RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: Zou ook maar raar zijn om ons vorig seizoen te verwijten dat we Europees links lieten liggen, om dan nu hetzelfde te doen...
Zijn ook allemaal rare mensen daar bij de mauve he. :teach:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Je kan Hein geen consequentie verwijten :mrgreen:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Gratchski schreef: Zou ook maar raar zijn om ons vorig seizoen te verwijten dat we Europees links lieten liggen, om dan nu hetzelfde te doen...
Sowieso: "Wij zijn Club niet he"
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: RSC anderlecht

Bericht door PetjeFCB »

Hein gaat roteren

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171030_03161502" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

raar
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: RSC anderlecht

Bericht door Bosko »

Clubpolska schreef: raar
Hein kan nogal vlug keer van mening veranderen, als hij die situatie zelf keer meemaakt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: raar
Zoals ik dus gisteren reeds aangaf, die gaan gewoon enkele spelers rust gunnen, de match van zondag is veel belangrijker voor hen dan die tegen PSG. Vorig seizoen kritiek geven op MPH dat hij roteerde in Europa en nu net hetzelfde doen. Wat een wanker die spekkie hein. :puke:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef: raar
Zoals ik dus gisteren reeds aangaf, die gaan gewoon enkele spelers rust gunnen, de match van zondag is veel belangrijker voor hen dan die tegen PSG. Vorig seizoen kritiek geven op MPH dat hij roteerde in Europa en nu net hetzelfde doen. Wat een wanker die spekkie hein. :puke:
Uit op PSG op speeldag 4 van de CL is wel een compleet ander verhaal dan thuis tegen Kopenhagen op speeldag 6 van de CL.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RSC anderlecht

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef: raar
Zoals ik dus gisteren reeds aangaf, die gaan gewoon enkele spelers rust gunnen, de match van zondag is veel belangrijker voor hen dan die tegen PSG. Vorig seizoen kritiek geven op MPH dat hij roteerde in Europa en nu net hetzelfde doen. Wat een wanker die spekkie hein. :puke:
Uit op PSG op speeldag 4 van de CL is wel een compleet ander verhaal dan thuis tegen Kopenhagen op speeldag 6 van de CL.
Ahja?
#hetishierbeter
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171101_03163696" onclick="window.open(this.href);return false;
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef:
Cedrinho schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef: raar
Zoals ik dus gisteren reeds aangaf, die gaan gewoon enkele spelers rust gunnen, de match van zondag is veel belangrijker voor hen dan die tegen PSG. Vorig seizoen kritiek geven op MPH dat hij roteerde in Europa en nu net hetzelfde doen. Wat een wanker die spekkie hein. :puke:
Uit op PSG op speeldag 4 van de CL is wel een compleet ander verhaal dan thuis tegen Kopenhagen op speeldag 6 van de CL.
Ahja?
Tuurlijk.
Als na speeldag 5 rsca nog steeds 0 ptn heeft, dan zullen ze op de laatste speeldag in Celtic wel vol voor winst gaan en geen spelers rust gunnen hoor. In tegenstelling tot wij die Kopenhagen als een oefenmatchke zagen.
Maar een 4e speeldag op PSG... Verlies weet je op voorhand, niet de match waarin je punten moet pakken.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RSC anderlecht

Bericht door JRut »

Je maakt trouwens weer een verkeerde assumptie. MPH heeft zo goed als de volledige CL geroteerd. Pina stond er iedere wedstrijd in bijvoorbeeld. Ik herinner mij ook wedstrijden - los van Kopenhagen - waar plots Mechele in de basis stond. Maar dat zal wel weer niet passen in de theorie dat enkel die wedstrijd tegen Kopenhagen niet kon zeker? Eigenlijk ook geen zin in opnieuw die discussie, laatste wat ik erover zeg alleszins.

Ik vind trouwens ook dat dat rust gunnen van Hein toch wel meevalt. Deschacht niet in de basis, Teo niet in de basis en Boeckx in plaats van Sels. Voor de rest stond iedereen toch logisch op dat blad zeker?
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RSC anderlecht

Bericht door Alethio »

Deschacht niet in de basis vind ik toch ook wel logisch.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: RSC anderlecht

Bericht door Bjorno »

Dit was toch gewoon de best mogelijke opstelling.
Boeckx is beter dan Sels, Obradovic zou sowieso in de ploeg moeten staan, en Teo komt gigantisch tekort op dat niveau (tegen ons verwacht ik wel weer een typische goal waarbij de bal tegen hem aanvliegt en dan in doel belandt).
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

Na de eerste match tegen PSG kregen ze nog een 8, een aantal keer 7 en de rest een 6, deze keer niks.. Bang om hen serieus te buizen?..
Plaats reactie