[JPL] Matchtopic

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Bosko »

Khas schreef:"Iedereen in België" :roll:
Dit dus.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Jens27 »

Een paar leuke quotes van de heer Wagner vandaag tijdens de zitting Malinovsky;
"Hamstrings zie je bijna niet. Zelfs bij Arnold Schwarzenegger in zijn betere jaren kan je die niet zien."
"Ik heb, net zoals andere mensen, een glimlach gezien op het gezicht van mijnheer Malinovskyi
"Als mijnheer Malinovskyi beweert dat hij ongecontroleerd is gevallen, is dat een belediging voor hemzelf. Want ook peuters vallen ongecontroleerd, zelfs kleuters doen dat niet meer."
"Er is een mailtje van de firma RS Scan die ook Malinovskyi moet vrijpleiten. Wel, die firma is gevestigd in Paal, op 30 km van Genk. Laten we het Limburg-gevoel niet onderschatten."
"Ik heb geen bocht gemaakt. De enige bochten die ik deze week heb gemaakt, zijn die toen ik in de auto aan het rijden was."
"Men beweert dat ik een Bruggeling ben. Ik heb 40 jaar geleden het Belfort eens beklommen en in de Brugse rechtbank om te pleiten. Voor de rest ben ik nooit in Brugge geweest. Men heeft het over een zekere mijnheer Bert Verhaeghe (sic) maar ik ken die man niet."
Wat ne mens :hurr:
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Khas »

Geweldig boeiend om die live reporting daarvan te volgen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door leem »

Jens27 schreef: 12 apr 2019, 16:34 Een paar leuke quotes van de heer Wagner vandaag tijdens de zitting Malinovsky;
"Hamstrings zie je bijna niet. Zelfs bij Arnold Schwarzenegger in zijn betere jaren kan je die niet zien."
"Ik heb, net zoals andere mensen, een glimlach gezien op het gezicht van mijnheer Malinovskyi
"Als mijnheer Malinovskyi beweert dat hij ongecontroleerd is gevallen, is dat een belediging voor hemzelf. Want ook peuters vallen ongecontroleerd, zelfs kleuters doen dat niet meer."
"Er is een mailtje van de firma RS Scan die ook Malinovskyi moet vrijpleiten. Wel, die firma is gevestigd in Paal, op 30 km van Genk. Laten we het Limburg-gevoel niet onderschatten."
"Ik heb geen bocht gemaakt. De enige bochten die ik deze week heb gemaakt, zijn die toen ik in de auto aan het rijden was."
"Men beweert dat ik een Bruggeling ben. Ik heb 40 jaar geleden het Belfort eens beklommen en in de Brugse rechtbank om te pleiten. Voor de rest ben ik nooit in Brugge geweest. Men heeft het over een zekere mijnheer Bert Verhaeghe (sic) maar ik ken die man niet."
Wat ne mens :hurr:
:mrgreen:
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Blackburn »

De logica van de vrijspraak volgende is dus vanaf nu elke elleboogstoot bij een kopbalduel ook een vrijspraak...
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door leem »

Lol

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Alethio »

Dieptepuntje voor de nekken, hoor.
Net genoeg gespeeld om nog hun enige deftige verdediger een schorsingetje te laten pakken.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door JRut »

Wat is dit voor dag? Ongelofelijk. :rofl:
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Cedrinho »

:rofl:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Cedrinho »

Wanneer worden sancties hiervoor uitgesproken?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit pas in juni zou zijn, maar vind het nu niet meteen terug.. Zou wel rijkelijk laat zijn me dunkt.

Also, STEL dat rsca geen supporters zou mogen meenemen op verplaatsing naar Club, betekent dat dan dat Club dat vak mag verkopen aan Clubsupporters? Of blijft dat gewoon leeg dan?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 13 apr 2019, 15:40 Wanneer worden sancties hiervoor uitgesproken?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit pas in juni zou zijn, maar vind het nu niet meteen terug.. Zou wel rijkelijk laat zijn me dunkt.

Also, STEL dat rsca geen supporters zou mogen meenemen op verplaatsing naar Club, betekent dat dan dat Club dat vak mag verkopen aan Clubsupporters? Of blijft dat gewoon leeg dan?
Dat zal waarschijnlijk gewoon een thuismatch zonder enige supporters worden als ze zo'n straf uitspreken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Rafke7 »

Kak kak kak! Genk verliest echt geen punten meer precies. Dat komt niet meer goed voor ons dit jaar, vrees ik. Ze hebben ook steeds net dat beetje meeval. :facewall: :geenhup:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Cedrinho »

Niets onverwacht wi..
Club speelt geen top play-offs, terwijl Genk gewoon de goeie lijn van de competitie doortrekt.
Club heeft het verspeeld in matchen tegen Moeskroen, Cercle en consoorten.
Behalve op Club zie ik Genk geen punten meer verliezen. Ploegen als Gent en rsca zullen hen niets in de weg leggen, tegen Antwerp zullen ze revanche pakken voor de nederlaag in de heenmatch. Dan zal Genk-Standard de beslissing moeten forceren, maar dat kan enkel in ons voordeel als Club ALLE volgende matchen wint. En ook dat zie ik niet gebeuren.
Genk is gewoon de terechte kampioen, ook al had alles er een PAK anders kunnen uitzien als de VAR zijn werk had gedaan in de voorbije matchen. Maar tegelijk heeft Club zelf ook al veel geluk gehad.. Gent dat snel met 10 valt, Standard dat een own-goal scoort terwijl ze de betere ploeg zijn, de blunder van Didillon die ons op voorsprong brengt. Dat zijn 3 matchen waar we geluk hebben in het eerste halfuur. De andere matchen pakken we 1 op 6. Dan moet je concluderen dat Club gewoon niet goed genoeg is om Genk nog de titel te ontfutselen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Alethio »

Toch ook weer een duidelijke penaltyfout van Genk niet gefloten. Die mannen hebben toch al chance gehad dit seizoen met de VAR.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Alethio »

Na de eerste speeldag leek het een competite met twee snelheden te worden, maar nu ziet het klassement er alweer normaler en gradueler uit.
anderlecht zal ook content zijn met de andere uitslagen, hun achterstand voor de top 6 blijft overbrugbaar.
Plaats reactie