1 !BinonFCB schreef: Er zijn er hier toch echt wel een paar die serieus kunnen zagen en overdrijven... Ik gun Maty het beste. In mijn ogen blijft hij een Bruges boy. anderlecht afwijzen om bij ocharme Genk een half seizoen matchritme op te doen. Goed voor hem.
KRC Genk
Re: KRC Genk
80 miljoen euro inkomsten de laatste 6 seizoenen.
En nog altijd geen PO1 halen... zielig!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
- Jack_Frost
- Profvoetballer
Schitterend beleid daar héFire schreef: En nog altijd geen PO1 halen... zielig!
Of misschien zijn al die 'toptalenten' overrated .
Ze hebben er tenminste.Pica schreef: Of misschien zijn al die 'toptalenten' overrated .
En wij niet?Hans1981 schreef:Ze hebben er tenminste.Pica schreef: Of misschien zijn al die 'toptalenten' overrated .
Obbi Oulare voor 8 miljoen verkocht.. Toch ook serieus boven zijn waarde.
- MattJensen
- A-kern
Wat ben je met toptalenten als je er geen prijzen mee pakt?Hans1981 schreef:Ze hebben er tenminste.Pica schreef: Of misschien zijn al die 'toptalenten' overrated .
Ndidi en Bailey gaan dus de geschiedenis in als toptalenten die hier niks gepakt hebben qua prijs.
Niemand trouwens een overzicht van de laatste 6 seizoen bij Club qua uitgaande transfers?
Zal er niet veel naast zitten, toch?
Lestienne, Bacca, Ryan, Vazquez, Dirar, Duarte (?), Oulare, De Sutter, Meunier, Donk, Vadis,...
Das allemaal de afgelopen 6 seizoenen.
#ZonderJenne
Ik zou graag eens een overzicht uitgaande en inkomende transfers hebben van de laatste 5-6 jaar. Denk dat we daar zeker niet te slecht zouden uitkomen...MattJensen schreef:Wat ben je met toptalenten als je er geen prijzen mee pakt?Hans1981 schreef:Ze hebben er tenminste.Pica schreef: Of misschien zijn al die 'toptalenten' overrated .
Ndidi en Bailey gaan dus de geschiedenis in als toptalenten die hier niks gepakt hebben qua prijs.
Niemand trouwens een overzicht van de laatste 6 seizoen bij Club qua uitgaande transfers?
Lestienne, Bacca, Ryan, Vazquez, Dirar, Duarte (?), Oulare, De Sutter, Meunier, Donk, Vadis,...
Wij hebben met Bacca een absolute klasbak gehad vooraan en geen kampioen gespeeld om maar iets te zeggen. Talent is goed, kwaliteit is beter.
- MattJensen
- A-kern
En dan nog zeggen die cijfers niks. Ik ben niet de boekhouder van Club dus die getallen kunnen mij eigenlijk gestolen worden.PetjeFCB schreef:Ik zou graag eens een overzicht uitgaande en inkomende transfers hebben van de laatste 5-6 jaar. Denk dat we daar zeker niet te slecht zouden uitkomen...MattJensen schreef:Wat ben je met toptalenten als je er geen prijzen mee pakt?Hans1981 schreef:Ze hebben er tenminste.Pica schreef: Of misschien zijn al die 'toptalenten' overrated .
Om De Sutter als voorbeeld te nemen, los van zijn kwaliteiten en van waar hij kwam:
Kerel kostte redelijk wat, is break-even verkocht geloof ik, maar bezorgt ons wel mee de beker. Is dat dan een slechtere transfer dan Bacca, die een absolute klasbak is maar geen prijs pakt?
#ZonderJenne
-
- Sleutelspeler
BinonFCB schreef: Er zijn er hier toch echt wel een paar die serieus kunnen zagen en overdrijven... Ik gun Maty het beste. In mijn ogen blijft hij een Bruges boy. anderlecht afwijzen om bij ocharme Genk een half seizoen matchritme op te doen. Goed voor hem.
Alleen anderlecht is een concurrent voor de titel. Maar er zijn genoeg andere ploegen die het ons lastig kunnen maken en ons een titel kunnen kosten.Pica schreef:PO1 halen versus titelkandidaat. Dan is Charleroi ook een concurrentBlueJedi schreef:Genk is gewoon een club die play off 1 kan halen dus zeker wel een concurrent voor ons. Hebben daar in hun stadion ook al meermaals een serieus pak rammel gekregen en moeten daar in de reguliere competitie nog naar toe.Pica schreef: Genk is geen concurrent van ons, dus geen probleem.
Ja.MattJensen schreef:En dan nog zeggen die cijfers niks. Ik ben niet de boekhouder van Club dus die getallen kunnen mij eigenlijk gestolen worden.PetjeFCB schreef:Ik zou graag eens een overzicht uitgaande en inkomende transfers hebben van de laatste 5-6 jaar. Denk dat we daar zeker niet te slecht zouden uitkomen...MattJensen schreef:Wat ben je met toptalenten als je er geen prijzen mee pakt?Hans1981 schreef:
Ze hebben er tenminste.
Om De Sutter als voorbeeld te nemen, los van zijn kwaliteiten en van waar hij kwam:
Kerel kostte redelijk wat, is break-even verkocht geloof ik, maar bezorgt ons wel mee de beker. Is dat dan een slechtere transfer dan Bacca, die een absolute klasbak is maar geen prijs pakt?
Matty wat onzeker precies