Cercle Brugge

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Cercle Brugge

Bericht door leem »

Goh, was wel leuk geweest om binnen een jaar of drie nog eens op jan breydel te kunnen spelen anders #nostalgie

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Cirkul wint nog eens maar is te laat, 6ptn inlopen in 5 matchen waarvan één tegen ons en één tegen Gent. 'k vind wel dat Cercle in eerste had mogen blijven, ze brachten beter voetbal dan Waasland Beveren en KVO, vooral in de tweede ronde bij momenten mooi voetbal gebracht maar veel pech gehad.

Als ze Waasland Beveren of KVO nog kunnen inhalen, ik zou het ze gunnen. Cercle is ons gehandicapt broertje, is familie :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Cercle Brugge

Bericht door Duffman »

Vergas Ronald schreef: 10 feb 2020, 16:17 Cercle is ons gehandicapt broertje, is familie :mrgreen:
Als uw gehandicapt broertje uw huis en inboedel steevast, al dan niet moedwillig, naar de kloten helpt en gij voor de kosten moogt opdraaien zie ik dat broertje toch liever in een gesticht opgesloten.

Soms kan euthansie zelfs de beste oplossing voor alle partijen zijn, als het té zielig wordt... :coffee:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Cercle Brugge

Bericht door Fire »

Cercle is een bende groene onderkruipertjes. Die ploeg moet gewoon opzouten. Hoe rapper we daar vanaf zijn hoe beter.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: Cercle Brugge

Bericht door Blackburn »

Nu ze nog een keertje punten pakken vergroot het de kans dat we ze eigenhandig naar 1B kunnen sturen op de voorlaatste speeldag :-)
Zou het seizoen alleen nog maar beter maken :-)
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Duffman schreef: 10 feb 2020, 21:38Soms kan euthansie zelfs de beste oplossing voor alle partijen zijn
Is gemeen van u, ik steun ons autistisch broertje. Ze kwamen zojuist op 3 punten van behoud :teach:

'kben aan't zeveren, ik wil niet dat ze in eerste blijven omdat 't cercle is, maar ze spelen beter voetbal dan KVO en veel beter dan W-B. Cercle is blijven voetballen terwijl Waasland Beveren overal met betonmolen achter de spelersbus gaat voetballen. 'k vind dat dit beloond mag worden.

Trouwens als die naar tweede klasse zakken lopen ze ook ons veld kapot :D Als ze erin blijven hebben we 1 extra thuismatch én 2 derby's per seizoen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Cercle is zeer goed aan't voetballen op Moeskroen en Waasland Beveren is op hun bek aan 't krijgen in Mechelen. Ze gaan het nog redden en ik gun het ze echt, Waasland Beveren oprotten met hun betonvoetbal.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: Cercle Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Vergas Ronald schreef: 22 feb 2020, 21:53 Cercle is zeer goed aan't voetballen op Moeskroen en Waasland Beveren is op hun bek aan 't krijgen in Mechelen. Ze gaan het nog redden en ik gun het ze echt, Waasland Beveren oprotten met hun betonvoetbal.
Blij dat ik niet de enigste ben die dit denkt.

Waasland beveren mag van mij zakken meest onsportieve ploeg die ik gezien heb op het jan breydel. Gewoon betonvoetbal en bal wegschoppen bij vrije trappen keeper die tijd rekt blessures faken enz..
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

kingpietro105 schreef: 22 feb 2020, 22:40Blij dat ik niet de enigste ben die dit denkt.
Waasland beveren mag van mij zakken meest onsportieve ploeg die ik gezien heb op het jan breydel. Gewoon betonvoetbal en bal wegschoppen bij vrije trappen keeper die tijd rekt blessures faken enz..
Ik ben onverschillig over Cercle, ik heb geen plezier in hun miserie of hun succes, ze brengen beter voetbal dan KVO en véél beter dan W-B. Cercle staat (afin, stond) laatste met veel pech, die match waar ze 90 minuten anderlecht bij de keel grepen en alsnog verliezen was erover.

Waasland beveren is vuile tackles, met 11 man in hun grote carré rondlopen en tijd rekken, die mannen verdienen tweede klasse na zo'n seizoen anti-voetbal.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Waarom zit Cercle na die goal 15 minuten "al wie niet springt is voor de club" te zingen? Da's vermoedelijk de goal van behoud in eerste klasse en ze zingen over ons. Wat hebben wij daarmee te maken :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Cercle Brugge

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 23 feb 2020, 16:38 Waarom zit Cercle na die goal 15 minuten "al wie niet springt is voor de club" te zingen? Da's vermoedelijk de goal van behoud in eerste klasse en ze zingen over ons. Wat hebben wij daarmee te maken :mrgreen:
Wij hebben evenzeer van die debielen in ons publiek die bijvoorbeeld in matchen die niets met rsca te zien hebben wel "al wie niet springt" staan te zingen, of "anti-buffalo" in matchen die niets met Gent te zien hebben. Gelukkig is dit de laatste matchen niet meer het geval.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

1-0 voor cirkul na 45 seconden. Ik ben voor één keer voor Cirkul aan't supporteren.
> Waasland Beveren verdient te zakken
> Puntenverlies AA Gent

Zusjes van kant zwembad gaan 12 op 12 pakken :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Jelle »

Dat ze er gingen inblijven was wel al duidelijk. Dan kunnen ze zich even goed eens nuttig maken ook.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Cercle Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

1-0 na 40 seconden en 89 minuten pompen of verzuipen :D
Proficiat aan ons gehandicapt broertje. En dank voor puntenverlies Gent!
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Cercle Brugge

Bericht door Duffman »

Fuck off, nog minstens een seizoen die wankers in eerste klasse... publiek en uitstraling van FC de Kampioenen en financieel in leven gehouden door een of andere louche Boma uit Frankrijk. BeNe-liga, where art thou?
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Plaats reactie