Transfers buitenland

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Transfers buitenland

Bericht door rambopirou »

kleine samenvatting van de meest recente transfergeruchten:
1) Lewandowski in gesprek met Real ( bron : z'n manager)
2) Aubameyang staat op het punt een transfer te maken, maar naar waar weten we niet ( bron : bondscoach van Gabon)
3) Ricardo Rordriguez naar Arsenal ( bron : kicker)
4) Marc Bartra kan naar zowel tottenham als stoke ( bron : engelse en spaanse kranten)
5) Juan Mata geniet interesse van Barcelona ( bron : spaanse krant )
6) Dani alves en Mascherano naar juve ( bron : cadena cope )
7) Gotze blijft in Munchen ondanks dat zn tranfer naar liverpool voor 90% rond was ( bron : gotze zelf)
8) Higuain geniet serieuze interesse van PSG ( bron : l'équipe dacht ik )
9) John Stones heeft de keuze uit chelsea/city/utd ( bron : diverse engels kranten)
10) Lukaku vertrekt 100% zeker en waarschijnlijk naar Utd of PSG ( bron : lukaku zelf, zn vader en engelse en franse kranten)
11) Morata kan naar Arsenal , de vraag is of hij zelf wilt ( bron : Eurosport)
12) Naingolan heeft Chelsea afgewezen en zal ofwel bij Roma blijven ofwel naar Utd gaan ( bron : gazetta )
13) Manolas geniet sterke interesse van de hele engelse top en zal normaal gezien naar Chelsea of utd gaan afhankelijk waar Stones naartoe gaat ( bron : gazetta)
14) Pjanic zal toch niet naar Bayern gaan als Gotze blijft ( bron : eurosport)

Ik denk dat dit de meest recente zijn. Ik ben iemand die enorm veel tijd steekt in al die buitenlandse transfers en dergelijke als jullie willen kan ik wel doen wat Bosko doet voor de transfers van brugge? dan zal ik ze per land enzo zetten
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Transfers buitenland

Bericht door JRut »

Doen!
#hetishierbeter
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Transfers buitenland

Bericht door Nergens »

Mooie samenvatting!

Naingolan en Lukaku naar ManU zou wel leuk zijn.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Transfers buitenland

Bericht door Clubpolska »

Nergens schreef:Mooie samenvatting!

Naingolan en Lukaku naar ManU zou wel leuk zijn.
Ik niet, die Mourinho maakt alles kapot..
Oh Frail.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Transfers buitenland

Bericht door rambopirou »

Engeland

1) Ricardo Rordriguez naar Arsenal ( bron : kicker)
2) Marc Bartra kan naar zowel tottenham als stoke ( bron : engelse en spaanse kranten)
3) Lukaku vertrekt 100% zeker en waarschijnlijk naar Utd of PSG ( bron : lukaku zelf, zn vader en engelse en franse kranten)
4) Morata kan naar Arsenal , de vraag is of hij zelf wilt ( bron : Eurosport) => Morata hoopt voor Real te kunnen spelen ( bron : hemzelf)
5) Naingolan heeft Chelsea afgewezen en zal ofwel bij Roma blijven ofwel naar Utd gaan ( bron : gazetta )
6) Manolas geniet sterke interesse van de hele engelse top en zal normaal gezien naar Chelsea of utd gaan afhankelijk waar Stones naartoe gaat ( bron : gazetta)
7) West Ham heeft serieuze interesse in Bacca ( bron : Di Marzio)
8) Mourinho wilt sportief directeur Monchi van Sevilla mee naar Utd nemen ( bron : AS )
9) Joe Allen zal Rodgers waarschijnlijk volgend naar Celtic ( bron : Anfield HQ twitter acc )

Spanje

1) Lewandowski in gesprek met Real ( bron : z'n manager)
2) Juan Mata geniet interesse van Barcelona ( bron : spaanse krant )
3) Bellerin zal niet naar Barcelona gaan , Arsenal wil hem niet zien vertrekken ( bron : the mirror en een interview van Wenger )

Duitsland

1) Aubameyang staat op het punt een transfer te maken, maar naar waar weten we niet ( bron : bondscoach van Gabon)
2) Gotze blijft in Munchen ondanks dat zn tranfer naar liverpool voor 90% rond was ( bron : gotze zelf)
3) Pjanic zal toch niet naar Bayern gaan als Gotze blijft ( bron : eurosport)
4) Als vervanger voor Hummels wilt Dortmund Toprak halen ( bron : Bild)

Italië

1) Dani alves en Mascherano naar juve ( bron : cadena cope )
2) Roma heeft Rudiger nu ook gekocht na de uitleenbeurt ( bron : Roma zelf)
2) Juve wilt Gomes van Valencia absoluut hebben maar prijs van 40m ligt te hoog ( bron : Di Marzio)

Frankrijk

1) Higuain geniet serieuze interesse van PSG ( bron : l'équipe dacht ik )

Update : zal telkens de nieuwe tranfsers/geruchten een nieuwe kleur geven
Laatst gewijzigd door rambopirou op 31 mei 2016, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
UnusualKid
Jeugdspeler
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:02
Locatie: Ieper

Re: Transfers buitenland

Bericht door UnusualKid »

Manchester City zou Ilkay Gündogan al binnen hebben, maar daar blijft het niet bij. Manager Josep Guardiola wil namelijk ook gaan samenwerken met de 26-jarige Toni Kroos van Real Madrid. (Daily Star)

Paris Saint-Germain weet wie Zlatan Ibrahimovic moet opvolgen. De Parijzenaars hebben hun zinnen gezet op de 23-jarige Romelu Lukaku, hoewel de Belg ook in beeld is bij onder meer Chelsea. (Express)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Transfers buitenland

Bericht door Bosko »

Lukaku bij PSG, ideaal.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Transfers buitenland

Bericht door BB1891 »

Bosko schreef:Lukaku bij PSG, ideaal.
Helemaal niet, zou enorm spijtig zijn want die competitie is niets waard. Is nog véél te jong voor die stap. Moet altijd in BPL of Duitsland spelen. La Liga is niets voor hem.

Eventueel nog bij Juventus, maar toch niet PSG. Ik denk dat die daar ook te ambitieus voor is. We shall see.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Transfers buitenland

Bericht door Bosko »

BB1891 schreef:
Bosko schreef:Lukaku bij PSG, ideaal.
Helemaal niet, zou enorm spijtig zijn want die competitie is niets waard. Is nog véél te jong voor die stap. Moet altijd in BPL of Duitsland spelen. La Liga is niets voor hem.

Eventueel nog bij Juventus, maar toch niet PSG. Ik denk dat die daar ook te ambitieus voor is. We shall see.
Juist daarom :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Transfers buitenland

Bericht door Gratchski »

Bosko schreef:
BB1891 schreef:
Bosko schreef:Lukaku bij PSG, ideaal.
Helemaal niet, zou enorm spijtig zijn want die competitie is niets waard. Is nog véél te jong voor die stap. Moet altijd in BPL of Duitsland spelen. La Liga is niets voor hem.

Eventueel nog bij Juventus, maar toch niet PSG. Ik denk dat die daar ook te ambitieus voor is. We shall see.
Juist daarom :mrgreen:
Rascist :mrgreen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Transfers buitenland

Bericht door BB1891 »

Bosko schreef:
BB1891 schreef:
Bosko schreef:Lukaku bij PSG, ideaal.
Helemaal niet, zou enorm spijtig zijn want die competitie is niets waard. Is nog véél te jong voor die stap. Moet altijd in BPL of Duitsland spelen. La Liga is niets voor hem.

Eventueel nog bij Juventus, maar toch niet PSG. Ik denk dat die daar ook te ambitieus voor is. We shall see.
Juist daarom :mrgreen:
Toch spijtig dat die door zovelen "gehaat" wordt. Ik vraag me echt af vanwaar dat komt. Ik heb niks dan respect voor hem.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Transfers buitenland

Bericht door Bosko »

Was daar een fase tegen Zwitserland waar hij bal "controleert" in de 16. Die bal vliegt bijna over zijn hoofd. Met zo'n spits wil ik het EK niet spelen.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Transfers buitenland

Bericht door Brechtje »

Bosko schreef:Was daar een fase tegen Zwitserland waar hij bal "controleert" in de 16. Die bal vliegt bijna over zijn hoofd. Met zo'n spits wil ik het EK niet spelen.
Zolang je hem niet betrekt in de opbouw is dat een goeie spits.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Transfers buitenland

Bericht door JRut »

Brechtje schreef:
Bosko schreef:Was daar een fase tegen Zwitserland waar hij bal "controleert" in de 16. Die bal vliegt bijna over zijn hoofd. Met zo'n spits wil ik het EK niet spelen.
Zolang je hem niet betrekt in de opbouw is dat een goeie spits.
Mja. De huidigie status van de Belgen dwingt tot een spits die goed is in de opbouw.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Transfers buitenland

Bericht door Brechtje »

JRut schreef:
Brechtje schreef:
Bosko schreef:Was daar een fase tegen Zwitserland waar hij bal "controleert" in de 16. Die bal vliegt bijna over zijn hoofd. Met zo'n spits wil ik het EK niet spelen.
Zolang je hem niet betrekt in de opbouw is dat een goeie spits.
Mja. De huidigie status van de Belgen dwingt tot een spits die goed is in de opbouw.
We gebruiken hem verkeerd eh. Bij Everton wordt ie altijd in de loop aangespeeld, maar bij ons moet hij met z'n rug naar doel spelen.
Plaats reactie