Barclays Premier League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO »

HeervanBiesen schreef: 17 sep 2020, 21:08
Jens27 schreef: 17 sep 2020, 14:25 Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
Blijkbaar zou Bale in een vrije rol achter Kane gaan staan als hij terug keert.
Vraag me dan wel af als dit zo zou zijn wat met Dele Ali (nuja los daarvan vind ik dat niet zo erg want persoonlijk zie i khem niet zo graag spelen, vuile speler want tis niet de eerste maal dat hij zulke fouten maakte tegen Gent bijvoorbeeld.)
Wat is je bron?
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Barclays Premier League

Bericht door HeervanBiesen »

IsO schreef: 18 sep 2020, 09:37
HeervanBiesen schreef: 17 sep 2020, 21:08
Jens27 schreef: 17 sep 2020, 14:25 Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
Blijkbaar zou Bale in een vrije rol achter Kane gaan staan als hij terug keert.
Vraag me dan wel af als dit zo zou zijn wat met Dele Ali (nuja los daarvan vind ik dat niet zo erg want persoonlijk zie i khem niet zo graag spelen, vuile speler want tis niet de eerste maal dat hij zulke fouten maakte tegen Gent bijvoorbeeld.)
Wat is je bron?
Sporza, dus toch vrij betrouwbaar.
https://sporza.be/nl/2020/09/17/-totten ... 337639074/
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Barclays Premier League

Bericht door Duffman »

Man Shitty gonna win shit this year :whoop:

edit: alhoewel...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Barclays Premier League

Bericht door Duffman »

Jammer...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Barclays Premier League

Bericht door Sanders »

Het is eerder Championship ipv Premier League, maar niettegenstaande een zeer interessante video over het Burnley van Vincent Kompany.

vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Barclays Premier League

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

"Trust the Project !"
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Barclays Premier League

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 30 okt 2023, 16:13 "Trust the Project !"
Ook al heeft Kompany een mauve achtergrond, kan ik hem wel toejuichten als Belg in het buitenland. En zeker als één van de weinige Belgische trainers in een grotere Europese competitie.

Enerzijds is er de financiële realiteit. Burnley is overgekomen uit de Championship maar de financiële kloof tussen de promovendi en de overige PL-clubs is compleet scheef aan het groeien. De 5 laatsten in de stand zijn 5 promovendi van de voorbije 2 seizoenen.
De overige clubs kunnen gewoonweg betere spelers aantrekken wegens meer middelen. Daarnaast moet de eigenaar daar nog steeds wat de tering naar de nering zetten wat betreft uitgaven.
Hierdoor hebben ze vorig seizoen spelers aangetrokken die Kompany kende, en dus minder risico met zich meebrachten dat ze zouden mislukken. Spelers van Westerlo, Cercle, STVV,... bleken voldoende om toen kampioen te spelen. Maar, hij bracht er wel mooi voetbal, atypisch voor het vechtvoetbal van de Championship.

Anderzijds houdt hij vast aan zijn filosofie, ongeacht de tegenstand in de PL. En daar vind ik hem wel in de fout gaan. De huidige spelers zullen zeker en vast gescout zijn om te passen in de spelwijze van Kompany, maar voor velen van hen gaat het in de PL gewoon net dat tikkeltje te snel om dat alles voetballend proberen op te lossen. Het siert hem dat hij zijn voetbal blijft aanhangen, maar een beetje meer realiteitszin zou nu wel gepast zijn. Niemand gaat het hem kwalijk nemen om het ook eens op een lelijke manier te proberen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO »

Klopp stopt eind dit seizoen bij Liverpool, waar hij werkzaam was sinds 2015 (!). End of an era!
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Barclays Premier League

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 26 jan 2024, 12:56 Klopp stopt eind dit seizoen bij Liverpool, waar hij werkzaam was sinds 2015 (!). End of an era!
Als Liverpoolsupporter zijnde weet je dat die dag er ooit komt, maar ik had totaal niet verwacht dat hij na dit seizoen ging stoppen. De voorbije twee seizoen leek hij met de ploeg in een dipje/vormcrisis te zitten, maar hij heeft de ploeg herbouwd en duidelijk zijn stempel gedrukt op de inkomende transfers. Net daarom had ik het niet verwacht.
Maar als je dan in zijn interview ziet dat hij voelt dat hij de energie er niet meer voor heeft, heb ik daar alle begrip voor.
In Engeland volgen de matchen zich zo snel op, en dat gecombineerd met het feit dat je in Engeland eigenlijk ook Manager bent, kan ik mij goed inbeelden dat het slopend is.
Bijna 9 jaar ergens trainer zijn, het is weinigen gegeven in de huidige voetbalwereld.
Ik denk dat hij opnieuw een sabbatperiode zal inlassen, zoals na zijn Dortmundperiode. Om nadien nog 1 keer uit te pakken? Of coach van Die Mannschaft te worden? Hij is tenslotte al 56 jaar.

Ook zijn assistenten zouden stoppen. Als opvolger hoop ik op Xabi Alonso of De Zerbi. Postecoglu zijn stijl staat me aan en hij bewijst dat hij het ook kan bij de grotere ploegen; maar is nog maar net bij Tottenham.
Aangezien het bestuur het al wist sinds november, zullen ze op zijn minst wel al een shortlist hebben.

Dit kan een keerpunt zijn in de geschiedenis van Liverpool, net zoals het was na het afscheid van Benitez een dikke 15 jaar geleden. Toen zijn we ook door de woestijn gegaan.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Barclays Premier League

Bericht door Peter »

End of an era. Ik heb genoten van Liverpool onder Klopp. Heerlijke wedstrijden (remontada tegen Barca, wedstrijden tegen City, europabeker run) met een fris, ander systeem.

Xabi Alonso lijkt mij de geknipte vervanger.
Plaats reactie