KRC Genk

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Cedrinho »

Laat ze maar doen. Ze verzeilen in een dipje zonder het goed te beseffen. Hun verlies vorige week wordt zo als een 'accident de parcours' gezien, in plaats van te zien dat hun niveau al enkele weken iets lager lijkt te liggen. Is niet slecht voor ons, op voorwaarde dat wij terug beteren natuurlijk.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Rafke7 schreef: 02 feb 2019, 22:27 Ze gaan het halen, vrees ik. Winnen kutmatchen op het allerlaatst. Doet me nogal aan ons denken vorig jaar :geenhup:
Doet me eerder denken aan het seizoen dat gent kampioen is geworden. Club die altijd achterstand komt en met geluk en vechtvoetbal toch nog wint .

tijdens de play offs werd het toch duidelijk dat we door de mand vielen en dat de nummer 2 kampioen werd.
Jeugdscheidsrechter
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: KRC Genk

Bericht door Rafke7 »

kingpietro105 schreef: 03 feb 2019, 13:59
Rafke7 schreef: 02 feb 2019, 22:27 Ze gaan het halen, vrees ik. Winnen kutmatchen op het allerlaatst. Doet me nogal aan ons denken vorig jaar :geenhup:
Doet me eerder denken aan het seizoen dat gent kampioen is geworden. Club die altijd achterstand komt en met geluk en vechtvoetbal toch nog wint .

tijdens de play offs werd het toch duidelijk dat we door de mand vielen en dat de nummer 2 kampioen werd.
Mooi, en ik hoop echt dat je gelijk hebt!
Maar ik krijg meer en meer het gevoel dat het “op” is bij ons :dunno:
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Rafke7 schreef: 03 feb 2019, 18:56
kingpietro105 schreef: 03 feb 2019, 13:59
Rafke7 schreef: 02 feb 2019, 22:27 Ze gaan het halen, vrees ik. Winnen kutmatchen op het allerlaatst. Doet me nogal aan ons denken vorig jaar :geenhup:
Doet me eerder denken aan het seizoen dat gent kampioen is geworden. Club die altijd achterstand komt en met geluk en vechtvoetbal toch nog wint .

tijdens de play offs werd het toch duidelijk dat we door de mand vielen en dat de nummer 2 kampioen werd.
Mooi, en ik hoop echt dat je gelijk hebt!
Maar ik krijg meer en meer het gevoel dat het “op” is bij ons :dunno:
Ik heb dit commentaar voor de match van club gent geschreven na het zien van die match hoop ik dat club snel zen drive terug vind indien wel dan zie ik ons kampioen worden. Anders wordt het genk of standard.

Genk gaat slechte play offs spelen daar ben ik van overtuigd omdat ze nu slecht spelen. maar ik zie geen 1 ploeg daar van profiteren de enigste ploeg die ik zou kunnen tippen als concurent is standard
Jeugdscheidsrechter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Rafke7 schreef: 03 feb 2019, 18:56
kingpietro105 schreef: 03 feb 2019, 13:59
Rafke7 schreef: 02 feb 2019, 22:27 Ze gaan het halen, vrees ik. Winnen kutmatchen op het allerlaatst. Doet me nogal aan ons denken vorig jaar :geenhup:
Doet me eerder denken aan het seizoen dat gent kampioen is geworden. Club die altijd achterstand komt en met geluk en vechtvoetbal toch nog wint .

tijdens de play offs werd het toch duidelijk dat we door de mand vielen en dat de nummer 2 kampioen werd.
Mooi, en ik hoop echt dat je gelijk hebt!
Maar ik krijg meer en meer het gevoel dat het “op” is bij ons :dunno:
Genk heeft idd het kampioenen geluk en bij Club pakt de mayonaise niet meer.
Ik vermoed dat de spelers ook uitgekeken zijn op Leko, kijk maar naar Vormer zijn uithaal.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Genk heeft nog een heel pittige kalender de komende weken met uitmatchen op Club, Charleroi (en Waregem) en thuismatchen tegen Standard, Antwerp (en Lokeren). Daarbij is de kans reëel dat ze nog eens 2 rondes Europees voetbal zullen spelen.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: KRC Genk

Bericht door Rafke7 »

Doeme!
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Rafke7 schreef: 08 feb 2019, 22:17Doeme!
Nie paniekeren het is in de play offs te doen.
Jeugdscheidsrechter
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: KRC Genk

Bericht door HeervanBiesen »

Rafke7 schreef: 08 feb 2019, 22:17Doeme!
Hier in Limburg spreekt men dat Pozuelo zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld voor Genk.
Er zou een bod binnen zijn van Toronto. Na het vertrek van Giovinco & Vazquez willen ze terug iemand halen die het spel bepaald.
Het zou om een bod van 15M gaan heb ik gehoord.

+ Trossard is geblesseerd uitgevallen, wil Genk eens zien starten aan de play offs, tgaat niet makkelijk zijn, al zijn ze tot nu toe wel de terechte kampioen als je het over de volledige seizoenslijn bekijkt.

Kzou eerder doeme zeggen als de mauves na dit seizoen nog bij de top 6 geraken :p
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

HeervanBiesen schreef: 09 feb 2019, 01:23
Rafke7 schreef: 08 feb 2019, 22:17Doeme!
Hier in Limburg spreekt men dat Pozuelo zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld voor Genk.
Er zou een bod binnen zijn van Toronto. Na het vertrek van Giovinco & Vazquez willen ze terug iemand halen die het spel bepaald.
Het zou om een bod van 15M gaan heb ik gehoord.

+ Trossard is geblesseerd uitgevallen, wil Genk eens zien starten aan de play offs, tgaat niet makkelijk zijn, al zijn ze tot nu toe wel de terechte kampioen als je het over de volledige seizoenslijn bekijkt.

Kzou eerder doeme zeggen als de mauves na dit seizoen nog bij de top 6 geraken :p
Toronto zou 8 miljoen willen betalen, zoals beschreven staat in de clausule van zijn contract.
Als Pozuelo echt wil vertrekken zal waarschijnlijk een juridische strijd beginnen.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: KRC Genk

Bericht door Rafke7 »

Onze enige kans nog, denk ik. Hopen op een vertrek of een ontevreden kapitein...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Rafke7 schreef: 11 feb 2019, 10:31 Onze enige kans nog, denk ik. Hopen op een vertrek of een ontevreden kapitein...
De eerste vereiste is dat we zelf eerst terug goed spelen en punten pakken.
Als Club echt draait, dan kunnen we van iedereen winnen in Belgie.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Cedrinho »

Pozuelo wil zelf niet weg. En Genk werkt niet mee aan een transfer.
Storm in glas water dus.

EDIT/ Blijkbaar is het toch Pozuelo die weg wil. Of zeggen zijn makelaars dat. Ik weet het ook niet meer.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: 11 feb 2019, 13:21 Pozuelo wil zelf niet weg. En Genk werkt niet mee aan een transfer.
Storm in glas water dus.

EDIT/ Blijkbaar is het toch Pozuelo die weg wil. Of zeggen zijn makelaars dat. Ik weet het ook niet meer.
Er doen geruchten de ronde als zou Pozuelo zijn contract willen laten ontbinden.
Mocht dit waar zijn, dan komt het daar niet meer goed tussen hem en zijn broodheer.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: KRC Genk

Bericht door leem »

Rafke7 schreef: 11 feb 2019, 10:31 Onze enige kans nog, denk ik. Hopen op een vertrek of een ontevreden kapitein...
Pffff zou ik maar flauw vinden. Als je het zelf niet verdient dan hoeft het niet voor mij. We zijn anderlecht toch niet wat is dat nu.
Plaats reactie