peeters, ... die het realistischer aanpakten.
Interview met Tom De Sutter in HNB:
Interview met Clinton Mata in HNB:
Clement zou volgens HLN nadrukkelijk in beeld zijn bij Glasgow Rangers. Zij vermelden ook lichte interesse van Al Shabab (ploeg Carrasco).
HNB meldt dan weer enkel de interesse van Al Shabab.
Clement heeft aangegeven in een zomerinterview dat het familiale voor hem ook belangrijk is en dat hij daarom de boot afhield voor een ploeg in het Midden-Oosten. Maar blijkbaar is de interesse er dus nog steeds.
HNB meldt dan weer enkel de interesse van Al Shabab.
Clement heeft aangegeven in een zomerinterview dat het familiale voor hem ook belangrijk is en dat hij daarom de boot afhield voor een ploeg in het Midden-Oosten. Maar blijkbaar is de interesse er dus nog steeds.