RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Ik zou er niet mee inzitten, een nieuwe trainer, nieuwe spelers, dat heeft allemaal zijn tijd nodig. Een team kopen lukt niet. Die CL halen ze niet.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Ik zie er niet zoveel vertrekken, hun huurlingen samen met Suarez, Proto en Praet . VDB die terug komt (indien hij fit raakt is dat een goeie speler), Kawaya terug. Je middenveld Dendoncker-Defour-Tielemans is top in JPL. Zet daar een goeie trainer bij die tactisch wat sterker is en de jeugd kansen geeft en je zit met een titelkandidaat om U tegen te zeggen. Dat is dan nog los van wat ze sowieso weer gaan kopen. 2 seizoenen geen titel is niks é, voor we ze degraderen naar het niveau van Standard en Genk zouden we best keer zien hoe wij er over 2 jaar gaan voor staan ;)
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door Nergens »

Die hebben best wel wat werk hoor.
Die twee huurlingen (Butner en Duricic) moeten ze iemand nieuws voor vinden.
LA hebben ze dus niemand momenteel.
De RA hebben ze normaal Najar, komt hij goed terug of niet? Zal VDB het opnieuw verzieken/op niveau geraken?
Hun verdediging kan ook wel iemand nieuws gebruiken (deschacht ging weg dacht ik?), zelfs zonder vertrek van hem is dat nu toch geen topverdediging?
Hoe zal Roef uitdraaien? En wie als tweede keeper (kaminski is naar ZW).

Qua middenveld met Tielemans, Defour en Dendoncker hebben ze idd het beste van Belgie, maar Defour kan maar de helft van de wedstrijden aan, dendoncker heeft grote verschillen qua vormperiodes en Tielemans heeft moeite om zijn stempel te drukken als de rest wat trager gaat. En wat als back up? Wij klagen over een claudemir, zij hebben er gewoon geen meer (als bovenstaande vertrekken).

Dan de vleugelspelers? Praet en Suarez weg, hebben ze nog Acheampong en Najar als VDB op niveau is op de RA. Beide voldoen maar zijn toch niet beter dan wat wij hebben? Als wisselspelers daar hebben ze Conté , lukebakio, Hassan en Kawaya hebben ze wel goede (potentieel) wisselspelers.

Qua spits vind ik dat ze wel goed zitten met Okaka en Ezekiel, al heeft de eerste ook zijn momenten en is tweede redelijk uit beeld. Sylla is onze Pereira qua potentieel.

Sowieso is anderlecht titelkandidaat, maar ik zie ze niet dé titelkandidaat zijn dit seizoen, iets wat ik wel had begin afgelopen seizoen. Transferperiode moet nog beginnen natuurlijk, maar ze hebben toch wel een zeer moeilijke opgave. Eentje die ervoor kan zorgen dat als ze nu geen kampioen gaan speler ze volgend jaar met budgetproblemen gaan zitten. En als we hun geschiedenis van transfers bekijken ook niet zoo veelbelovend (wel qua namen niet zozeer qua resultaat).
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

Buttner is ook maar gekomen omdat Obradovic gekwetst was natuurlijk.
Djuricic zie ik ook wel nog bljiven, of wel op huur basis of wel gekocht.
Als hij vorig jaar geen betere opties had dan anderlecht zal hij dat nu nog steeds niet hebben imo.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Nergens schreef: Die hebben best wel wat werk hoor.
Die twee huurlingen (Butner en Duricic) moeten ze iemand nieuws voor vinden.
LA hebben ze dus niemand momenteel.
De RA hebben ze normaal Najar, komt hij goed terug of niet? Zal VDB het opnieuw verzieken/op niveau geraken?
Hun verdediging kan ook wel iemand nieuws gebruiken (deschacht ging weg dacht ik?), zelfs zonder vertrek van hem is dat nu toch geen topverdediging?
Hoe zal Roef uitdraaien? En wie als tweede keeper (kaminski is naar ZW).

Qua middenveld met Tielemans, Defour en Dendoncker hebben ze idd het beste van Belgie, maar Defour kan maar de helft van de wedstrijden aan, dendoncker heeft grote verschillen qua vormperiodes en Tielemans heeft moeite om zijn stempel te drukken als de rest wat trager gaat. En wat als back up? Wij klagen over een claudemir, zij hebben er gewoon geen meer (als bovenstaande vertrekken).

Dan de vleugelspelers? Praet en Suarez weg, hebben ze nog Acheampong en Najar als VDB op niveau is op de RA. Beide voldoen maar zijn toch niet beter dan wat wij hebben? Als wisselspelers daar hebben ze Conté , lukebakio, Hassan en Kawaya hebben ze wel goede (potentieel) wisselspelers.

Qua spits vind ik dat ze wel goed zitten met Okaka en Ezekiel, al heeft de eerste ook zijn momenten en is tweede redelijk uit beeld. Sylla is onze Pereira qua potentieel.

Sowieso is anderlecht titelkandidaat, maar ik zie ze niet dé titelkandidaat zijn dit seizoen, iets wat ik wel had begin afgelopen seizoen. Transferperiode moet nog beginnen natuurlijk, maar ze hebben toch wel een zeer moeilijke opgave. Eentje die ervoor kan zorgen dat als ze nu geen kampioen gaan speler ze volgend jaar met budgetproblemen gaan zitten. En als we hun geschiedenis van transfers bekijken ook niet zoo veelbelovend (wel qua namen niet zozeer qua resultaat).
anderlecht heeft de perfecte kern om 3-5-2 te spelen, met het loopvermogen van Pong en Najar zit je daar goed op de flanken. Kawaya/Lubekakio kunnen gerust als tweede spits spelen. Middenveld moet er een backup bijkomen, maar als djuriric blijft (zoals ze proberen) dan zit het daar ook wel snor. Met het loonbudget van Suarez en Proto kan je 3-4 spelers halen bij wijze van spreken. Praet brengt ook wel wat op en ze spelen wel CL voorronde ook .

Nogmaals: veel hangt af van wie er uiteindelijk coach zal worden. Als die de kern goed gebruikt en vooral de jeugd durft gebruiken zullen ze er niet ver van zitten imo. 2 jaar Hasi is een kleine ramp gebleken, maar kan je wel snel terug goed maken denk ik.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door Nergens »

3-5-2 hebben ze idd wel beter de spelers voor. Maar ik denk dat het publiek ferm zal fluiten als ze Heinsgewijs de bal op hun eigen helft zitten rond tikken om uiteindelijk via een counter te scoren ...
Om je systeem helemaal te veranderen gaan de spelers wel wat tijd nodig hebben ook. Als Benfica bij zjn 6 mil blijft mag anderlecht dat betalen van mij ... En volgens de roddelkranten zijn er toch wel paar ploegen die er interesse in tonen.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

Nergens schreef: 3-5-2 hebben ze idd wel beter de spelers voor. Maar ik denk dat het publiek ferm zal fluiten als ze Heinsgewijs de bal op hun eigen helft zitten rond tikken om uiteindelijk via een counter te scoren ...
Om je systeem helemaal te veranderen gaan de spelers wel wat tijd nodig hebben ook. Als Benfica bij zjn 6 mil blijft mag anderlecht dat betalen van mij ... En volgens de roddelkranten zijn er toch wel paar ploegen die er interesse in tonen.
Als ze bij hun 6 miljoen blijven gaat hij gewoon weer uitgeleend worden natuurlijk.
Er is een reden waarom Djuricic zelf ook bij anderlecht wil blijven.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door Nergens »

ALs spaanse of italiaanse ploeg hetzelfde bied gaat hij toch niet in anderlecht blijven?
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

Nergens schreef: ALs spaanse of italiaanse ploeg hetzelfde bied gaat hij toch niet in anderlecht blijven?
Waarom had die hem dan vorig jaar al niet geleend?
Als anderlecht vorig jaar al zijn beste optie was zal dat er heus niet op verbeterd zijn dit halfjaar.
Ik ben fan maar dat heeft meer met stijl dan rendement te maken en ik betwijfel of dat er veel clubs zich daarop baseren.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

4 miljoen is wel serieuze gok voor Djuricic, neen?
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: RSC anderlecht

Bericht door R_uben94 »

Peet schreef: 4 miljoen is wel serieuze gok voor Djuricic, neen?
Laat ze maar doen :D
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Nergens schreef: ALs spaanse of italiaanse ploeg hetzelfde bied gaat hij toch niet in anderlecht blijven?
Geen idee, als je niet van de bank komt bij Benfica, wat ga je dan gaan zoeken bij een Spaanse of Italiaanse ploeg? Misschien wil hij een Defourke doen en zijn carrière opnieuw lanceren bij anderlecht :mrgreen:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Nergens schreef: 3-5-2 hebben ze idd wel beter de spelers voor. Maar ik denk dat het publiek ferm zal fluiten als ze Heinsgewijs de bal op hun eigen helft zitten rond tikken om uiteindelijk via een counter te scoren ...
Om je systeem helemaal te veranderen gaan de spelers wel wat tijd nodig hebben ook. Als Benfica bij zjn 6 mil blijft mag anderlecht dat betalen van mij ... En volgens de roddelkranten zijn er toch wel paar ploegen die er interesse in tonen.
Het systeem Hein was anno 2015 met mentaal en fysiek fitte spelers wel wat meer dan 'rondtikken en scoren op de counter' :mrgreen: :lol:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

Hebben die dan wel genoeg spelers om ze mentaal en fysiek fit te houden?
Die bank is toch ook niet wat het moet zijn.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Fire schreef: Hebben die dan wel genoeg spelers om ze mentaal en fysiek fit te houden?
Die bank is toch ook niet wat het moet zijn.
Aangezien ze Rafinha een contractverlenging hebben gegeven denk ik niet dat ze dat echt door hebben.
Oh Frail.
Plaats reactie