[JPL] Matchtopic

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Alethio »

Tiki Taka schreef: 16 okt 2019, 15:11 Miljaar zeg, hoog tijd dat Club nog eens een match speelt.
Morgenavond op Moeskroen, zal een mooie match worden, tegen een ploeg die ook durft te voetballen.
Come on Bruges !
Het is nog maar woensdag, helaas. :(
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef: 16 okt 2019, 15:11 Miljaar zeg, hoog tijd dat Club nog eens een match speelt.
Morgenavond op Moeskroen, zal een mooie match worden, tegen een ploeg die ook durft te voetballen.
Come on Bruges !
Overmorgenavond.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Pica »

Vrijdagavond toch é?
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door leem »

Dag na morgen

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door PetjeFCB »

Neenee, morgen zu :mrgreen:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Khas »

Allemaal de schuld van Taka dat mijn avond saai is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef: 17 okt 2019, 18:49 Allemaal de schuld van Taka dat mijn avond saai is.
Awel ja :grin:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Tiki Taka »

matchday...eindelijk !
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door leem »

Dewaest dacht dat een vingertje nu wel op zijn plaats was, want hij heeft een goal gemaakt. Tegen cercle. Het was bovendien vooraf afgesproken met zijn vrouw. Sébastien houdt namelijk wel van een uitdaging. Na het halen van de kapiteinsband en af en toe eens mogen meedoen (tegen ploegen zoals cercle) wil hij het nu ook halen van de fans. Goed gezien Sébastien, goeje move. Groot licht ook. Volgend jaar weer bij sporting?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk


Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Blackburn »

Hoe slecht verdedigt Gent niet bij die goal van anderlecht? Denk dat echt 6-7 spelers op rij daar een verkeerde beslissing nemen... hadden em bijna even goed gewoon zelf in doel kunnen trappen om tijd te winnen...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Khas »

anderlecht - Cercle was de slechtste match die ik in heel lange tijd heb gezien. Jammer dat maar 1 ploeg kan degraderen, want ze verdienen het allebei.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door Blackburn »

Khas schreef: 03 nov 2019, 17:56 anderlecht - Cercle was de slechtste match die ik in heel lange tijd heb gezien. Jammer dat maar 1 ploeg kan degraderen, want ze verdienen het allebei.
Echt he... akkoord, het veld deed ook zijn werk... maar dan nog...
Bedenk me net dat dat anderhalf uur van mijn leven is dat ik nooit meer terug krijg...
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door kingpietro105 »

Ben ik de enigste die dit gezien heeft tijdens Antwerp-Eupen.

Daar krijgt Antwerp een vrije trap en een paar spelers van Antwerp staan niet op 1M afstand van de muur en rafa trapt in doen en scheids keurt het doelpunt goed.

Hij moet het volgens de nieuwe regels afkeuren en een indirecte vrije schop op de plaats waar de muur stond.
Jeugdscheidsrechter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door t4nd »

Zulte weer ontstellend slecht...
Ze hebben bij de return van de beker een fundamentele fout gemaakt. Zulte is altijd een team geweest van "samen" ervoor gaan, en bij die match hebben ze Vossen zó hard gehypet dat het precies was of hij zou in z'n eentje alles oplossen. Hij mocht niet meedoen en ze hebben goed gespeeld, maar door de nederlaag hebben ze zo een zware mentale klap gekregen dat het nu op niks meer trekt (ook mét Vossen erbij). Dury heeft daar toch wat gepokerd met zijn spelers en zwaar verloren, ik vrees dat ze uiteindelijk weer niks gaan halen dit seizoen...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Matchtopic

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 17 feb 2020, 08:51 Zulte weer ontstellend slecht...
Ze hebben bij de return van de beker een fundamentele fout gemaakt. Zulte is altijd een team geweest van "samen" ervoor gaan, en bij die match hebben ze Vossen zó hard gehypet dat het precies was of hij zou in z'n eentje alles oplossen. Hij mocht niet meedoen en ze hebben goed gespeeld, maar door de nederlaag hebben ze zo een zware mentale klap gekregen dat het nu op niks meer trekt (ook mét Vossen erbij). Dury heeft daar toch wat gepokerd met zijn spelers en zwaar verloren, ik vrees dat ze uiteindelijk weer niks gaan halen dit seizoen...
Ik kan je deels volgen, maar wat zeker ook meespeelt, is het feit dat Dury Vossen probeert in te passen, waardoor ze nu plots in een 4-4-2/4-2-2-2 gaan spelen, terwijl hij anders praktisch altijd voor een 4-2-3-1 opteerde.

En verdedigend vond ik het stabieler met Pletinckx, ondanks zijn jeugdzondes soms. Zijn blessure helpt Z-W niet echt, en Baudry is ook nog niet opnieuw 100%. Walsh is op die positie maar een noodoplossing. Daarbij kwam gisteren dan nog de afwezigheid van Bossut (operatie aan elleboog), wiens ervaring toch ook niet onbelangrijk is voor organisatie/sturen verdediging.
Plaats reactie