[JPL] Matchtopic

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door leem »

Ik vind dat Geert De Vlieger hier echt wel domme uitspraken over gedaan heeft. Weer op zoek naar aandacht zeker
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Khas »

leem schreef: 09 apr 2019, 09:51 Ik vind dat Geert De Vlieger hier echt wel domme uitspraken over gedaan heeft. Weer op zoek naar aandacht zeker
Zijn er situaties waarover hij geen domme uitspraken doet? Ik hou wel van zijn consistentie.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door leem »

Khas schreef: 09 apr 2019, 09:59
leem schreef: 09 apr 2019, 09:51 Ik vind dat Geert De Vlieger hier echt wel domme uitspraken over gedaan heeft. Weer op zoek naar aandacht zeker
Zijn er situaties waarover hij geen domme uitspraken doet? Ik hou wel van zijn consistentie.
En zo vlotjes allemaal, wat een talent.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door t4nd »

leem schreef: 09 apr 2019, 09:51 Ik vind dat Geert De Vlieger hier echt wel domme uitspraken over gedaan heeft. Weer op zoek naar aandacht zeker
Wat heeft hij gezegd? Ik probeer zijn uitspraken zoveel mogelijk te negeren :-)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door IsO »

leem schreef: 09 apr 2019, 10:08
Khas schreef: 09 apr 2019, 09:59
leem schreef: 09 apr 2019, 09:51 Ik vind dat Geert De Vlieger hier echt wel domme uitspraken over gedaan heeft. Weer op zoek naar aandacht zeker
Zijn er situaties waarover hij geen domme uitspraken doet? Ik hou wel van zijn consistentie.
En zo vlotjes allemaal, wat een talent.
:mrgreen:

Die suggesties zijn gewoon belachelijk. Straks gaan ze nog beweren dat Club of de Bond Toronto heeft betaald om Pozuelo weg te kopen bij Genk.

En wat die fase met Malinovskyi betreft: als je argumenteert (zoals het Bondsparket) dat er sprake is van natrappen, met als verzwarend element dat daarbij de fysieke integriteit van de speler in gevaar wordt gebracht, is het logisch dat je een lange straf eist. Alleen is er voor mij twijfel (ik vind de beelden niet duidelijk genoeg de intentie van Malinovskyi aantonen; kan ook een ongeluk geweest zijn).

Als de geschillencommissie, die zich vrijdag zal moeten uitspreken over de zaak, ook zou vinden dat er twijfel is, moeten ze Malinovskyi gewoon vrijspreken, en moet hij zelfs geen lichte straf krijgen. Als ze het bondsparket volgt, zal het een zware sanctie worden, zeker gelet op de recidive (die logischerwijze enkel een rol mag spelen bij de bepaling van de eventuele strafmaat, en niet bij de beoordeling van die spelfase).
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door JRut »

IsO schreef: 09 apr 2019, 11:27
leem schreef: 09 apr 2019, 10:08
Khas schreef: 09 apr 2019, 09:59
leem schreef: 09 apr 2019, 09:51 Ik vind dat Geert De Vlieger hier echt wel domme uitspraken over gedaan heeft. Weer op zoek naar aandacht zeker
Zijn er situaties waarover hij geen domme uitspraken doet? Ik hou wel van zijn consistentie.
En zo vlotjes allemaal, wat een talent.
:mrgreen:

Die suggesties zijn gewoon belachelijk. Straks gaan ze nog beweren dat Club of de Bond Toronto heeft betaald om Pozuelo weg te kopen bij Genk.
[spoiler]
En wat die fase met Malinovskyi betreft: als je argumenteert (zoals het Bondsparket) dat er sprake is van natrappen, met als verzwarend element dat daarbij de fysieke integriteit van de speler in gevaar wordt gebracht, is het logisch dat je een lange straf eist. Alleen is er voor mij twijfel (ik vind de beelden niet duidelijk genoeg de intentie van Malinovskyi aantonen; kan ook een ongeluk geweest zijn).

Als de geschillencommissie, die zich vrijdag zal moeten uitspreken over de zaak, ook zou vinden dat er twijfel is, moeten ze Malinovskyi gewoon vrijspreken, en moet hij zelfs geen lichte straf krijgen. Als ze het bondsparket volgt, zal het een zware sanctie worden, zeker gelet op de recidive (die logischerwijze enkel een rol mag spelen bij de bepaling van de eventuele strafmaat, en niet bij de beoordeling van die spelfase).
Geen idee of je ervan op de hoogte bent, maar die theorie is gemeen goed in en rond Limburg.
Legacy schreef: 28 mar 2019, 18:58 shakes schreef: 28 mar 2019, 18:50
Googke schreef: 28 mar 2019, 18:35
Als Trossard en Samatta niet meedoen heb ik toch minder vertrouwen erin. Blijkbaar met klachten uit de interlands. Sm
Trossard is nu 2 keer opgeroepen om de trainingen mee te maken en is ook 2 keer teruggekeerd met spierblessures. Schijnbaar verteert hij dit soort trainingen minder goed, waarbij de vraag mag gesteld hoe "hard" de andere internationals zich inspannen op dit soort "tussendoortjes".
Als je hogerop wil gaan (en Trossard blijft herhalen dat hij die ambitie heeft) zal hij toch snel met dit soort belasting moeten leren omgaan...
Bij Samatta is dat anders; als die voor een weekje naar zijn land vertrekt is het niet om te trainen maar om te spelen; en dan loop je nu eenmaal het risico op kwetsuren.
Ik heb me laten vertellen dat Bart Verhaeghe met Martinez afgesproken heeft om de trainingsintensiteit fors te verhogen voor tribunezitters aangezien die toch geen match spelen.
Na zijn contacten in Toronto gebruikt hij nu zijn lokale macht om ons van de titel te houden!
Peters schreef: 11 feb 2019, 13:16
Maikel0110 schreef: 11 feb 2019, 13:10
Echt strontziek hier. Ik ga niet meer kunnen functioneren vandaag. :nocheer:

Man man wat doen ze ons toch aan. We kunnen onze grootste concurrenten gewoon knock-out slaan in de komende matchen en toch zitten we in de smerigste situatie ooit. Soms moet ik mezelf knijpen of het wel echt is allemaal.

Zum kotsen :vomit:
Misschien wordt dit wel geregistreerd door een concurrent?
Ja Verhaeghe heeft goede contacten met een van de zakenmannen achter Toronto he
#hetishierbeter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door IsO »

JRut schreef: 09 apr 2019, 11:52
IsO schreef: 09 apr 2019, 11:27
leem schreef: 09 apr 2019, 10:08
Khas schreef: 09 apr 2019, 09:59

Zijn er situaties waarover hij geen domme uitspraken doet? Ik hou wel van zijn consistentie.
En zo vlotjes allemaal, wat een talent.
:mrgreen:

Die suggesties zijn gewoon belachelijk. Straks gaan ze nog beweren dat Club of de Bond Toronto heeft betaald om Pozuelo weg te kopen bij Genk.
[spoiler]
En wat die fase met Malinovskyi betreft: als je argumenteert (zoals het Bondsparket) dat er sprake is van natrappen, met als verzwarend element dat daarbij de fysieke integriteit van de speler in gevaar wordt gebracht, is het logisch dat je een lange straf eist. Alleen is er voor mij twijfel (ik vind de beelden niet duidelijk genoeg de intentie van Malinovskyi aantonen; kan ook een ongeluk geweest zijn).

Als de geschillencommissie, die zich vrijdag zal moeten uitspreken over de zaak, ook zou vinden dat er twijfel is, moeten ze Malinovskyi gewoon vrijspreken, en moet hij zelfs geen lichte straf krijgen. Als ze het bondsparket volgt, zal het een zware sanctie worden, zeker gelet op de recidive (die logischerwijze enkel een rol mag spelen bij de bepaling van de eventuele strafmaat, en niet bij de beoordeling van die spelfase).
Geen idee of je ervan op de hoogte bent, maar die theorie is gemeen goed in en rond Limburg.
[spoiler]
Legacy schreef: 28 mar 2019, 18:58 shakes schreef: 28 mar 2019, 18:50
Googke schreef: 28 mar 2019, 18:35
Als Trossard en Samatta niet meedoen heb ik toch minder vertrouwen erin. Blijkbaar met klachten uit de interlands. Sm
Trossard is nu 2 keer opgeroepen om de trainingen mee te maken en is ook 2 keer teruggekeerd met spierblessures. Schijnbaar verteert hij dit soort trainingen minder goed, waarbij de vraag mag gesteld hoe "hard" de andere internationals zich inspannen op dit soort "tussendoortjes".
Als je hogerop wil gaan (en Trossard blijft herhalen dat hij die ambitie heeft) zal hij toch snel met dit soort belasting moeten leren omgaan...
Bij Samatta is dat anders; als die voor een weekje naar zijn land vertrekt is het niet om te trainen maar om te spelen; en dan loop je nu eenmaal het risico op kwetsuren.
Ik heb me laten vertellen dat Bart Verhaeghe met Martinez afgesproken heeft om de trainingsintensiteit fors te verhogen voor tribunezitters aangezien die toch geen match spelen.
Na zijn contacten in Toronto gebruikt hij nu zijn lokale macht om ons van de titel te houden!
Peters schreef: 11 feb 2019, 13:16
Maikel0110 schreef: 11 feb 2019, 13:10
Echt strontziek hier. Ik ga niet meer kunnen functioneren vandaag. :nocheer:

Man man wat doen ze ons toch aan. We kunnen onze grootste concurrenten gewoon knock-out slaan in de komende matchen en toch zitten we in de smerigste situatie ooit. Soms moet ik mezelf knijpen of het wel echt is allemaal.

Zum kotsen :vomit:
Misschien wordt dit wel geregistreerd door een concurrent?
Ja Verhaeghe heeft goede contacten met een van de zakenmannen achter Toronto he
[/spoiler]
Was ik niet, maar bedankt om dit te delen :rofl:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Afbeelding
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door DavidVM »

Grappig ook hoe ze in Gent toch wel hard hun best doen om Malinovskyi te helpen... Kunnen Club sportief niets maken, dus proberen ze op deze manier wel hun steentje bij te dragen
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Rafke7 »

DavidVM schreef: 10 apr 2019, 10:37 Grappig ook hoe ze in Gent toch wel hard hun best doen om Malinovskyi te helpen... Kunnen Club sportief niets maken, dus proberen ze op deze manier wel hun steentje bij te dragen
Was me ook al opgevallen :jenne:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Cedrinho »

Mogow zeg. Gaan we ook beginnen met complotten anti-ons?
Iedereen in België is het erover eens dat er geen intentie was bij Malinovskyi en dat het geen rode kaart verdiende.
Maar oeioei als iemand van Gent het zegt, want dan is het om Club te kloten.
Komaan hé, doe normaal.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Fire »

anti-ons?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Khas »

"Iedereen in België" :roll:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: 10 apr 2019, 13:55 Mogow zeg. Gaan we ook beginnen met complotten anti-ons?
Iedereen in België is het erover eens dat er geen intentie was bij Malinovskyi en dat het geen rode kaart verdiende.
Maar oeioei als iemand van Gent het zegt, want dan is het om Club te kloten.
Komaan hé, doe normaal.
Er is niemand die echt oprecht kan zeggen of het met intentie was of niet, tenzij Malinovsky zelf.
Compleet belachelijk dat Verstraete dat ook nog eens moet gaan verkondigen.

Maar het is nog veel belachelijker dat het inderdaad uitdraait op een verhaal waar Club vrij veel in betrokken schijnt te worden. Zeker bij de Genkies, uitspraken van De Vlieger helpen er ook niet bij.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef: 10 apr 2019, 14:42Maar het is nog veel belachelijker dat het inderdaad uitdraait op een verhaal waar Club vrij veel in betrokken schijnt te worden.
Dit dus.
Plaats reactie