AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: AA Gent

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 14 sep 2020, 14:56
Duffman schreef: 14 sep 2020, 14:52
Tiki Taka schreef: 14 sep 2020, 14:36 Boloni buiten, wat een miscast was dat zeg.
Zal wel een mooie ontslagpremie innen voor een kleine maand werken.
Een goede trainer die een voorbereiding nodig heeft om zijn systeem van voetballen er in te krijgen.
De houdbaarheidsdatum van Louwagie is al een tijdje verstreken, maar zo lang De Witte blind vertrouwen in hem blijft hebben is dat goed nieuws voor de concurrentie.

Allé, succes Hein.
Een goede trainer, maar niet voor Gent & de manier van voetballen die ze willen. Zoals Tiki Taka zegt : een complete miscast.
Voordeel voor Hein zal zijn dat hij niet kan falen. Niemand verwacht op dit moment dat ze voorbij Wenen geraken, dus als dat lukt is het direct een succesje.
Hein zou blijkbaar recent een operatie hebben ondergaan, ze hebben de piste al bekeken van HVH na het ontslag van Thorup.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: AA Gent

Bericht door Duffman »

HeervanBiesen schreef: 14 sep 2020, 16:23
t4nd schreef: 14 sep 2020, 14:56
Duffman schreef: 14 sep 2020, 14:52
Tiki Taka schreef: 14 sep 2020, 14:36 Boloni buiten, wat een miscast was dat zeg.
Zal wel een mooie ontslagpremie innen voor een kleine maand werken.
Een goede trainer die een voorbereiding nodig heeft om zijn systeem van voetballen er in te krijgen.
De houdbaarheidsdatum van Louwagie is al een tijdje verstreken, maar zo lang De Witte blind vertrouwen in hem blijft hebben is dat goed nieuws voor de concurrentie.

Allé, succes Hein.
Een goede trainer, maar niet voor Gent & de manier van voetballen die ze willen. Zoals Tiki Taka zegt : een complete miscast.
Voordeel voor Hein zal zijn dat hij niet kan falen. Niemand verwacht op dit moment dat ze voorbij Wenen geraken, dus als dat lukt is het direct een succesje.
Hein zou blijkbaar recent een operatie hebben ondergaan, ze hebben de piste al bekeken van HVH na het ontslag van Thorup.
Bizar ook dat een Peter Maes omwille van een (half) mislukt avontuur bij Genk nu ineens niet meer aan de bak komt... Ok ja, hij is destijds ook eens door de flikken ondervraagd in dat makelaarsgedoe maar daar zijn er nog die ondertussen wel weer vrolijk de activiteiten hervat hebben.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: AA Gent

Bericht door HeervanBiesen »

Duffman schreef: 16 sep 2020, 00:52
HeervanBiesen schreef: 14 sep 2020, 16:23
t4nd schreef: 14 sep 2020, 14:56
Duffman schreef: 14 sep 2020, 14:52

Een goede trainer die een voorbereiding nodig heeft om zijn systeem van voetballen er in te krijgen.
De houdbaarheidsdatum van Louwagie is al een tijdje verstreken, maar zo lang De Witte blind vertrouwen in hem blijft hebben is dat goed nieuws voor de concurrentie.

Allé, succes Hein.
Een goede trainer, maar niet voor Gent & de manier van voetballen die ze willen. Zoals Tiki Taka zegt : een complete miscast.
Voordeel voor Hein zal zijn dat hij niet kan falen. Niemand verwacht op dit moment dat ze voorbij Wenen geraken, dus als dat lukt is het direct een succesje.
Hein zou blijkbaar recent een operatie hebben ondergaan, ze hebben de piste al bekeken van HVH na het ontslag van Thorup.
Bizar ook dat een Peter Maes omwille van een (half) mislukt avontuur bij Genk nu ineens niet meer aan de bak komt... Ok ja, hij is destijds ook eens door de flikken ondervraagd in dat makelaarsgedoe maar daar zijn er nog die ondertussen wel weer vrolijk de activiteiten hervat hebben.
klopt wel ja.
Anderzijds ook benieuwd wat Vercauteren gaat doen, destijds heeft hij Genk ook terug opgebouwd, is eigenlijk bij Gent een situatie die hem goed zou liggen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: AA Gent

Bericht door t4nd »

Ik zie Vercauteren eerder voor Genk kiezen dan Gent eerlijk gezegd. Bij anderlecht moest hij al invallen voor de grote godheid eindelijk zou beslissen om trainer te worden, bij Gent weet hij ook dat ze liefst Hein hebben. Bij Genk heeft hij de kans om op te bouwen én ook te blijven als het goed loopt.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: AA Gent

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 16 sep 2020, 18:56 Ik zie Vercauteren eerder voor Genk kiezen dan Gent eerlijk gezegd. Bij anderlecht moest hij al invallen voor de grote godheid eindelijk zou beslissen om trainer te worden, bij Gent weet hij ook dat ze liefst Hein hebben. Bij Genk heeft hij de kans om op te bouwen én ook te blijven als het goed loopt.
klopt, past beter bij hem.
Al vind ik Thorup ook geen slechte optie voor Genk. Hij zou hebben aangegeven in België te willen blijven.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: AA Gent

Bericht door IsO »

Roman wou zijn ex-club/landgenoten een plezierke doen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: AA Gent

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

De scheids en de VAR hadden compassie of zo : 2 penalties werkelijk gekregen & donkerrood voor Depoitre gewoonweg niet gezien.
Gelukkig wint OHL. En verdiend
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Zwaar ingekocht, grote titelkandidaat :mrgreen:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: AA Gent

Bericht door t4nd »

Pica schreef: 27 sep 2020, 01:25 Zwaar ingekocht, grote titelkandidaat :mrgreen:
OHL bedoel je toch?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 27 sep 2020, 01:25 Zwaar ingekocht, grote titelkandidaat :mrgreen:
6 op 18, 12 inkomende transfers gedaan (de meeste via Bayat), en nu al aan de 3de trainer.
Daar klopt toch echt iets niet bij Gent.
Ze mogen al een kruis maken over hun seizoen, en dat na 6 matchen. :zwijgen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: AA Gent

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 28 sep 2020, 07:59
Pica schreef: 27 sep 2020, 01:25 Zwaar ingekocht, grote titelkandidaat :mrgreen:
6 op 18, 12 inkomende transfers gedaan (de meeste via Bayat), en nu al aan de 3de trainer.
Daar klopt toch echt iets niet bij Gent.
Ze mogen al een kruis maken over hun seizoen, en dat na 6 matchen. :zwijgen:
een kruis maken over hun seizoen zowaar. Het seizoen is nog lang, en zonder COVID-19-verrassingen zijn er (weliswaar verkorte) play-offs, dus er kan nog héél veel veranderen. Voor mij moet hun situatie wel niet zo snel omslaan als uw mening :coffee: .
Tiki Taka schreef: 30 jul 2020, 07:57 Weet ik ook wel dat er nog niemand noemenswaardig is vertrokken bij Club.
Me dunkt dat pro-actief handelen en anticiperen DE remedie is tegen last minute paniektransfers genre Rezaie en Krmencik. :teach:
Gent spendeerde totnogtoe net geen € 16 miljoen aan 9 inkomende transfers, zij worden de grote concurrent voor de titel.
Vooral die 2 Duitsers zouden wel eens toppers kunnen zijn.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: AA Gent

Bericht door t4nd »

Ik ga niet zeggen dat ze een kruis moeten maken over hun seizoen, maar PO1 wordt vrij moeilijk na deze start (ook zonder covid-verrassingen). Er kunnen maar 4 ploegen in PO1 geraken. In de huidige stand heeft Gent 6 punten, dat zijn er 8 minder dan de 4de in de stand.

Beerschot gaat zich volgens mij nooit kunnen handhaven, en dat is hun ambitie dit seizoen ook niet. Charleroi gaat punten verliezen omdat ze Europees spelen, maar ik denk dat de andere teams serieus hun best gaan moeten doen om ze uit de top-4 te spelen. Club zie ik uiteraard ook zeker in de top-4 eindigen.

Dan blijven er nog 2 plaatsjes over waar Standard (14pt), anderlecht (13pt), Genk (8pt) & Gent (6pt) "moeten" bijzijn. Er gaat hard geknokt worden en ook de "mindere" teams zijn versterkt dit seizoen (kijk maar naar het puntenverlies van anderlecht tegen OHL & Charleroi tegen Moeskroen).

In alle eerlijkheid, ik zie Gent dit seizoen ook geen top-4 halen - tenzij ze Europees een boost krijgen door Kiev te verslaan & het plots goed begint te lopen. Ik gok PO1 met Club, Charleroi, Antwerp & Standard.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 28 sep 2020, 10:44
Tiki Taka schreef: 28 sep 2020, 07:59
Pica schreef: 27 sep 2020, 01:25 Zwaar ingekocht, grote titelkandidaat :mrgreen:
6 op 18, 12 inkomende transfers gedaan (de meeste via Bayat), en nu al aan de 3de trainer.
Daar klopt toch echt iets niet bij Gent.
Ze mogen al een kruis maken over hun seizoen, en dat na 6 matchen. :zwijgen:
een kruis maken over hun seizoen zowaar. Het seizoen is nog lang, en zonder COVID-19-verrassingen zijn er (weliswaar verkorte) play-offs, dus er kan nog héél veel veranderen. Voor mij moet hun situatie wel niet zo snel omslaan als uw mening :coffee: .
Tiki Taka schreef: 30 jul 2020, 07:57 Weet ik ook wel dat er nog niemand noemenswaardig is vertrokken bij Club.
Me dunkt dat pro-actief handelen en anticiperen DE remedie is tegen last minute paniektransfers genre Rezaie en Krmencik. :teach:
Gent spendeerde totnogtoe net geen € 16 miljoen aan 9 inkomende transfers, zij worden de grote concurrent voor de titel.
Vooral die 2 Duitsers zouden wel eens toppers kunnen zijn.
Tja, wie had dit durven te voorspellen dat de vice-kampioen van vorig seizoen na 7 matchen 6 punten zou tellen...
Temeer omdat ze al een dozijn transfers deden.
Play off1 halen wordt heel moeilijk denk ik dan maar.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: AA Gent

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 28 sep 2020, 14:05
IsO schreef: 28 sep 2020, 10:44
Tiki Taka schreef: 28 sep 2020, 07:59
Pica schreef: 27 sep 2020, 01:25 Zwaar ingekocht, grote titelkandidaat :mrgreen:
6 op 18, 12 inkomende transfers gedaan (de meeste via Bayat), en nu al aan de 3de trainer.
Daar klopt toch echt iets niet bij Gent.
Ze mogen al een kruis maken over hun seizoen, en dat na 6 matchen. :zwijgen:
een kruis maken over hun seizoen zowaar. Het seizoen is nog lang, en zonder COVID-19-verrassingen zijn er (weliswaar verkorte) play-offs, dus er kan nog héél veel veranderen. Voor mij moet hun situatie wel niet zo snel omslaan als uw mening :coffee: .
Tiki Taka schreef: 30 jul 2020, 07:57 Weet ik ook wel dat er nog niemand noemenswaardig is vertrokken bij Club.
Me dunkt dat pro-actief handelen en anticiperen DE remedie is tegen last minute paniektransfers genre Rezaie en Krmencik. :teach:
Gent spendeerde totnogtoe net geen € 16 miljoen aan 9 inkomende transfers, zij worden de grote concurrent voor de titel.
Vooral die 2 Duitsers zouden wel eens toppers kunnen zijn.
Tja, wie had dit durven te voorspellen dat de vice-kampioen van vorig seizoen na 7 matchen 6 punten zou tellen...
Temeer omdat ze al een dozijn transfers deden.
Play off1 halen wordt heel moeilijk denk ik dan maar.
Misschien wel een les om niet te snel te panikeren, en dat kwantiteit weinig zegt over kwaliteit. Waarmee ik niet wil zeggen dat die er op individueel vlak niet zou zijn bij de Gentse nieuwkomers, maar collectief is het er alleszins nog te weinig uitgekomen, voor hen dan. Die twee Duitsers (Dorsch en Kleindienst) vinden elkaar wel. Dat wel.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: AA Gent

Bericht door Vergas Ronald »

Wat is er aan de hand met Gent? Bakken er niks van dit jaar in de competitie en gaan in Europa League onderuit tegen het huidige n°7 in Tjechië :?: 'kweet zelfs de naam niet meer van hun tegenstander in Europa League, FC Zakkemakke ofzo. Wat is Gent aan 't doen?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie