Eredivisie

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Eredivisie

Bericht door Pica »

Want wij doen het zoveel beter in België :mrgreen:
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Eredivisie

Bericht door GenGhibli »

Cedrinho schreef: 07 dec 2018, 21:24 Vooral kut dat Ajax zo veel geld zal cashen. 75 miljoen zeg.
En er staat nog een berg geld geparkeerd ook. Die gaan Bayern en Juve achterna de volgende jaren. Niemand kan financieel nog met hen concurreren.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: Eredivisie

Bericht door kingpietro105 »

GenGhibli schreef: 08 dec 2018, 21:42
Cedrinho schreef: 07 dec 2018, 21:24 Vooral kut dat Ajax zo veel geld zal cashen. 75 miljoen zeg.
En er staat nog een berg geld geparkeerd ook. Die gaan Bayern en Juve achterna de volgende jaren. Niemand kan financieel nog met hen concurreren.

Dat zeggen ze al jaren maar ze falen elk jaar om kampioen te worden.
Jeugdscheidsrechter
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Eredivisie

Bericht door GenGhibli »

kingpietro105 schreef: 09 dec 2018, 13:20
GenGhibli schreef: 08 dec 2018, 21:42
Cedrinho schreef: 07 dec 2018, 21:24 Vooral kut dat Ajax zo veel geld zal cashen. 75 miljoen zeg.
En er staat nog een berg geld geparkeerd ook. Die gaan Bayern en Juve achterna de volgende jaren. Niemand kan financieel nog met hen concurreren.

Dat zeggen ze al jaren maar ze falen elk jaar om kampioen te worden.
Kan nog hoor. 2 punten verschil en Ajax is uiteindelijk ook veel beter. Ik heb het ook vooral over de volgende seizoenen.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: Eredivisie

Bericht door kingpietro105 »

GenGhibli schreef: 09 dec 2018, 20:18
kingpietro105 schreef: 09 dec 2018, 13:20
GenGhibli schreef: 08 dec 2018, 21:42
Cedrinho schreef: 07 dec 2018, 21:24 Vooral kut dat Ajax zo veel geld zal cashen. 75 miljoen zeg.
En er staat nog een berg geld geparkeerd ook. Die gaan Bayern en Juve achterna de volgende jaren. Niemand kan financieel nog met hen concurreren.

Dat zeggen ze al jaren maar ze falen elk jaar om kampioen te worden.
Kan nog hoor. 2 punten verschil en Ajax is uiteindelijk ook veel beter. Ik heb het ook vooral over de volgende seizoenen.
corectie dat zeggen ze elk seizoen..

Nadat ajax 4 keer kampioen werd zeiden ze dit ook..

Die opmerking van ajax is het nieuwe bayern zeiden ze ook na het seizoen 2014/15 toen werd PSV kampioen en dan feyenoord kampioen en dan nog is PSV..

Sorry maar neem het maar vanaf mij aan PSV heeft mischien niet zo veel geld maar genoeg sportstructuur en know how om kampioen te worden .

Bayern en juventus worden elke keer kampioen omdat alle andere topteams falen. In duitsland is er maar 1 uitdager dortmund en die verkopen hun beste spelers altijd na een goed seizoen en spelen seizoen erna slecht.

In italie zijn ac milan en inter afgezakt naar een middenmotor

in nederland is PSV structureel in orde en groeiend. Ook feyenoord is uit de schulden dus ik zie ajax geen bayern worden van nederland te veel tegenstand.
Jeugdscheidsrechter
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: Eredivisie

Bericht door kingpietro105 »

Een leuk filmpje overe de meningen van de VAR, competitieverandering(play offs), kunstgras:

https://www.vi.nl/video/onze-toptrainer ... -kunstgras
Jeugdscheidsrechter
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Eredivisie

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

En ook een maand lang geen voetbal in de Eredivisie
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Eredivisie

Bericht door Brugia »

Ik dacht ergens te lezen hebben dat ze in Nederland nu ook een soort solidariteits fonds hebben opgericht. Maar ik vind het artikel niet meer. :dunno:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Eredivisie

Bericht door HeervanBiesen »

Brugia schreef: 02 jun 2020, 16:35 Ik dacht ergens te lezen hebben dat ze in Nederland nu ook een soort solidariteits fonds hebben opgericht. Maar ik vind het artikel niet meer. :dunno:
Ajax investeert daar enorm veel, de meeste supporters van hen vinden het geweldig.
Tis ook ander verhaal als bij ons, de andere topploegen zijn er niet de grote slokop.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=372550
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Eredivisie

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Onder het opbeurende motto ‘het kan altijd nog veel slechter’ en ook omdat hier al meer dan 3 jaar niks gepost werd :
Ajax staat momenteel voorlaatste in de stand (en op een virtuele degradatieplaats dus).
Weliswaar slechts 7 wedstrijden gespeeld, 2 minder dan de rest, maar ze verliezen gisteren wel van de laatste uit de stand.
Staan al 22 punten achter op koploper PSV.
Da’s pas een hele diepe crisis, zeker gezien alle extra-sportieve commotie.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Eredivisie

Bericht door t4nd »

En wij maar roepen dat we "het Ajax van België" wilden worden ;-).
Plaats reactie