Barclays Premier League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
IsO
Basisspeler

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO » 18 sep 2020, 09:37

HeervanBiesen schreef:
17 sep 2020, 21:08
Jens27 schreef:
17 sep 2020, 14:25
Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
Blijkbaar zou Bale in een vrije rol achter Kane gaan staan als hij terug keert.
Vraag me dan wel af als dit zo zou zijn wat met Dele Ali (nuja los daarvan vind ik dat niet zo erg want persoonlijk zie i khem niet zo graag spelen, vuile speler want tis niet de eerste maal dat hij zulke fouten maakte tegen Gent bijvoorbeeld.)
Wat is je bron?
0 x

HeervanBiesen
A-kern

Re: Barclays Premier League

Bericht door HeervanBiesen » 18 sep 2020, 12:17

IsO schreef:
18 sep 2020, 09:37
HeervanBiesen schreef:
17 sep 2020, 21:08
Jens27 schreef:
17 sep 2020, 14:25
Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
Blijkbaar zou Bale in een vrije rol achter Kane gaan staan als hij terug keert.
Vraag me dan wel af als dit zo zou zijn wat met Dele Ali (nuja los daarvan vind ik dat niet zo erg want persoonlijk zie i khem niet zo graag spelen, vuile speler want tis niet de eerste maal dat hij zulke fouten maakte tegen Gent bijvoorbeeld.)
Wat is je bron?
Sporza, dus toch vrij betrouwbaar.
https://sporza.be/nl/2020/09/17/-totten ... 337639074/
1 x

Plaats reactie