Standard Liège

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Standard Liège

Bericht door Fire »

:rofl:
Laatst gewijzigd door Fire op 27 jul 2016, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Standard Liège

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef: Ik zou het zalig vinden mocht Ferrera op een of andere manier zelf opstappen.
Heb echt het gevoel dat die tegengewerkt wordt. Dus als hij er dan zelf de brui aan zou geven en naar een ploeg gaan waar hij wél gerespecteerd wordt (uhu, Club, ja), dan zou ik dat zalig vinden. En dan mag Standard gerust klooien met Wilmots. Gezien de transfers die ze doen zijn ze toch een ploeg aan het bouwen op het niveau van Wilmots.
Ferrara is een beloftevolle coach, versta mij niet verkeerd. Is wel superambitieus, waardoor hij foute keuzes maakt. Zoals naar een "arm" Standard gaan terwijl de bestuurskamer nog niet op orde staat. Hij is het onderwerp van discussie intern en zijn succes/falen zal het één en ander bepalen op dat niveau. Als trainer wil je dat niet. "Arm" Standard is ook iets die te voorzien was na het vertrek van Duchatelet.

Dus moet hij roeien met wat hij heeft en er het beste van maken.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Standard Liège

Bericht door Nergens »

Heeft ondertussen wel al een beker met Standard, iets waar veel coaches op hun 60ste niet aan geraakt zijn ...
Komt wel nog goed met Standard.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Standard Liège

Bericht door Peet »

Pica schreef:
Cedrinho schreef: Ik zou het zalig vinden mocht Ferrera op een of andere manier zelf opstappen.
Heb echt het gevoel dat die tegengewerkt wordt. Dus als hij er dan zelf de brui aan zou geven en naar een ploeg gaan waar hij wél gerespecteerd wordt (uhu, Club, ja), dan zou ik dat zalig vinden. En dan mag Standard gerust klooien met Wilmots. Gezien de transfers die ze doen zijn ze toch een ploeg aan het bouwen op het niveau van Wilmots.
Ferrara is een beloftevolle coach, versta mij niet verkeerd. Is wel superambitieus, waardoor hij foute keuzes maakt. Zoals naar een "arm" Standard gaan terwijl de bestuurskamer nog niet op orde staat. Hij is het onderwerp van discussie intern en zijn succes/falen zal het één en ander bepalen op dat niveau. Als trainer wil je dat niet. "Arm" Standard is ook iets die te voorzien was na het vertrek van Duchatelet.

Dus moet hij roeien met wat hij heeft en er het beste van maken.
Ze hebben gewoon geen deftige overnemer gevonden. Ben zijn naam kwijt, maar de overnemer of groep overnemers, hebben gewoon niet de financiële armslag om te investeren. Ze hebben het aan een voordelige prijs kunnen kopen maar wel met een serieuze schuld aan Duchatelet, waardoor nu alle transfergelden dat putje moeten vullen.
Maar laat ons duidelijk zijn: RD heeft er een potje van gemaakt.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Standard Liège

Bericht door Pica »

Peet schreef:
Pica schreef:
Cedrinho schreef: Ik zou het zalig vinden mocht Ferrera op een of andere manier zelf opstappen.
Heb echt het gevoel dat die tegengewerkt wordt. Dus als hij er dan zelf de brui aan zou geven en naar een ploeg gaan waar hij wél gerespecteerd wordt (uhu, Club, ja), dan zou ik dat zalig vinden. En dan mag Standard gerust klooien met Wilmots. Gezien de transfers die ze doen zijn ze toch een ploeg aan het bouwen op het niveau van Wilmots.
Ferrara is een beloftevolle coach, versta mij niet verkeerd. Is wel superambitieus, waardoor hij foute keuzes maakt. Zoals naar een "arm" Standard gaan terwijl de bestuurskamer nog niet op orde staat. Hij is het onderwerp van discussie intern en zijn succes/falen zal het één en ander bepalen op dat niveau. Als trainer wil je dat niet. "Arm" Standard is ook iets die te voorzien was na het vertrek van Duchatelet.

Dus moet hij roeien met wat hij heeft en er het beste van maken.
Ze hebben gewoon geen deftige overnemer gevonden. Ben zijn naam kwijt, maar de overnemer of groep overnemers, hebben gewoon niet de financiële armslag om te investeren. Ze hebben het aan een voordelige prijs kunnen kopen maar wel met een serieuze schuld aan Duchatelet, waardoor nu alle transfergelden dat putje moeten vullen.
Maar laat ons duidelijk zijn: RD heeft er een potje van gemaakt.
Is bij mijn weten de enige man die ooit geld heeft verdiend aan voetbal als voorzitter weliswaar :mrgreen:
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Standard Liège

Bericht door zegmaardag »

Die gast valt écht nog wel mee hoor... Heeft er zelf niet voor gekozen om met zo'n familie groot te worden. Doet écht zijn best om Frans te spreken! Ik gun hem alvast bij Standard de kans om door te breken!

BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Standard Liège

Bericht door BB1891 »

Past wel bij het vurige Standard. Ik zie hem daar eigenlijk zeker niet door de mand vallen.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Standard Liège

Bericht door CePa »

Die defensie van Standard... :brechtje: :rofl:
Never underestimate the power of PASSION
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Standard Liège

Bericht door Peet »

CePa schreef: Die defensie van Standard... :brechtje: :rofl:
Die ploeg van Standard :rofl:
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Standard Liège

Bericht door rambopirou »

Peet schreef:
CePa schreef: Die defensie van Standard... :brechtje: :rofl:
Die ploeg van Standard :rofl:
Hun ploeg heeft gewoon 0,0 balans... ze hebben zeer goede spelers zoals een Trebel , Scholz en Kosanovic aangevuld met jong talent zoals Edmilson, Dompé , Miya maar al de rest dat heeft gewoon het niveau niet voor een topclub waardoor die jongeren aan hun lot worden overgelaten en daardoor onderpresteren en waardoor de goede spelers dwijlen met de kraan open.

Het wordt gewoon eens tijd dat ze daar 10 spelers buitenwippen en jongeren van de academie + 2/3 gerichte transfers halen.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Standard Liège

Bericht door Hans1981 »

Je kreeg een paar keer een close up van Dossevi. Die dacht : wat loopt er hier allemaal rondom mij ? En die Legaer, dat kan toch ook niet meer voor een "topclub". Wat nen boel is dat zeg.
Gebruikersavatar
icebunny
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:06

Re: Standard Liège

Bericht door icebunny »

Mister Elbow eindelijk weg van de Belgische velden!!
http://www.hln.be/hln/nl/9090/Voetbal/a ... tini.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Standard Liège

Bericht door fcb 4 life »

Al Jazeera hoopte met Steven Defour een nieuwe centrale middenvelder beet te hebben, maar gepusht door RSC anderlecht koos die echter voor Burnley FC. De club uit de Emiraten heeft echter niet ver moeten zoeken om bij een alternatief uit te komen.

Volgens Het Belang van Limburg luistert dat alternatief naar de naam Adrien Trebel. Die ligt wel nog tot medio 2019 onder contract bij Standard, maar zoals geweten is geld geen probleem voor de club uit het Midden-Oosten. Ook de manager van Trebel liet deze week nog weten dat een transfer deze zomer tot de mogelijkheden behoort.
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 13 aug 2016, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Standard Liège

Bericht door Nergens »

Trebel zijnde zou ik daar naar luisteren. Begraaft zijn carriere evenhard door bij Standatd te blijven.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Standard Liège

Bericht door Tiki Taka »

Bij Standard is het momenteel nog een groter duivenkot dan bij de mauve...
Plaats reactie