RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3333
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

Van Crombrugge zou hun nieuwe keeper worden.
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a1b9c6bc/
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: RSC anderlecht

Bericht door HeervanBiesen »

Bornauw naar Keulen. Volgens Sporza voor een bedrag van 8M.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

HeervanBiesen schreef: 07 aug 2019, 03:44 Bornauw naar Keulen. Volgens Sporza voor een bedrag van 8M.
Ik snap wat Kompany wil doen, maar ik heb toch mijn vraagtekens bij de manier waarop. Ze willen de jeugd laten doorgroeien, wat betekent dat het nog een jaar of 2 gaat duren vooraleer ze "top" zijn. Als er tussendoor een goed bod komt verkopen ze de jongere, wat concreet dus betekent dat ze nooit hun top gaan halen bij anderlecht? De intentie lijkt me niet slecht, de uitvoering gaat volgens mij nooit goed komen.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: RSC anderlecht

Bericht door Blackburn »

Zo denk ik er ook over.
En ik snap bijvoorbeeld niet waarom ze een speler als Kums niet gewoon op de plaats van Zulj zetten. Zou al veel verschil maken. Maar er zullen wel andere dingen spelen waarom die weg mag. En misschien ook wel omdat Kompany geen 6 wil die de bal uit zijn voeten komt halen om van daar het spel te verdelen. Dat doet hij volgens mij liever zelf.
PO1 halen ze met deze ploeg niet, tenzij ze daar echt nog 4-5 spelers halen die het niveau van een belgische topclub zijn. Ik heb zelfs een voorgevoel dat ze nog in de problemen gaan komen en met kerstmis nog een aardig potje paniekvoetbal gaan spelen op de transfermarkt.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: RSC anderlecht

Bericht door HeervanBiesen »

Blackburn schreef: 07 aug 2019, 09:49 Zo denk ik er ook over.
En ik snap bijvoorbeeld niet waarom ze een speler als Kums niet gewoon op de plaats van Zulj zetten. Zou al veel verschil maken. Maar er zullen wel andere dingen spelen waarom die weg mag. En misschien ook wel omdat Kompany geen 6 wil die de bal uit zijn voeten komt halen om van daar het spel te verdelen. Dat doet hij volgens mij liever zelf.
PO1 halen ze met deze ploeg niet, tenzij ze daar echt nog 4-5 spelers halen die het niveau van een belgische topclub zijn. Ik heb zelfs een voorgevoel dat ze nog in de problemen gaan komen en met kerstmis nog een aardig potje paniekvoetbal gaan spelen op de transfermarkt.
das ook wel leuk, naast aanvallend voetbal in Brugge zie ik ook graag paniekvoetbal int Brusselse :lol:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Volgens het Nieuwsblad weigert Didillon 2de keeper te worden en willen ze Gerkens ook nog kwijt. Zou Kompany ondertussen al beseffen dat hij niet Football Manager aan het spelen is?
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

t4nd schreef: 08 aug 2019, 07:11 Volgens het Nieuwsblad weigert Didillon 2de keeper te worden en willen ze Gerkens ook nog kwijt. Zou Kompany ondertussen al beseffen dat hij niet Football Manager aan het spelen is?
Wie zouden ze dan in de spits zetten? :brechtje:
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Hun nieuwe aankoop Roofe hé, en ze hebben nog Dimatta & Thelin. Ze gaan alleen geen "ploeg" meer overhouden want ze kopen en verkopen spelers zoals ik FM speelde (en dat is niet goed :p).
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

Thelin heeft 0 matchritme vorig jaar bijna niks gespeeld.
Dimatta is nog geblesseerd. Roofe is pas nieuw... Topbeleid om dan nog Gerkens te verkopen....

Doen!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Kunnen die eigenlijk iets doen met het geld van verkochte spelers? Of is dat vooral om de schuldenberg te coveren?

Also, 8 miljoen voor Bornauw, komaan :D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3333
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

Heerlijk, dat openlijke moddergooien tussen Roger VDS en de Coucke-Verschueren-clan
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: RSC anderlecht

Bericht door HeervanBiesen »

Cedrinho schreef: 08 aug 2019, 17:24 Kunnen die eigenlijk iets doen met het geld van verkochte spelers? Of is dat vooral om de schuldenberg te coveren?

Also, 8 miljoen voor Bornauw, komaan :D
+ de opleidingsvergoedingen van Lukaku, Praet en dacht nog een derde speler.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3333
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

HeervanBiesen schreef: 10 aug 2019, 17:18
Cedrinho schreef: 08 aug 2019, 17:24 Kunnen die eigenlijk iets doen met het geld van verkochte spelers? Of is dat vooral om de schuldenberg te coveren?

Also, 8 miljoen voor Bornauw, komaan :D
+ de opleidingsvergoedingen van Lukaku, Praet en dacht nog een derde speler.
Tielemans naar Leicester, Lukebakio naar Hertha.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~aa3a1c57/

anderlecht haalt Chadli naar België
Jeugdscheidsrechter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3333
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

kingpietro105 schreef: 10 aug 2019, 20:48 https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~aa3a1c57/

anderlecht haalt Chadli naar België
Het wordt moeilijker en moeilijker voor de mauve jeugd.
Plaats reactie