AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: AA Gent

Bericht door kingpietro105 »

Duffman schreef: 01 mei 2019, 20:35 Dat moment dat je heel je hoop na andermaal een faalseizoen van je zielige ploeg op die ene wedstrijd zet, die je gewoon niet kàn verliezen, en vervolgens op je doos krijgt van een tweedeklasser... heren Gentenaars, enjoy the party.

Afbeelding
Die vrouw rechts met haar indianen muts. Zegt doodleuk op sporza maar volgend jaar gaan we voor het kampioenschap :lol:

https://sporza.be/nl/2019/05/01/enorme- ... t-seizoen/

!
Jeugdscheidsrechter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: AA Gent

Bericht door IsO »

Depoitre terug naar Gent. Toptransfer imho. En dat zeg ik zonder sarcasme.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

Toptransfer voor Gent, ja. Depoitre is een goeie speler voor de Belgische middenmoot.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: AA Gent

Bericht door IsO »

Cedrinho schreef: 23 jul 2019, 14:28 Toptransfer voor Gent, ja. Depoitre is een goeie speler voor de Belgische middenmoot.
Beetje een TDS, Giroud,... verhaal. Een spits kan ook belangrijk zijn als hij niet vaak scoort. Ze hebben hem verkocht voor 6 miljoen, en nu komt een betere versie gratis terug (abstractie gemaakt van zijn ongetwijfeld stevig contract naar Gentse normen). Ik denk zelfs dat hij nog progressie kan maken.

Wordt een heel interessante competitie dit jaar...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Ge bedoelt de duurdere, nog minder scorende versie is terug? :mrgreen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: AA Gent

Bericht door IsO »

Pica schreef: 23 jul 2019, 16:01 Ge bedoelt de duurdere, nog minder scorende versie is terug? :mrgreen:
Zoals gezegd: een spits moet niet noodzakelijk scoren om nuttig of zelfs belangrijk te zijn. En of hij nog minder zal scoren, zal nog moeten blijken.

Ik zeg voor alle duidelijkheid niet dat ik hem bij ons wou zien tekenen. Clement liet het targetman-type hoogstens invallen in Genk, en een speler met zijn contractuele eisen haal je niet voor de bank. Maar ik denk wél dat hij in het systeem van Thorup wel tot zijn recht zal komen, en ook geregeld een goaltje zal meepikken.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: AA Gent

Bericht door nesnaj713 »

Depoitre is zo'n speler die je niet in je ploeg wil hebben, maar eigenlijk ook niet tegen. Voor Gent is dit wel een goeie transfer.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: AA Gent

Bericht door Vergas Ronald »

Odjidja zo goed zien spelen bij Gent, ben blij voor hem, op het vorige forum altijd gezegd dat hij toen de meest complete centrale middenvelder was in de jupilerleague, hij komt eigenlijk thuis nu, is Gentenaar. Zoals W.Sonck onlangs zei, had zoveel meer uit z'n carrière kunnen halen, het talent spatte eraf maar kwam er niet altijd uit.

Ik ga nooit vergeten dat hij thuis tegen AA Gent het volledige veld overstak box to box, onderweg vijf man dribbelde en Meunier hem binnen knalde voor de 1-0
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: AA Gent

Bericht door Vergas Ronald »

Voor de jonge gasten, ik heb het over deze aanval, is dit 8 jaar geleden? Was hij toen 22? Miljaar ik ben oud aan't worden. Herinner me die match nog goed, we geraakten er niet door en Vadis was het beu, iedereen stond erbij en keek ernaar, zowel ons ploeg als Gent :mrgreen: Meunier was like "Oei, Vadis is het beu, kzal maar meelopen"

https://youtu.be/mGYysUa3Ujg

Ik zou hem niet wisselen voor Vormer, Vormer is constant, altijd goed. Vadis was niet constant, soms slecht, soms oké, soms geniaal. Maar wat een voetballer, altijd geweest. Leuk om te horen dat Wesley Sonck blijkbaar op training soms met mond vol tanden naar Vadis stond te kijken, ik ook :hump:

anderlecht is hopeloos dit seizoen maar Gent, Genk, Standard en Antwerpen zijn sterk hoor, iedereen is het er over eens, club is favoriet, maar 't zal niet vanzelf gaan.
Een goeie Odjidja tegen Gent of een goeie Rafa tegen Antwerpen is afzien, we hebben die heren genoeg ploegen kapot zien spelen op Jan Breydel.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Was de periode dat hij familiaal moeilijkheden had dacht ik, als dat echt was toen hij 22 was, dan vraag ik me af waar al de jaren heen zijn gegaan :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 23 jul 2019, 14:03 Depoitre terug naar Gent. Toptransfer imho. En dat zeg ik zonder sarcasme.
Ik had hem graag bij FCB gezien.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Voor mij is Standard de grote concurrent voor de titel, Gent, Antwerp en Genk zie ik als gevaarlijke outsiders.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 12:56
IsO schreef: 23 jul 2019, 14:03 Depoitre terug naar Gent. Toptransfer imho. En dat zeg ik zonder sarcasme.
Ik had hem graag bij FCB gezien.
Gij kent echt geen kloten van voetbal é
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 12:58 Voor mij is Standard de grote concurrent voor de titel, Gent, Antwerp en Genk zie ik als gevaarlijke outsiders.
Kben in shock dat je de mauve nu al niet meer mee zou rekenen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 12:56
IsO schreef: 23 jul 2019, 14:03 Depoitre terug naar Gent. Toptransfer imho. En dat zeg ik zonder sarcasme.
Ik had hem graag bij FCB gezien.
Heb je daar ook maar énige reden voor? Die kerel is zo overrated als maar kan, heeft in Brugge niets te zoeken. Ok, hij is beter dan Zinho Gano, maar dat is het dan ook zowat zeker?
Plaats reactie