JPL SD23 | KV Oostende - Club Brugge KV | zo 27/01 - 14u30
- rambopirou
- A-kern
Re: JPL SD23 | KV Oostende - Club Brugge KV | zo 27/01 - 14u30
Mij gaat het niet speciaal om “we moeten absoluut winnen om niet verder achter te lopen op Genk”
Het gaat mij om het spelniveau ! Als we ons niveau van vorig jaar terug vinden dan worden we zelfs kampioen met 5-7 punten achter aan het begin van de PO’s.
Het gaat mij om het spelniveau ! Als we ons niveau van vorig jaar terug vinden dan worden we zelfs kampioen met 5-7 punten achter aan het begin van de PO’s.
Het key woord hier is `ALS` ...rambopirou schreef: ↑25 jan 2019, 08:02 Mij gaat het niet speciaal om “we moeten absoluut winnen om niet verder achter te lopen op Genk”
Als we het niveau, en de resultaten van vorig jaar terug vinden, eindigen we op de vijfde plaats. Ik wil het niveau en de resultaten van eind 2017 terug.rambopirou schreef: ↑25 jan 2019, 08:02 Mij gaat het niet speciaal om “we moeten absoluut winnen om niet verder achter te lopen op Genk”
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Ik wil het niveau terug van de Champions League wedstrijden en de wedstrijden tegen Antwerp en Standard thuis
"Wat verwachten jullie: winst, gelijkspel, verlies"...
Er zit er toch weer eentje bij die vermoedt dat we gaan gelijkspelen en er is zelfs een believer in een nederlaag...
Wie zijn ze, wat doen ze?
Er zit er toch weer eentje bij die vermoedt dat we gaan gelijkspelen en er is zelfs een believer in een nederlaag...
Wie zijn ze, wat doen ze?
we hebben 14 op 30 gehaald , en jij denkt dat we daar gemakkelijk gaan winnen , heb je de laatste maanden al een match gezien ?
Wordt een makkelijke overwinning, sowieso.
Die terugmatch tegen Gent is voor hen belangrijker.
Die terugmatch tegen Gent is voor hen belangrijker.
Deze wordt toch wel heel belangrijk nu...
Schrijvers erbij in de spits: goeie zet.
Diatta én Dennis op de flanken: goeie zet.
Amrabat in de verdediging: euhm?...
Diatta én Dennis op de flanken: goeie zet.
Amrabat in de verdediging: euhm?...
Dan denk je "eindelijk, hij heeft het door, terug met 2 spitsen en een mannetje minder in het midden", gevolgd door "Naka-Vormer-Vanaken. Terecht, Amrabat was niet top vorige week".
En dan zie je dat hij Amrabat achterin zet ipv Poulain en schiet je in een lach. (Poulain en Decarli op de bank.)
The fuck, Leko?
En dan zie je dat hij Amrabat achterin zet ipv Poulain en schiet je in een lach. (Poulain en Decarli op de bank.)
The fuck, Leko?
Ik snap het wel, benieuwd hoe het gaat uitdraaien.Cedrinho schreef:Dan denk je "eindelijk, hij heeft het door, terug met 2 spitsen en een mannetje minder in het midden", gevolgd door "Naka-Vormer-Vanaken. Terecht, Amrabat was niet top vorige week".
The fuck, Leko?