Serie A

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Serie A

Bericht door PetjeFCB »

Vergelijking werd in Italiaanse kranten gemaakt, maar verder ben ik het met je eens
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Serie A

Bericht door Clubpolska »

:D Er maakt een Belg 7 goals in 2 matchen, waaronder een paar mooie, dan mag je toch gerust eens een beetje overdrijven...

Goed gedaan Dries!
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Serie A

Bericht door Alethio »

Mertens met een hattrick, ook hij nu topschutter in een 'grote' competitie. Lekker toch wel.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Serie A

Bericht door Hans1981 »

Alethio schreef: Mertens met een hattrick, ook hij nu topschutter in een 'grote' competitie. Lekker toch wel.
En speelde niet eens een heel goeie wedstrijd. 2 topschutters in de grote competities. We worden wereldkampioen!! :woow:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Serie A

Bericht door Clubpolska »

Naingolan zeg :o

Thielemhans maakt 2 zalige goals, Radja denkt: ik doe het ook, maar beter.

Held.
Oh Frail.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Serie A

Bericht door Hans1981 »

Clubpolska schreef: Naingolan zeg :o

Thielemhans maakt 2 zalige goals, Radja denkt: ik doe het ook, maar beter.

Held.
In een veel sterkere competitie. En het zijn niet alleen goals, recupereert nog eens veel ballen. Het zijn totaalprestaties. Waarschijnlijk op het moment de beste box to Box middenvelder op de Europese velden. En de beste Belg. De rest durft nog wel eens een matchke rateren. Doet Radja niet aan mee.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Serie A

Bericht door Hans1981 »

Driesje weer met 2 goals in de topper tegen Roma. :rock:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Serie A

Bericht door Cedrinho »

:mrgreen:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Serie A

Bericht door Peet »

Blijft nen dwerg.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Serie A

Bericht door Cedrinho »

Hij is even groot als ik :(
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Serie A

Bericht door Gratchski »

Peet schreef: Blijft nen dwerg.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Serie A

Bericht door fcb 4 life »

nternazionale speelt zondagmiddag een thuismatch tegen Sassuolo. Het kan een zeer speciale dag worden voor onze landgenoot Zinho Vansheuden. De 17-jarige Belg kan namelijk zijn debuut maken.

Interim-trainer Stefano Vecchi zit tegen Sassuolo voor de eerste keer op de bank en heeft Vanheusden direct geselecteerd. Vecchi voorspelde op de persconferentie een mooie toekomst voor Vanheusden, die nog nooit eerder tot de wedstrijdselectie van Internazionale behoorde. ''Het is een uitstekende centrale verdediger, die een grote carrière voor zich heeft liggen. Dat geloof ik'', aldus Vecchi tegenover de Italiaanse media.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Serie A

Bericht door Hans1981 »

fcb 4 life schreef:
nternazionale speelt zondagmiddag een thuismatch tegen Sassuolo. Het kan een zeer speciale dag worden voor onze landgenoot Zinho Vansheuden. De 17-jarige Belg kan namelijk zijn debuut maken.

Interim-trainer Stefano Vecchi zit tegen Sassuolo voor de eerste keer op de bank en heeft Vanheusden direct geselecteerd. Vecchi voorspelde op de persconferentie een mooie toekomst voor Vanheusden, die nog nooit eerder tot de wedstrijdselectie van Internazionale behoorde. ''Het is een uitstekende centrale verdediger, die een grote carrière voor zich heeft liggen. Dat geloof ik'', aldus Vecchi tegenover de Italiaanse media.
Er mag wel ergens eens een goeie verdediger gaan opstaan. De spoeling bij de Rode Duivels is dun.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Serie A

Bericht door zegmaardag »

Hans1981 schreef:
fcb 4 life schreef:
nternazionale speelt zondagmiddag een thuismatch tegen Sassuolo. Het kan een zeer speciale dag worden voor onze landgenoot Zinho Vansheuden. De 17-jarige Belg kan namelijk zijn debuut maken.

Interim-trainer Stefano Vecchi zit tegen Sassuolo voor de eerste keer op de bank en heeft Vanheusden direct geselecteerd. Vecchi voorspelde op de persconferentie een mooie toekomst voor Vanheusden, die nog nooit eerder tot de wedstrijdselectie van Internazionale behoorde. ''Het is een uitstekende centrale verdediger, die een grote carrière voor zich heeft liggen. Dat geloof ik'', aldus Vecchi tegenover de Italiaanse media.
Er mag wel ergens eens een goeie verdediger gaan opstaan. De spoeling bij de Rode Duivels is dun.
Hem al een match of 5 zien spelen in combinatie met Faes in't centrum... 't Is een Italiaanse verdediger geworden... Beenhard, mes tussen de tanden en voetballend 0 bijdrage in de matchen die ik zag...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Serie A

Bericht door Cedrinho »

Lenen die handel!
Plaats reactie