JPL SD01 | KV Mechelen - Club Brugge | vr 29/07 - 20:30
JPL SD01 | KV Mechelen - Club Brugge | vr 29/07 - 20:30
Yellow-Red KV Mechelen - Club Brugge KV
___________________________________________________________________________________________________
Vri. 29 juli om 20u30 - Jupiler Pro League - Speeldag 1 - AFAS-Stadion, Mechelen
___________________________________________________________________________________________________
Vri. 29 juli om 20u30 - Jupiler Pro League - Speeldag 1 - AFAS-Stadion, Mechelen
Laatst gewijzigd door Bosko op 31 jul 2016, 10:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: JPL SD1 | KV Mechelen - Club Brugge | vr 29/07 - 20:30
Is het weer tijd voor een Red KV Mechelen actie?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Moh. Heet dat nu het AFAS-stadion? Wistek nie.
Die slechte start van vorig seizoen heeft ons een titel opgeleverd. Meer van dat aub
Direct de drie punten tedju!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Met 90 punten in maart word je ook kampioen.Gratchski schreef: Direct de drie punten tedju!
Dat zou ik nu eens graag meemaken. 1 seizoen zodanig dominant zijn dat je élke wedstrijd wint.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 25 jul 2016, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb mij voorgenomen om mijn kritiek te minderen, ook al verliezen ze eens een match. Wat ik niet meer wil meemaken is dat we de eerste helft volledig domineren, eigenlijk 0-3 moeten voor staan om dan de 2de helft overlopen te worden en nog te verliezen. Beetje zoals op stvv en Moeskroen vorig seizoen.
757599944446472192
Ik zal er zijn!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Hopelijk de 3 punten meegraaien en geen extra blessures. Op Mechelen, dikwijls hardbevochten matchen.
Vind ik niet nodig. Als die kritiek gepaard gaat met goede argumenten kan dat de discussie enkel aanwakkeren/ten goede komen.Rendinho schreef: Ik heb mij voorgenomen om mijn kritiek te minderen, ook al verliezen ze eens een match. Wat ik niet meer wil meemaken is dat we de eerste helft volledig domineren, eigenlijk 0-3 moeten voor staan om dan de 2de helft overlopen te worden en nog te verliezen. Beetje zoals op stvv en Moeskroen vorig seizoen.
In een thuisvak neem ik aan? Nog ticks verkrijgbaar?Fire schreef: Ik zal er zijn!
Yup thuisvak en er zijn nog nen hoop tickets te krijgen.
Nesnaj heeft het mijne gekocht dus die weet waar we zitten.
Nesnaj heeft het mijne gekocht dus die weet waar we zitten.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
-
- Sleutelspeler
Tijdens de voorbereiding maakte de 19-jarige Jordy Peffer al de nodige indruk op coach Aleksandar Jankovic. De clash tegen Club Brugge zal hij in elk geval aan zich voorbij moeten laten gaan en dat heeft een nogal lullige reden.
Het Laatste Nieuws weet namelijk dat de jonge aanvaller bij hem thuis per ongeluk in gebroken glas is gestapt. Hij moest naar de spoeddienst om er aan de voet te worden gehecht. Peffer is zeker een week buiten strijd.
Het Laatste Nieuws weet namelijk dat de jonge aanvaller bij hem thuis per ongeluk in gebroken glas is gestapt. Hij moest naar de spoeddienst om er aan de voet te worden gehecht. Peffer is zeker een week buiten strijd.