KRC Genk

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Cedrinho »

leem schreef: 11 feb 2019, 13:59
Rafke7 schreef: 11 feb 2019, 10:31 Onze enige kans nog, denk ik. Hopen op een vertrek of een ontevreden kapitein...
Pffff zou ik maar flauw vinden. Als je het zelf niet verdient dan hoeft het niet voor mij. We zijn anderlecht toch niet wat is dat nu.
Akkoord
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

leem schreef: 11 feb 2019, 13:59
Rafke7 schreef: 11 feb 2019, 10:31 Onze enige kans nog, denk ik. Hopen op een vertrek of een ontevreden kapitein...
Pffff zou ik maar flauw vinden. Als je het zelf niet verdient dan hoeft het niet voor mij. We zijn anderlecht toch niet wat is dat nu.
Alsof een exist van de kapitein het einde betekent voor de titel.
Als de kapitein vertrekt dan heeft hij blijkbaar geen motivatie om kampioen te spelen. Ik denk trouwens dat genk meer kans maakt op het kampioenschap als hij nu weggaat want je ziet duidelijk aan alle berichten dat hij tegen zijn zin loopt daar en zo een speler kan je beter missen want het creëert een slecht gevoel in de groep.

Genk heeft zeer grote voorsprong op club brugge en andere teams waardoor ze veel misstappen kunnen zetten. Het team zonder de gefrustreerde kapitein heeft ook nog genoeg kwaliteit om paar matchen te winnen en de voorsprong te behouden ze zullen misschien niet los kampioen worden maar ze zullen het wel worden omdat ze de drive hebben. Mocht onze kapitein blijven zou dit misschien wel averechts kunnen werken. Altijd pozuelo opstellen ookal speelt hij slecht waardoor er commotie er irritatie ontstaat.

Het is niet dat genk maar paar puntjes voorsprong heeft nee ze kunnen hun mistappen veroorloven wij daarentegen moeten een perfect parkoer spelen te beginnen met zondag verliezen thuis tegen de smurfen en je kan de titel vergeten.
Jeugdscheidsrechter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: KRC Genk

Bericht door t4nd »

Genk heeft 11 punten. De komende wedstrijden zijn op Club / thuis tegen Antwerp / op Charleroi / thuis tegen Lokeren / op Zulte.

Ze spelen dus tegen 3 PO1-kandidaten en tegen Lokeren dat op dat moment misschien hoop heeft om nog in eerste te blijven (al ga ik dat argument even laten voor wat het is :p).

Een paar veronderstellingen. Stel dat Pozuelo deze week weg is, en stel dat ze de 2-3 wedstrijden nadien tegen 3 PO1-ploegen maar 4 op 9 of minder halen, dan zie ik twijfel in de ploeg sluipen - en we weten allemaal hoe hard een beetje twijfel en stress een hele ploeg kan beginnen beïnvloeden.

Wat mij betreft: Pozuelo weg kan zowel een positief als negatief effect hebben, veel gaat afhangen van het resultaat van de eerste 2 matchen nadat hij vertrokken is.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Genk mag zich toch ook wel is vragen stellen bij hun politiek tegenover spelers. Het is al de zoveelste speler die hun ploeg wil verlaten en dat zij moeilijk doen.

Steven defoer, Koen Casteels en ook onze jelle vossen. en nu Pozuelo.

Als ze wat meer water bij de wijn hadden gedaan hadden ze dat allemaal kunnen vermijden.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: KRC Genk

Bericht door Khas »

kingpietro105 schreef: 12 feb 2019, 11:32 Genk mag zich toch ook wel is vragen stellen bij hun politiek tegenover spelers. Het is al de zoveelste speler die hun ploeg wil verlaten en dat zij moeilijk doen.

Steven defoer, Koen Casteels en ook onze jelle vossen. en nu Pozuelo.

Als ze wat meer water bij de wijn hadden gedaan hadden ze dat allemaal kunnen vermijden.
Money talks.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: KRC Genk

Bericht door IsO »

Khas schreef: 12 feb 2019, 11:38
kingpietro105 schreef: 12 feb 2019, 11:32 Genk mag zich toch ook wel is vragen stellen bij hun politiek tegenover spelers. Het is al de zoveelste speler die hun ploeg wil verlaten en dat zij moeilijk doen.

Steven defoer, Koen Casteels en ook onze jelle vossen. en nu Pozuelo.

Als ze wat meer water bij de wijn hadden gedaan hadden ze dat allemaal kunnen vermijden.
Money talks.
Moesten het onze spelers zijn, schreeuwen velen hier moord en brand dat ze hun club zo onder druk zetten.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: KRC Genk

Bericht door Khas »

IsO schreef: 13 feb 2019, 09:17
Khas schreef: 12 feb 2019, 11:38
kingpietro105 schreef: 12 feb 2019, 11:32 Genk mag zich toch ook wel is vragen stellen bij hun politiek tegenover spelers. Het is al de zoveelste speler die hun ploeg wil verlaten en dat zij moeilijk doen.

Steven defoer, Koen Casteels en ook onze jelle vossen. en nu Pozuelo.

Als ze wat meer water bij de wijn hadden gedaan hadden ze dat allemaal kunnen vermijden.
Money talks.
Moesten het onze spelers zijn, schreeuwen velen hier moord en brand dat ze hun club zo onder druk zetten.
Sommigen toch. We hebben het de laatste jaren zelf genoeg meegemaakt.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Iedereen denkt dat genk nu als een kaartenhuis in elkaar gaat vallen ik denk het niet... speelde ook goede matchen zonder hun kapitein.
Jeugdscheidsrechter
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: KRC Genk

Bericht door Gunt »

kingpietro105 schreef: 13 feb 2019, 11:37 Iedereen denkt dat genk nu als een kaartenhuis in elkaar gaat vallen ik denk het niet... speelde ook goede matchen zonder hun kapitein.
Dit weekend gaan ze toch zwaar op hun relle krijgen ze ket!
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Gunt schreef: 13 feb 2019, 12:13
kingpietro105 schreef: 13 feb 2019, 11:37 Iedereen denkt dat genk nu als een kaartenhuis in elkaar gaat vallen ik denk het niet... speelde ook goede matchen zonder hun kapitein.
Dit weekend gaan ze toch zwaar op hun relle krijgen ze ket!
Mja maar we zullen het niet cadeau krijgen zoals de mauve in het jaar onder hassi waar standard en club het liet afweten.
Jeugdscheidsrechter
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: KRC Genk

Bericht door HeervanBiesen »

kingpietro105 schreef: 13 feb 2019, 11:37 Iedereen denkt dat genk nu als een kaartenhuis in elkaar gaat vallen ik denk het niet... speelde ook goede matchen zonder hun kapitein.
Ze gaan Trossard meer missen en als Berge afwezig is had Genk het ook moeilijk, die 2 vind ik bepalender.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Het zou karma zijn mocht racing genk de titel verliezen dankzij de play offs zijn grote voorstander van het play off systeem en puntenhalvering.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Pica »

enige voorstanders zijn gent dacht ik
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: KRC Genk

Bericht door kingpietro105 »

Jeugdscheidsrechter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 19 feb 2019, 11:47 enige voorstanders zijn gent dacht ik
Tja omdat die, als ze er uberhaupt al bij geraken, er bijna steeds met de hakken over de sloot bij zitten.
Hoe klote dat die toen ONZE titel hebben ingepikt. :facewall:
Nu ja, een 2de titel zit er niet direct aan te komen voor de kwekkers. :dance:
Plaats reactie