Zomertransfers 2024 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Plaats reactie
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Zomertransfers 2024 OUT

Bericht door IsO »

Topic voor uitgaande transfers tijdens de komende transferperiode.

Het vertrek van Thiago naar Brentford is alvast een zekerheid!

Zijn einde contract:
- Odoi
- Balanta
- Jackers

Voor Jackers bedongen we blijkbaar een aankoopoptie. Afwachten of die gelicht wordt.
Ook benieuwd naar de plannen van Odoi en de intenties van Club wat hem betreft!

Verder natuurlijk wel wat spelers in onze kern die overbodig zijn en idealiter worden verkocht, maar niet altijd evidente verhalen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2024 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

IsO schreef: 29 mar 2024, 09:15 Topic voor uitgaande transfers tijdens de komende transferperiode.

Het vertrek van Thiago naar Brentford is alvast een zekerheid!

Zijn einde contract:
- Odoi
- Balanta
- Jackers

Voor Jackers bedongen we blijkbaar een aankoopoptie. Afwachten of die gelicht wordt.
Ook benieuwd naar de plannen van Odoi en de intenties van Club wat hem betreft!

Verder natuurlijk wel wat spelers in onze kern die overbodig zijn en idealiter worden verkocht, maar niet altijd evidente verhalen.
Zodra Jashari tekent, is Balanta al vervangen.
Bursik mag volgens mij ook vertrekken, Jackers heeft er gestaan toen we hem nodig hadden toen Simon een blessure had.

Odoi vind ik dan weer een apart verhaal, hij is Belg/Ghanees en ervaring die in de kern zit.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2024 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Zou Club erin slagen deze zomer om Boyata te lozen, die een van de zwaarste contracten heeft actueel ?
Van een miskoop gesproken.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2024 OUT

Bericht door Sanders »

HeervanBiesen schreef: 29 mar 2024, 11:37 Odoi vind ik dan weer een apart verhaal, hij is Belg/Ghanees en ervaring die in de kern zit.
Odoi gaf begin dit seizoen toe dat hij het moeilijk had met steeds minder speelminuten en dat hij op het punt stond om iets ander te zoeken / te vertrekken.
Maar anderzijds hoor en lees ik al een heel seizoen lang dat Odoi, ondanks zijn invallersstatuut, een heel belangrijke rol in de kleedkamer vertolkt. Zeker op wedstrijddagen. Dus zijn rol is niet te onderschatten.
Odoi is ook een intelligent iemand, die zich wel interesseert in het spelletje buiten de vier witte lijnen. Ik heb geen idee of hij een trainerscarrière overweegt, maar ik zou hem toch alleszins die kans bieden.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2024 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 29 mar 2024, 12:42 Zou Club erin slagen deze zomer om Boyata te lozen, die een van de zwaarste contracten heeft actueel ?
Van een miskoop gesproken.
Pff ja amai.. Vrees de enige optie verhuren is en dat Club dan nog het loon bijpast dat de tegenpartij niet kan of wil betalen.
Plaats reactie