Nieuwe T1
Moderator: Bosko
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Re: Nieuwe T1
Mjaaaaa, da's zwart-wit kijken hé David. Het feit dat hij hier op dit forum voor sommigen niet veel goeds kan doen is grotendeels omdat hij kwek vertegenwoordigt. Ik heb hier nog niet zoveel kwaads gelezen over zijn coaching en tactische kwaliteiten. Degenen die hem "verheerlijken" praten ook enkel daarover. Dat hij zich kan gedragen als een kwal en kan zagen langs de lijn hoort er nu eenmaal bij. MPH is ook soms een clown in de dugout...
Doe mij maar een Hein of Mazzu, maar dan met voorkeur voor Hein.
Doe mij maar een Hein of Mazzu, maar dan met voorkeur voor Hein.
Oh Frail.
Ik heb hier al veel kwaads gelezen over zijn tactische keuzes hoor. En mss niet altijd onterecht hoor, het voetbal is niet altijd hoogstaand, maar wat MPH voor Club gedaan heeft daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor. Ik ben er 100% zeker van dat geen enkele Belgische trainer vorig jaar kampioen was geworden met de kern die MPH ter beschikking had, daar ben ik echt van overtuigd.
Uiteraard heeft ieder zijn eigen mening en overtuigingen. De manier waarop wij vorig jaar gespeeld hebben, dat is de manier waarop ik voetbal graag zie gespeeld worden, met een stevige organisatie en als een echte pletwals. Dat is ook de reden dat ik graag Mazzu zie komen. HVH laat zijn ploegen mooi voetbal spelen, volledig akkoord, maar zijn manier van werken lijkt me minder garantie op succes dan die van MPH
Uiteraard heeft ieder zijn eigen mening en overtuigingen. De manier waarop wij vorig jaar gespeeld hebben, dat is de manier waarop ik voetbal graag zie gespeeld worden, met een stevige organisatie en als een echte pletwals. Dat is ook de reden dat ik graag Mazzu zie komen. HVH laat zijn ploegen mooi voetbal spelen, volledig akkoord, maar zijn manier van werken lijkt me minder garantie op succes dan die van MPH
Ja voor mij ook als ik zou kunnen kiezen om MPH brugge te laten coachen voor de komende 15 jaar dan teken ik met mijn beide handen en met mijn ogen dicht.DavidVM schreef:Dat mag, net als ik me mag ergeren aan de verheerlijking van HVH. Ik erger me kapot hoe die voor bepaalde leden van het forum niks slechts kan doen terwijl MPH voor diezelfde leden niks goed kan doen. Laat me kiezen tussen MPH en HVH en de keuze zou altijd dezelfde zijn.Peet schreef:Ik ben fan van de manier waarop hij zijn ploegen laat spelen.DavidVM schreef:Voor jullie is alles wat Hein doet goed en weet die waar ie mee bezig is, maar moest Michel dit doen zouden jullie op jullie achterste poten staan.Peet schreef:
Waarom? Ik zou HVH psychologisch niet onderschatten. Die weet waar hij met bezig is.
On topic: sowieso pro-Mazzu
Heb een hekel aan de manier waarop MPH zijn ploegen laat spelen.
Mag het?
Maar die keuze hebben we niet. Wel de keuze tussen YF, Mazzu en eventueel HVH.
Ik snap ook niet goed waar jij vandaan haalt dat MPH nooit wat goed kan doen, wordt hier toch als een held gezien ? Maar geen enkele coach is perfect, je zult altijd wel iets vinden waar je het niet mee eens bent. Ik supporter al jaren voor Manchester United, SAF is de beste coach die er ooit geweest is maar ik heb me vaak gestoord aan sommige keuzes die hij maakte desondanks dat hij heel succesvol was. Er zijn veel zaken waar ik het met MPH niet over eens ben ondermeer het feit dat hij heel laat wissels doorvoert, zijn koppigheid om sommige spelers te blijven opstellen ookal halen ze soms het niveau niet en soms is het voetbal inderdaad met moeite om aan te zien. Daar staat tegenover dat hij heel constant presteert, altijd correcte analyses maakt over in welke situatie we zitten, hij een hele goede mentor is voor spelers en het beste in velen naar boven haalt en bovenal hij weet wat hij wilt en volgt die lijn.
Bij HVH zijn er ook veel zaken die mij storen maar veel van de elementen die ik vind dat MPH een goede coach maakt heeft HVH ook. Hij weet wat hij wilt, hij houdt lijn, hij heeft impact op zijn spelers. Over de afgelopen seizoenen zou ik ook durven stellen dat HVH met Gent misschien wel het meest aantrekkelijke voetbal heeft gespeeld van alle topclubs. Zijn prestatie met Gent om hun eerste titel te halen en hoe hij zich gehandhaafd heeft in de CL daar kun je enkel lof voor hebben en maakt hem een grote trainer. Dus hij zou zeker in aanmerking moeten komen om MPH te vervangen als die mogelijkheid er is maar ik betwijfel of hij een realistische optie is voor ons.
Mazzu en YF zijn ook goede trainers maar hebben nog alles te bewijzen bij een top club. Bij HVH is dat ondertussen niet meer het geval daar zou je wel meer zekerheid mee hebben.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 06 feb 2017, 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik en velen met mij bekijken het puur sportief. En dan is HVH aantrekkelijker als coach. Zou die hier graag zien, puur om wat op de mat komt.
Ik vind dat ze beide hun onhebbelijkheden hebben. Maar ruil ze van plaats en wij vinden HVH fantastisch en MPH een wanker.
Ik vind dat ze beide hun onhebbelijkheden hebben. Maar ruil ze van plaats en wij vinden HVH fantastisch en MPH een wanker.
Ik denk dat YF noch HVH realistische keuzes zijn. Mazzu eventueel wel, en die zou ik ook wel een kans durven geven, zeker als we kampioen zouden worden.
Waarom denk je dat YF geen realistische keuze is ?Alethio schreef: Ik denk dat YF noch HVH realistische keuzes zijn. Mazzu eventueel wel, en die zou ik ook wel een kans durven geven, zeker als we kampioen zouden worden.
Zit op een contractje dat je makkelijk afkoopt en die gaat nooit bij Kv Mechelen blijven als hij naar Brugge kan komen hoor. HVH denk ik ook dat moeilijk haalbaar zal zijn.
Er zijn geen Belgische trainers die ik MPH wil zien opvolgen. De situatie vraagt om een bijzonder profiel, dat ik niet direct terugvind binnen onze landsgrenzen.
EDIT/ Anatool komt misschien nog het dichtst in de buurt.
Laatst gewijzigd door Khas op 06 feb 2017, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Waarom Hein niet?Khas schreef: Er zijn geen Belgische trainers die ik MPH wil zien opvolgen. De situatie vraagt om een bijzonder profiel, dat ik niet direct terugvind binnen onze landsgrenzen.
Khas schreef: Er zijn geen Belgische trainers die ik MPH wil zien opvolgen. De situatie vraagt om een bijzonder profiel, dat ik niet direct terugvind binnen onze landsgrenzen.
- BinonFCB
- Invaller
Ik denk dat als HVH hier coach zou worden dat het publiek hem weinig krediet zal geven.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
zeg zo een dingen nietKhas schreef: EDIT/ Anatool komt misschien nog het dichtst in de buurt.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Ja ik moet die mens ook niet, maar wat doe je er aan?Gratchski schreef:zeg zo een dingen nietKhas schreef: EDIT/ Anatool komt misschien nog het dichtst in de buurt.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
In De Standaard: Vijf redenen waarom Mazzu voorbestemd is voor Club: