KRC Genk

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: KRC Genk

Bericht door t4nd »

't was ook maar tegen Gent hé, niet tegen een goeie tegenstander.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 't was ook maar tegen Gent hé, niet tegen een goeie tegenstander.
Het was wel zonder hun beste speler, Trossard en hun offensieve weelde is best wel indrukwekkend.
Neem bij ons Vanaken en/of Wesley weg, en het is al heel wat minder.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

In een normale competite word racing genk altijd kampioen winnen hun matchen met doodgemak tegen eender welke ploeg.

play offs durf ik het nog niet zo zeggen. 10 tomatchen halvering punten tkan spoken..

we mogen niet te veel punten laten liggen anders gaat het denk ik moeilijk worden.
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 21 okt 2018, 10:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: KRC Genk

Bericht door The_One »

Amai, weinig enthousiasme bij de Genkse spelers die in beeld waren bij de eerste goal...
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: KRC Genk

Bericht door GenGhibli »

Clement kunnen we nu toch al een topper in wording noemen zeker. Hij heeft nog niets, maar betrekt wel die hele groep mee in zijn verhaal. Ook nog eens Club DNA. Mooi om te zien.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Cedrinho »

Genk speelt dit seizoen prachtig voetbal gewoon.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Veruit de beste ploeg in Belgie momenteel, die het mooiste voetbal speelt, wat een aanvallende weelde ook, en dat dan nog zonder Trossard ?!
Spelers waar mensen voor naar het stadion gaan ook ; Pozuelo, Trossard, Malinovsky, Samatta, Paintsil, Berge, Maehle, Lucumi ...
Ik had nooit verwacht dat Clement zich zo snel al zou kunnen manifesteren en zijn stempel op een groep drukken.
Nu spelen ze tegen Standard en Club op 10 dagen.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: KRC Genk

Bericht door felix da housecat »

Genk is momenteel de beste ploeg in België, maar dat wil niet zeggen dat ze de titel gaan pakken. Ik vind ons daarvoor nog altijd de grootste kanshebber.

Maar moet toegeven dat ik ook helemaal onder de indruk was van hun match tegen Besiktas. Prachtig om naar te kijken ook, en geen enkele zwakke schakel.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Cedrinho »

Ik zie ons helemaal niet als titelfavoriet hoor.
De laatste speeldagen hebben overduidelijk getoond hoe je dit Club moet bekampen: de flanken vastzetten en indien mogelijk een mannetje op Vanaken laten plakken. That's it. MPH heeft het aangetoond en de rest zal nu wel volgen. Zo lang Club daar geen antwoord op heeft en zo lang Vormer uit vorm is, komt er geen prijs dit jaar.
Tweede plaats zou al heel mooi zijn.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: KRC Genk

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Cedrinho schreef: Ik zie ons helemaal niet als titelfavoriet hoor.
De laatste speeldagen hebben overduidelijk getoond hoe je dit Club moet bekampen: de flanken vastzetten en indien mogelijk een mannetje op Vanaken laten plakken. That's it. MPH heeft het aangetoond en de rest zal nu wel volgen. Zo lang Club daar geen antwoord op heeft en zo lang Vormer uit vorm is, komt er geen prijs dit jaar.
Tweede plaats zou al heel mooi zijn.
wat kun je daar nu over zeggen ?
Speeldag 12 komt er dit weekend aan
nog 19 wedstrijden te gaan in de reguliere competitie (= nog 57 punten te verdienen, daarna gedeeld door 2) en dan nog eens 30 punten op het spel in de playoffs
Competitie duurt nog een eeuwigheid
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Pica »

Is genk nu nog geen kampioen zeg :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Pica op 26 okt 2018, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: KRC Genk

Bericht door rambopirou »

Zo zie je maar dat Genk verdedigend toch ook wat broos is en dat als je daar blessures krijgt het toch hetzelfde probleem is als bij ons!

HET moment om zwaar uit te halen
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: KRC Genk

Bericht door DavidVM »

rambopirou schreef: 27 jan 2019, 09:21 Zo zie je maar dat Genk verdedigend toch ook wat broos is en dat als je daar blessures krijgt het toch hetzelfde probleem is als bij ons!

HET moment om zwaar uit te halen
Ik snap heel die hallelujah over Genk ook niet... Kan mij echt niet inbeelden dat je fucking Dewaest-Aidoo als je centraal duo kampioen wordt...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Pica »

Individuele klasse doet veel. Wij moeten op zich niet doen alsof wij het zoveel beter doen :mrgreen:
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: KRC Genk

Bericht door Rafke7 »

Ze gaan het halen, vrees ik. Winnen kutmatchen op het allerlaatst. Doet me nogal aan ons denken vorig jaar :geenhup:
Plaats reactie