[47.] Arnaut Danjuma
[47.] Arnaut Danjuma
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 08 jul 2018, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- rambopirou
- A-kern
Re: [?.] Arnaut Groeneveld
Stevige statistieken wel ! Welkom !
Een jeugdige optie er bij op de flank, daar kan ik enkel maar blij om zijn.
Welkom!
Welkom!
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
-
- Invaller
Ik volg!Khas schreef: Een jeugdige optie er bij op de flank, daar kan ik enkel maar blij om zijn.
Welkom!
Weeral geen direct inzetbare versterking zoals gewoonlijk want quantiteit belangrijker dan kwaliteit joenges toch
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo
-
- Sleutelspeler
Djezes zeg is dit ook weer voor een volledig jaar? Afgelopen zomer was je wrs ook zwaar uit je dak aan het gaan met al die jonge aankopen, maar zoals je ziet betekend dat niet dat je geen kampioen kan worden hé..Vormer10 schreef: Weeral geen direct inzetbare versterking zoals gewoonlijk want quantiteit belangrijker dan kwaliteit joenges toch
Er is trouwens nog geen enkele speler van ons vertrokken.
-
- Sleutelspeler
Die zag ook niemand aankomen, welkom!
-
- Basisspeler
Inderdaad, wat een discreet werk toch weer !
-
- Basisspeler
Blij dat jij op de zever van deze zagevent reageert, fcb4lifefcb 4 life schreef:Djezes zeg is dit ook weer voor een volledig jaar? Afgelopen zomer was je wrs ook zwaar uit je dak aan het gaan met al die jonge aankopen, maar zoals je ziet betekend dat niet dat je geen kampioen kan worden hé..Vormer10 schreef: Weeral geen direct inzetbare versterking zoals gewoonlijk want quantiteit belangrijker dan kwaliteit joenges toch
Er is trouwens nog geen enkele speler van ons vertrokken.
Een schande trouwens dat dit individu hier met de naam “vormer10” rondloopt
(Kan dit veranderd worden in “zageventnumber1”, mods?)
Moeten natuurlijk er wel voor zorgen dat we de juiste balans behouden. We hebben al een jonge kern, iemand met ervaring zou ik toch ook nog graag zien komen. Paar zelfs . Nu neemt het niets weg dat deze zijn kans mag/moet/zal krijgen!
Laatst gewijzigd door Pica op 07 jun 2018, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze naam in Nederland is alleen maar groeiende. Dit krijgen onze concurrenten voorlopig niet voor elkaar hoor. Staat hoog aangeschreven daar. Weer heel goed werk, in alle stilte. En past natuurlijk bij de aanvallende stijl van Leko.
-
- Basisspeler
Ondertussen aan het kijken hoe jonkie Rashford de Engelsen vooruit stuwt tegen Costa Rica. Wow !Pica schreef: Moeten natuurlijk er wel voor zorgen dat we de juiste balans behouden. We hebben al een jonge kern, iemand met ervaring zou ik toch ook nog graag zien komen. Paar zelfs . Nu neemt het niets weg dat deze zijn kans mag/moet/zal krijgen!
Iedere speler onder de 27 gaat snel zonder werken zitten. Goed wi Rashford.vanGentmaarvoorClub schreef:Ondertussen aan het kijken hoe jonkie Rashford de Engelsen vooruit stuwt tegen Costa Rica. Wow !Pica schreef: Moeten natuurlijk er wel voor zorgen dat we de juiste balans behouden. We hebben al een jonge kern, iemand met ervaring zou ik toch ook nog graag zien komen. Paar zelfs . Nu neemt het niets weg dat deze zijn kans mag/moet/zal krijgen!