JPL SD01 | KV Mechelen - Club Brugge | vr 29/07 - 20:30
Re: JPL SD1 | KV Mechelen - Club Brugge | vr 29/07 - 20:30
Kijk er naar uit! Eindelijk weer Club! En ik ben aanwezig!
Graag zelfde opstelling als vorige week. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten vanavond, maar ik denk dat Mechelen sterker zal zijn dan vorig seizoen.
- Jack_Frost
- Profvoetballer
MPH heeft in een interview m.b.t. de transfer van Limbombe aangegeven dat Gedoz de voorbereiding heeft aangevat met een fysieke achterstand.fcb 4 life schreef: Hmm Gedoz, is dit puur omdat hij er fysiek er nog niet klaar voor is of is er meer aan de hand?
Iemand die op training die al bezig gezien heeft? Mss dat je daar wel merkt waarom?
-
- Sleutelspeler
Hopelijk.Jack_Frost schreef:MPH heeft in een interview m.b.t. de transfer van Limbombe aangegeven dat Gedoz de voorbereiding heeft aangevat met een fysieke achterstand.fcb 4 life schreef: Hmm Gedoz, is dit puur omdat hij er fysiek er nog niet klaar voor is of is er meer aan de hand?
Iemand die op training die al bezig gezien heeft? Mss dat je daar wel merkt waarom?
Normaal spelen we op KVM in blauw-zwart, maar vanavond treden we aan in rood-wit.
En Delferière is pas vader geworden, waardoor Christof Dierick scheidsrechter van dienst is.
En Delferière is pas vader geworden, waardoor Christof Dierick scheidsrechter van dienst is.
Om niet met blauwe broekjes te moeten spelen onder het volledig blauwe truitje?
Rood-wit tegen rood-geel. Fantastisch.Bosko schreef: Normaal spelen we op KVM in blauw-zwart, maar vanavond treden we aan in rood-wit.
Doeme eh, vanavond is de enigste avond dat past voor alle maten om nog ne keer iets te gaan doen, daar gaat mijn zetel zitten Club kijken en heb het ook niet opgenomen :'(
Nuja echt blij dat de competitie terug in gank is, EK/voorbereiding/... is idd echt niet hetzelfde!
Benieuwd hoe ik het seizoen ga beleven, normaal ging ik 90% van thuiswedstrijden en was dat familieuitstap met broer en ouders, maar aangezien er qua werk veel tussenkomt voor iedereen op telkens andere momenten hebben we abbo met anderen gedeeld dus zal wss maar 50% van de wedstrijden kijken zijn hopelijk ...
Nuja echt blij dat de competitie terug in gank is, EK/voorbereiding/... is idd echt niet hetzelfde!
Benieuwd hoe ik het seizoen ga beleven, normaal ging ik 90% van thuiswedstrijden en was dat familieuitstap met broer en ouders, maar aangezien er qua werk veel tussenkomt voor iedereen op telkens andere momenten hebben we abbo met anderen gedeeld dus zal wss maar 50% van de wedstrijden kijken zijn hopelijk ...
in 't stadion zal 't wel lukken
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
-
- Invaller
Kan je het niet via internet oppakken? Met telenet werkt dat normaal gezien wel via Yelo, voor Belgacom weet ik het niet, maar het lijkt me waarschijnlijk dat dat ook kan.Nergens schreef: Doeme eh, vanavond is de enigste avond dat past voor alle maten om nog ne keer iets te gaan doen, daar gaat mijn zetel zitten Club kijken en heb het ook niet opgenomen :'(
Waar is die opstelling hier.
Butelle - Cools, Simons, Denswil, De Bock - Claudemir, Vormer, Vanaken - Rafa, Diaby, Izzy.
Ik had echt wel Vossen laten staan. Was niet super tegen Standard maar op Mechelen zie ik hem wel renderen.
Vossen heeft natuurlijk wel bewezen dat hij goed kan invallen op Mechelen. En Diaby is ook geen duts natuurlijk.