RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

MattJensen schreef:
Peet schreef: Denk vooral weinig benijdenswaardige job, die van den Herman. Ge krijgt een bepaald budget en ge moet kampioen spelen en liefst met goed voetbal. En met dat budget moet ge dan nog eens in dezelfde vijver vissen dan uw concurrenten.
Mja. Investeer dan op posities waar je problemen hebt ipv miljoenen te smijten voor een positie die je eigenlijk al kan opvangen.
Dan zouden ze nog slechter voetballen :mrgreen:. Ik denk dat zijn slechtste transfer de coach is. Op 90 minuten denk ik geen enkele geslaagde aancal met een kaats van de centrale mannen voorin.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: RSC anderlecht

Bericht door Blackburn »

Telkens theodorcyck een bal probeerde te controleren leek het toch op een kaats?
Laatst gewijzigd door Blackburn op 24 okt 2016, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RSC anderlecht

Bericht door MattJensen »

Blackburn schreef: Telkens theodorcyck een bal probeerde te controleren leek het toch op een kaats?
Ze trainen daarop in Brussel. Kijk naar Lukaku... :zwijgen:
#ZonderJenne
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Wat is er trouwens met diene Massimo Bruno gebeurd in Salzburg ? Geen snelheid meer, geen beweging, geen dreiging ..
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door MattJensen »

vanGentmaarvoorClub schreef: Wat is er trouwens met diene Massimo Bruno gebeurd in Salzburg ? Geen snelheid meer, geen beweging, geen dreiging ..
Was in zijn eerste periode ook maar matig hoor. Beslist met zijn invalbeurt de titel toen maar zat al een hele poos op de bank.
#ZonderJenne
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: RSC anderlecht

Bericht door Blackburn »

MattJensen schreef:
Blackburn schreef: Telkens theodorcyck een bal probeerde te controleren leek het toch op een kaats?
Ze trainen daarop in Brussel. Kijk naar Lukaku... :zwijgen:
Lol, ik heb net hetzelfde gedacht tijdens de wedstrijd :-) Witte smallere versie van Lukaku...

En Weiler... Ik vermoed dat iemand op anderlecht hem een video heeft gegeven van het kampioenenjaar van AA Gent, met de boodschap: "zo willen we dat er hier gevoetbald wordt".
Ik kan anders niet snappen waarom je de opstelling van Gent van dat seizoen klakkeloos gaat kopieren, wetende dat we in Brugge ondertussen wel weten hoe we daar tegen moeten spelen. En dan zeker zonder dat echt in te studeren. Dat getuigt toch van een naieviteit die ik al lang niet meer gezien heb. Denk dat onze spelers en Michel zich een kriek gelachen hebben... Zonder die rode kaart, en met onze 3 beste spelers erbij ben ik er zeker van dat het een heel pijnlijke namiddag had kunnen worden...

En Stanciu... heel povertjes toch allemaal maar... mist een beetje karakter... Tielemans was gisteren ook slecht, maar dat is tenminste nog een bazeke... daar zit karakter en mentaliteit in...
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gunt »

Gisteren een ploeg zonder leiders op het veld. Anders word je zo niet weggespeeld.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: RSC anderlecht

Bericht door Blackburn »

Tja, de enige die ze echt hadden, hebben ze weggepest...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RSC anderlecht

Bericht door Alethio »

Herman vanavond in ET. Een gast en Jan Mulder, het wordt niet echt een goede uitzending.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Mulder zal een smeekbede doen...
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: RSC anderlecht

Bericht door Blackburn »

Hoeveel dat hij direct zal zeggen dat Stanciu geen 10 miljoen gekost heeft
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RSC anderlecht

Bericht door Hans1981 »

Alethio schreef: Herman vanavond in ET. Een gast en Jan Mulder, het wordt niet echt een goede uitzending.
Als die begint te klagen over gebrek aan rust, hoop ik dat iemand zijne mond opentrekt. En niet schijnheilig mee ja knikken.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: RSC anderlecht

Bericht door Blackburn »

Blackburn schreef: Hoeveel dat hij direct zal zeggen dat Stanciu geen 10 miljoen gekost heeft
:mrgreen:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RSC anderlecht

Bericht door Hans1981 »

Blackburn schreef:
Blackburn schreef: Hoeveel dat hij direct zal zeggen dat Stanciu geen 10 miljoen gekost heeft
:mrgreen:
Jaja. Voorspelbaar.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

De moeite om te herbekijken?
Plaats reactie