Champions League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RE: Re: Champions League

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: OK, je hebt gelijk. Zet er dan Ludgorets bij ipv. Rostov.
Die staan op mijn verlanglijstje. :dance:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: Champions League

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef:
Tiki Taka schreef: OK, je hebt gelijk. Zet er dan Ludgorets bij ipv. Rostov.
Die staan op mijn verlanglijstje. :dance:
Omdat die haalbaar zijn? Die ploeg spreekt me persoonlijk niet aan, veel liever Celtic dan bijv. :hup:
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Champions League

Bericht door Heffron »

Ik hoop op Barca, Dortmund en Celtic.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Champions League

Bericht door BinonFCB »

Barca, City, Celtic
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Champions League

Bericht door Fire »

Real, Dortmund en.. Celtic misschien
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Champions League

Bericht door Duffman »

Barcelona/Real + Arsenal + Kopenhagen
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Juventus, Arsenal, Celtic

Barca of Real zou mooi zijn maar als het is om er stuk of 7 in uwen bak te krijgen laat maar zo dan
Laatst gewijzigd door DavidVM op 25 aug 2016, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Champions League

Bericht door BB1891 »

Begrijp niet waarom je Barca zou willen. Dat moet zowat de meest frustrerende tegenstander zijn die je kan loten. Liever een Engelse topclub, Juventus, Bayern of Real dan.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Champions League

Bericht door Duffman »

BB1891 schreef: Begrijp niet waarom je Barca zou willen. Dat moet zowat de meest frustrerende tegenstander zijn die je kan loten. Liever een Engelse topclub, Juventus, Bayern of Real dan.
Tenzij je hoerechance hebt zoals kwek vorig jaar met de loting met je er als Belgische club van uitgaan dat er in je CL-poule altijd 2 ploegen zitten die (veel) beter zijn als u en dat 3de worden en na de winter nog EL spelen een meer dan geslaagde missie is. Een lesje topvoetbal krijgen van mannen als Messi, Neymar en co is m.i. één van de mooie kanten van de CL. Je ziet voetbal waarvoor je anders speciaal moet gaan reizen, je komt in stadions die anders enkel op je playstation ziet en de dikkenekken van uw eigen club die denken dat ze topspelers zijn worden eens op hun nummer gezet door echte toppers. Liever met 5-0 van Barcelona verliezen in een vol Camp Nou met hoogstaand voetbal dan met de hakken over de sloot winnen van een zwakke tegenstander in een leeg stadion (Lyon) op een niveau dat eerder in de EL thuis hoort. Het is gewoon de beleving, en de poen is toch al binnen.
Laatst gewijzigd door Duffman op 25 aug 2016, 15:09, 3 keer totaal gewijzigd.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Champions League

Bericht door fcb 4 life »

BB1891 schreef: Begrijp niet waarom je Barca zou willen. Dat moet zowat de meest frustrerende tegenstander zijn die je kan loten. Liever een Engelse topclub, Juventus, Bayern of Real dan.
Ja want van Bayern of Real kan je ook geen pak slaag krijgen..
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Champions League

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Doe mij maar Barcelona, Man City en Celtic
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Champions League

Bericht door Clubpolska »

Barca, wat een verplaatsing wordt dat :)
Napoli, schitterende stad
Besiktas, goed warm daar.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Champions League

Bericht door Fire »

Er is een verschil tussen slaag krijgen en spelen/verliezen tegen een frustrerende tegenstander.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RE: Re: Champions League

Bericht door Rendinho »

Duffman schreef:
BB1891 schreef: Begrijp niet waarom je Barca zou willen. Dat moet zowat de meest frustrerende tegenstander zijn die je kan loten. Liever een Engelse topclub, Juventus, Bayern of Real dan.
Tenzij je hoerechance hebt zoals kwek vorig jaar met de loting met je er als Belgische club van uitgaan dat er in je CL-poule altijd 2 ploegen zitten die (veel) beter zijn als u en dat 3de worden en na de winter nog EL spelen een meer dan geslaagde missie is. Een lesje topvoetbal krijgen van mannen als Messi, Neymar en co is m.i. één van de mooie kanten van de CL. Je ziet voetbal waarvoor je anders speciaal moet gaan reizen, je komt in stadions die anders enkel op je playstation ziet en de dikkenekken van uw eigen club die denken dat ze topspelers zijn worden eens op hun nummer gezet door echte toppers. Liever met 5-0 van Barcelona verliezen in een vol Camp Nou met hoogstaand voetbal dan met de hakken over de sloot winnen van een zwakke tegenstander in een leeg stadion (Lyon) op een niveau dat eerder in de EL thuis hoort. Het is gewoon de beleving, en de poen is toch al binnen.
Dikke 2! Van mij mag het Barca en City zijn, kan me niet schelen dat we met doelpuntensaldo van -15 eindigen. Zolang we maar een haalbare kaart uit pot 4 krijgen en zo derde eindigen.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Champions League

Bericht door BB1891 »

Ik zeg toch niet dat ik liever een "haalbare" tegenstander loot? Ik zeg toch ook niet dat een ploeg wil waarvan we geen pak slaag kunnen krijgen? Ik zeg gewoon dat tegen Barca het gewoon twee enorm frustrerende matchen zullen zijn. Zullen zowat 80% balbezit hebben, en vanaf wij de bal hebben enorm veel druk waardoor we wellicht hem even snel alweer kwijt zijn. Dan wil ik liever een ploeg als Real, Juve of Bayern. Heb je even weinig kans tegen, maar die matchen gaan gewoon leuker zijn om te kijken. ( voor mij toch)

Al gaat mijn absolute voorkeur uit naar Leicester. Vooral enorm benieuwd wat we daar tegen kunnen brengen.
Plaats reactie