AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: AA Gent

Bericht door Filo »

Ja idd het 2015 scénario mag niet herhaald worden, toen stonden we ook het ganse seizoen 1ste en daarna...
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: AA Gent

Bericht door leem »

Zij keer allemaal kalm. De bedoeling is meer dan ooit om te pieken naar PO1, en nog altijd een zee van voorsprong. So far so good.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: AA Gent

Bericht door Jelle »

leem schreef:Zij keer allemaal kalm. De bedoeling is meer dan ooit om te pieken naar PO1, en nog altijd een zee van voorsprong. So far so good.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Dit. Deze 'dip' na een zware winterstage is gewoon ingecalculeerd. Ik verwacht ons vanaf de wedstrijden tegen United terug op 100%.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: AA Gent

Bericht door kingpietro105 »

leem schreef: 02 feb 2020, 14:01 Zij keer allemaal kalm. De bedoeling is meer dan ooit om te pieken naar PO1, en nog altijd een zee van voorsprong. So far so good.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Tuurlijk ik panikeer ook niet we staan er zeer goed voor.

Maar ik erger me aan de kranten die beweren dat we los kampioen worden en dat niemand ons kan inhalen.

Dit Gent speelt mee voor de titel en club zal goed moeten zijn om ze te stoppen.
Jeugdscheidsrechter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Bij Gent gaan ze ook eens zwaar aan de kassa passeren met Jonathan David, en terecht.
Een 20 jarige speler, die heel volwassen en op constant niveau speelt, een goede kop heeft en straffe statistieken.
Ik vermoed dat het transfer record van Wesley van 25 miljoen euro wel eens zou kunnen sneuvelen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: AA Gent

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 21 feb 2020, 10:21 Bij Gent gaan ze ook eens zwaar aan de kassa passeren met Jonathan David, en terecht.
Een 20 jarige speler, die heel volwassen en op constant niveau speelt, een goede kop heeft en straffe statistieken.
Ik vermoed dat het transfer record van Wesley van 25 miljoen euro wel eens zou kunnen sneuvelen.
Inderdaad een groot talent. Gisteren heel aanwezig in de eerste helft, maar toch een stuk minder in de tweede. Vadis maakte toch een aantal keer de verkeerde keuze, of David had er wel eentje ingelegd gisteren.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: AA Gent

Bericht door Vergas Ronald »

Gent enige team die voetballend in de buurt komt van Club dit seizoen, ze verdienen die tweede plaats. Ik kijk erg uit naar playoff matchen tegen Kwek, ik verwacht dat ze de enige gaan zijn in playoffs die durven ballen tegen ons team. Standard en Antwerp gaan achteruit kruipen zoals in de competitie.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 22 feb 2020, 18:03 Gent enige team die voetballend in de buurt komt van Club dit seizoen, ze verdienen die tweede plaats. Ik kijk erg uit naar playoff matchen tegen Kwek, ik verwacht dat ze de enige gaan zijn in playoffs die durven ballen tegen ons team. Standard en Antwerp gaan achteruit kruipen zoals in de competitie.
Ik zou momenteel liever niet tegen Gent spelen, de ploeg in vorm, en Club volledig uit vorm...
Als dat maar goed komt in de play offs.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: AA Gent

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Louwagie & De Witte moeten toch wel heel wanhopig zijn.
Bölöni in godsnaam, contrast met Thorup kan niet groter zijn
Bonne chance !
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 20 aug 2020, 16:14 Louwagie & De Witte moeten toch wel heel wanhopig zijn.
Bölöni in godsnaam, contrast met Thorup kan niet groter zijn
Bonne chance !
Tja, attractief voetbal zal men in Gent dit seizoen niet snel meer zien.
Trouwens Gent beschikt in de huidige kern niet over flankspelers voor de beoogde 4-3-3 of 3-5-2 van Boloni, toch?
De Witte en Louwagie zullen niet veel inspraak meer hebben bij de ploegopstelling, wat in het verleden wel al eens anders was. Vadis zou zijn veto gesteld hebben tegen de komst van Vercauteren, straf vind ik, dat een speler daar inspraak in heeft.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: AA Gent

Bericht door t4nd »

'k Vind het vooral unfair tegenover Thorup. Leek me een heel correcte trainer en mens. Als je dan de beste speler van je ploeg die rechtstreeks verantwoordelijk was voor net niet de helft van je doelpunten verliest zonder échte vervanging weet je gewoon dat het aanpassen is.

En dan tel ik het onrechtstreeks effect nog niet mee van een speler als David. De rest van het team kreeg sowieso meer ruimte met hem op het veld waardoor hun middenveld en spitsen er beter uitkwamen. Tenzij ze een nieuwe onvoorspelbare speler kunnen binnenhalen of tenzij Bölöni systeem Antwerp / Charleroi gaat spelen zie ik ze eerlijk gezegd moeite hebben voor PO1.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: AA Gent

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 21 aug 2020, 07:43 'k Vind het vooral unfair tegenover Thorup. Leek me een heel correcte trainer en mens. Als je dan de beste speler van je ploeg die rechtstreeks verantwoordelijk was voor net niet de helft van je doelpunten verliest zonder échte vervanging weet je gewoon dat het aanpassen is.

En dan tel ik het onrechtstreeks effect nog niet mee van een speler als David. De rest van het team kreeg sowieso meer ruimte met hem op het veld waardoor hun middenveld en spitsen er beter uitkwamen. Tenzij ze een nieuwe onvoorspelbare speler kunnen binnenhalen of tenzij Bölöni systeem Antwerp / Charleroi gaat spelen zie ik ze eerlijk gezegd moeite hebben voor PO1.
Eigenlijk mist Gent gewoon een visie.

Hun trainingsaccommodatie is voor de onze af, ze gingen meer inzetten op jeugd. Ze zoeken een standvastige trainer, waar ze een aantal jaar mee kunnen werken. Bij ons krijgt de jeugd meer kansen als bij hen.

Wij hebben met Preud'homme een trainer gehad voor een aantal seizoenen, met Ivan was er weer degelijkheid (iedereen kent de reden wrm hij weg is, anders zat hij nog bij ons) en met Clement is er weer een trainer die krediet genoeg krijgt om tijdje bij ons te blijven.

Die visie kunt ge verder trekken op vlak van transfer. Ok met Boya en Arslanagic deden er zich 2 opportuniteiten voor.
Maar tis zoals Boskamp zei, hun ploeg is overroepen, ze hadden beter met hun vele geld 3 echt goede namen gehaald die rechtstreekse versterking waren voor hun ploeg.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Boloni buiten, wat een miscast was dat zeg.
Zal wel een mooie ontslagpremie innen voor een kleine maand werken.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: AA Gent

Bericht door Duffman »

Tiki Taka schreef: 14 sep 2020, 14:36 Boloni buiten, wat een miscast was dat zeg.
Zal wel een mooie ontslagpremie innen voor een kleine maand werken.
Een goede trainer die een voorbereiding nodig heeft om zijn systeem van voetballen er in te krijgen.
De houdbaarheidsdatum van Louwagie is al een tijdje verstreken, maar zo lang De Witte blind vertrouwen in hem blijft hebben is dat goed nieuws voor de concurrentie.

Allé, succes Hein.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: AA Gent

Bericht door t4nd »

Duffman schreef: 14 sep 2020, 14:52
Tiki Taka schreef: 14 sep 2020, 14:36 Boloni buiten, wat een miscast was dat zeg.
Zal wel een mooie ontslagpremie innen voor een kleine maand werken.
Een goede trainer die een voorbereiding nodig heeft om zijn systeem van voetballen er in te krijgen.
De houdbaarheidsdatum van Louwagie is al een tijdje verstreken, maar zo lang De Witte blind vertrouwen in hem blijft hebben is dat goed nieuws voor de concurrentie.

Allé, succes Hein.
Een goede trainer, maar niet voor Gent & de manier van voetballen die ze willen. Zoals Tiki Taka zegt : een complete miscast.
Voordeel voor Hein zal zijn dat hij niet kan falen. Niemand verwacht op dit moment dat ze voorbij Wenen geraken, dus als dat lukt is het direct een succesje.
Plaats reactie