RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

felix da housecat schreef:Ik zie anderlecht in 2-3 jaar niet direct de kloof met ons of Genk dichten. Die gaan even zwarte sneeuw zien. Dat wordt langzaam bouwen vanaf 0. Doet me trouwens wat denken aan doortocht Daum die ook eerst de fundamenten ging bouwen.
Hadden ze de spelers niet onder daum zijn gat verkocht dan hadden we onze langverwachte volgende titel sneller gehad.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RSC anderlecht

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: 16 apr 2019, 17:02 Je vergeet dat Coucke een zot met geld is. Ik verwacht heel veel investeringen en zotte aankopen volgende zomer.
Die heeft net nog een kapitaalsverhoging doorgevoerd om verdere schulden aan te zuiveren. Ik verwacht dat dus niet.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Van mij mogen ze nog keer 10M uitgeven aan Stanciu en 8M aan Sanneh zu :mrgreen:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Aah Stanciu, ik was die al vergeten :).
Oh Frail.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door leem »

Jou was ik anders ook al bijna vergeten :(

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Pica schreef: 17 apr 2019, 14:40 Van mij mogen ze nog keer 10M uitgeven aan Stanciu en 8M aan Sanneh zu :mrgreen:
Dit dus. Een zot met geld zonder deftige voetbalvisie is niet echt een goeie match. Dat geld is er rap genoeg doorgedraaid. Ze zouden daar beter eens een deftig organogram uittekenen. Wie weet er nog wat de taken van iedereen zijn? Momenteel hebben ze 3 assistent coaches, 1 keeper coach, 1 ??? (bij Zetterberg staat niet eens een functie), 1 team manager (Van Handenhoven), 1 sportief directeur (Verschueren) & 1 technisch directeur (Arnesen). Zolang ze elkaars taken proberen te doen en allemaal in de pers willen komen om te bewijzen hoe goed ze zijn gaat het daar niet in orde komen. Nu Coucke gestopt is als voorzitter van de Pro League verwacht ik tijdens de zomer weer veel getweet van hem waardoor de rest zijn werk weer minder goed kan doen :hurr:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Politie valt binnen op oefencentrum anderlecht, los van "Operatie Zero"

De politie is vanochtend binnengevallen op het oefencentrum van anderlecht in Neerpede. Een 30-tal agenten is afgestapt. De zaak heeft niets te maken met "Operatie Zero", maar kadert in een onderzoek naar witwaspraktijken bij transfers van spelers. Ook in Brussel en Laken is er een politie-inval.

Het parket benadrukte aan onze redactie dat de inval volledig losstaat van het grootschalige fraudeonderzoek in het Belgische voetbal (Operatie Zero), dat in oktober losbarstte.

De huiszoeking kadert in een dossier over witwaspraktijken bij transfers en zou vooral focussen op spelersmakelaars.

(later meer)


Bron: https://sporza.be/nl/2019/04/24/politie ... encentrum/
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

En als dit een onderzoek is over feiten van dit seizoen, dan kunnen zij wél degraderen dus?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 24 apr 2019, 11:58 En als dit een onderzoek is over feiten van dit seizoen, dan kunnen zij wél degraderen dus?
Ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat dit een onderzoek is dat in gang werd gestoken toen Coucke begon te dreigen met een rechtzaak tegen het oude bestuur over oa praktijken in transfers.
Een paar maand geleden was die kwaad en dan plots heel stil er over tot deze week opnieuw. Het zou een ferm toeval zijn moest het dan niet daarover gaan.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

Khas schreef: 24 apr 2019, 12:20
Cedrinho schreef: 24 apr 2019, 11:58 En als dit een onderzoek is over feiten van dit seizoen, dan kunnen zij wél degraderen dus?
Ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat dit een onderzoek is dat in gang werd gestoken toen Coucke begon te dreigen met een rechtzaak tegen het oude bestuur over oa praktijken in transfers.
Een paar maand geleden was die kwaad en dan plots heel stil er over tot deze week opnieuw. Het zou een ferm toeval zijn moest het dan niet daarover gaan.
Oa. de transfer van Mitrovic wordt geviseerd. -VTM
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190429_04363340

Zelfs na zo'n seizoen kunnen ze nog Europees spelen. Wat een competitieformule.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RSC anderlecht

Bericht door Alethio »

Europees voetbal kan nog!
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: RSC anderlecht

Bericht door Jelle »

Wat zou het toch schitterend zijn om de hoop te zien oplaaien om dan nog eens op het bekje te krijgen van Kortrijk of STVV in de barrage om het laatste ticket.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

:shock: :shock: :shock:
Kompany speler - trainer van anderlecht
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door leem »

Geweldige zaak voor het Belgisch voetbal

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Plaats reactie