Tweede klasse
Re: Tweede klasse
Laat ze daar maar nog wat stinken.
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Ik heb ook het gevoel dat het toch maar weer niet gaat lukken voor Antwerp.
Je kan hem geen ongelijk geven.Clubpolska schreef:Geen Antwerp-fan?Peet schreef: Laat ze daar maar nog wat stinken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Ben geen fan van Antwerpen tout-court, en die Patrick De Cuyper kan mij ook gestolen worden. Maar zou toch fijn zijn om hen in eerste te hebben.Khas schreef:Je kan hem geen ongelijk geven.Clubpolska schreef:Geen Antwerp-fan?Peet schreef: Laat ze daar maar nog wat stinken.
Oh Frail.
Dat dan weer wel. Daar hoop ik ook al jaren op.Clubpolska schreef:Ben geen fan van Antwerpen tout-court, en die Patrick De Cuyper kan mij ook gestolen worden. Maar zou toch fijn zijn om hen in eerste te hebben.Khas schreef:Je kan hem geen ongelijk geven.Clubpolska schreef:Geen Antwerp-fan?Peet schreef: Laat ze daar maar nog wat stinken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Vreemde competitie tot dusver (zoals verwacht).fcb 4 life schreef: 1-1 geëindigd zeker?
Had toch een veel betere start verwacht.
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... p#reacties" onclick="window.open(this.href);return false;
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
- Clubpolska
- Sleutelspeler
John Bico, hoe absurd kan het worden. Vorig jaar waren ze allemaal nog aan het zagen over hem.
Oh Frail.
Coach ontslaan en 5 maanden later opnieuw aanwerven
- Clubpolska
- Sleutelspeler
- BinonFCB
- Invaller
Re: RE: Re: Tweede klasse
Ze hadden hem ook nooit mogen inslaan. Daar begint het al.Peet schreef: Coach ontslaan en 5 maanden later opnieuw aanwerven
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Best deze topictitel veranderen naar 1B zeker? Of is dit te verwarrend?
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 25 okt 2016, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Clubpolska
- Sleutelspeler
John Bico en zijn coaches verlaten Antwerp! Haha, goed verhaal daar. Wat een gepruts, zo zie je maar, die Patrick De Kuyper is Duchatelet tot de tweede maar dan echt een pak stommer. Ik zou het allemaal niet meer pikken.
Oh Frail.
Hoe graag ik Antwerp terug in eerste wil zien, ik heb er mijn kot in. Wat een hilarische situatie die maar blijft aanslepen.