Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Zag hier de naam Edson Alvarez verschijnen. Met de ogen dicht halen! Dat is echt een raspaardje.

Badiashile zie ik niet vertrekken, Monaco zal ook wel beseffen dat hij talentvol is en zal eerder als hij naar België komt naar de trutten gaan.

Desoleil zou ik nog op durven gokken, maar vind hem meer een statische verdediger, enorm kopbalsterk kwa verdedigende en aanvallende situaties, maar hij is heel makkelijk te pakken op snelheid...

voor de rest viel me op dat pedrao & doria polyvalent zijn (ook linksback) kan handig zijn.

Maar opt eerste zicht zijn we meer met een pure cv liefst Alvarez. Leko zie ik eind van het seizoen vertrekken en dan zie ik een trainer komen die met 4 verdedigers speelt. Dit is volgens mij de manier om ons te wapenen vermits Vanake & Wesley gaan vertrekken.
Mata op rb & een Diatta er bijvoorbeeld voor, een lb bijhalen en Groeneveld die ik nog seizoentje zie blijven om te bevestigen. We zouden kunnen heersen met de flanken en dit zou dan toch een wapen moeten zijn.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Forumscouting

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef:Ik vond Decarli anders nog wel ok vandaag tegen PSV. Beter dan Cools in alle geval. Enfin, Cools is dan ook veel minder CV.
Is gewoon een goede verdediger ook, maar als je moet depanneren op de flank of tegen uw voet spelen, dan is de kritiek gemakkelijk.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Bosko schreef: 12 jan 2019, 08:53
Cedrinho schreef:Ik vond Decarli anders nog wel ok vandaag tegen PSV. Beter dan Cools in alle geval. Enfin, Cools is dan ook veel minder CV.
Is gewoon een goede verdediger ook, maar als je moet depanneren op de flank of tegen uw voet spelen, dan is de kritiek gemakkelijk.
Helemaal mee eens. De weinige keren dat hij op zijn positie speelde, vond ik hem vrij sober en degelijk.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Forumscouting

Bericht door Khas »

Je mag ook niet onderschatten hoe moeilijk de taak is van de flank verdedigers in een 3-mans defensie. Decarli is geen hoogvlieger, maar doet zijn werk.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Helemaal akkoord met jullie ivm Decarli.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Forumscouting

Bericht door zegmaardag »

Voor mij niet, Decarli heeft geen greintje persoonlijkheid of uitstraling. Het is een meeloper at best, je moet voor meer kunnen gaan, zéker met de blessure van Mitro en einde contract Poulain.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

zegmaardag schreef: 12 jan 2019, 13:58 Voor mij niet, Decarli heeft geen greintje persoonlijkheid of uitstraling. Het is een meeloper at best, je moet voor meer kunnen gaan, zéker met de blessure van Mitro en einde contract Poulain.
Volledig mee akkoord, maar dat wil ook niet zeggen dat Decarli zo slecht is als sommigen beweren. Wat mij betreft is hij een degelijke back-up, en zoals al zo vaak gezegd: we moeten niet zoeken achter back-ups maar wél achter basisspelers.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Wat verwachten jullie eigenlijk ivm Poulain na dit seizoen? Einde contract en vertrek? Of een contractverlenging?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 12 jan 2019, 02:39 Zag hier de naam Edson Alvarez verschijnen. Met de ogen dicht halen! Dat is echt een raspaardje.

Badiashile zie ik niet vertrekken, Monaco zal ook wel beseffen dat hij talentvol is en zal eerder als hij naar België komt naar de trutten gaan.

Desoleil zou ik nog op durven gokken, maar vind hem meer een statische verdediger, enorm kopbalsterk kwa verdedigende en aanvallende situaties, maar hij is heel makkelijk te pakken op snelheid...

voor de rest viel me op dat pedrao & doria polyvalent zijn (ook linksback) kan handig zijn.

Maar opt eerste zicht zijn we meer met een pure cv liefst Alvarez. Leko zie ik eind van het seizoen vertrekken en dan zie ik een trainer komen die met 4 verdedigers speelt. Dit is volgens mij de manier om ons te wapenen vermits Vanake & Wesley gaan vertrekken.
Mata op rb & een Diatta er bijvoorbeeld voor, een lb bijhalen en Groeneveld die ik nog seizoentje zie blijven om te bevestigen. We zouden kunnen heersen met de flanken en dit zou dan toch een wapen moeten zijn.
idd alvarez zou ik ook het liefst zien komen, lees dat club intresse heeft in omar colley ex genk zou ook een mooie aan winst zijn. Beide zou perfect zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Cedrinho schreef: 12 jan 2019, 15:35 Wat verwachten jullie eigenlijk ivm Poulain na dit seizoen? Einde contract en vertrek? Of een contractverlenging?
ik hoop dat zijn contact met 2jaar wordt verlengd met 1j optie.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

t4nd schreef: 12 jan 2019, 14:05
zegmaardag schreef: 12 jan 2019, 13:58 Voor mij niet, Decarli heeft geen greintje persoonlijkheid of uitstraling. Het is een meeloper at best, je moet voor meer kunnen gaan, zéker met de blessure van Mitro en einde contract Poulain.
Volledig mee akkoord, maar dat wil ook niet zeggen dat Decarli zo slecht is als sommigen beweren. Wat mij betreft is hij een degelijke back-up, en zoals al zo vaak gezegd: we moeten niet zoeken achter back-ups maar wél achter basisspelers.
decarli is goed voor belgische middenmoot maar voor ons komt hij tekort.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 12 jan 2019, 19:07
HeervanBiesen schreef: 12 jan 2019, 02:39 Zag hier de naam Edson Alvarez verschijnen. Met de ogen dicht halen! Dat is echt een raspaardje.

Badiashile zie ik niet vertrekken, Monaco zal ook wel beseffen dat hij talentvol is en zal eerder als hij naar België komt naar de trutten gaan.

Desoleil zou ik nog op durven gokken, maar vind hem meer een statische verdediger, enorm kopbalsterk kwa verdedigende en aanvallende situaties, maar hij is heel makkelijk te pakken op snelheid...

voor de rest viel me op dat pedrao & doria polyvalent zijn (ook linksback) kan handig zijn.

Maar opt eerste zicht zijn we meer met een pure cv liefst Alvarez. Leko zie ik eind van het seizoen vertrekken en dan zie ik een trainer komen die met 4 verdedigers speelt. Dit is volgens mij de manier om ons te wapenen vermits Vanake & Wesley gaan vertrekken.
Mata op rb & een Diatta er bijvoorbeeld voor, een lb bijhalen en Groeneveld die ik nog seizoentje zie blijven om te bevestigen. We zouden kunnen heersen met de flanken en dit zou dan toch een wapen moeten zijn.
idd alvarez zou ik ook het liefst zien komen, lees dat club intresse heeft in omar colley ex genk zou ook een mooie aan winst zijn. Beide zou perfect zijn.
Idd beiden zou geweldig zijn. Alvarez zie ik dan wel eerder vertrekken voor bom geld naar topclub, Colley zie ik eerder jaren blijven vermits hij niet van de bank geraakt bij een subtopper in Italië.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Thoughts on Markovic? Deed het vorig jaar ok bij rsca in die paar matchen die hij speelde, Liverpool wil hem uitlenen, is bijna einde contract. Wat als we hem zouden lenen gewoon in afwachting van de terugkeer van onze flankspelers?
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Vond dat wel een goeie, maar is dat niet zo één die altijd maar half fit is? Ook maar enkel zinvol als de flankspelers inderdaad nog lang uit zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Cedrinho schreef: 17 jan 2019, 13:47 Thoughts on Markovic? Deed het vorig jaar ok bij rsca in die paar matchen die hij speelde, Liverpool wil hem uitlenen, is bijna einde contract. Wat als we hem zouden lenen gewoon in afwachting van de terugkeer van onze flankspelers?
Dan koop je hem beter, liverpool wil maar 4 a 5milj meer vangen dus het is mogelijk. Maar denk dat hij eerder naar de mauves zal gaan
Plaats reactie