Zomertransfers 2016 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Mechele nu naar ZW of is dat maar een flauw gerucht dat ik ergens heb gelezen?
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BinonFCB »

Afbeeldinghln
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door VictorDL »

JRut schreef:
VictorDL schreef:
JRut schreef:
VictorDL schreef: Als ik zeg dat we problemen gaan kennen op de rechterflank, spreek ik wel over de 'grote' matchen uiteraard: de toppers en de CL-matchen. Ik weet ook wel dat we zelfs met pakweg Cools op de RW makkelijk winnen van Moeskroen of Westerlo. Daarom dat ik ook voorbehoud aanteken bij Gedoz, want afgezien van zijn sterke invalbeurt in de EL (Besiktas?), speelde hij zijn (weinige, ik blijf erbij) goede wedstrijden vooral tegen de mindere goden. Bovendien bevestig je wat ik zeg over Rafa. Dat is gewoon een zekerheid, zoals het een zekerheid is dat Vanden Borre nooit zijn leven zal beteren bijvoorbeeld. En Ibini, nooit zien spelen, maar verwacht jij nu echt dat die ineens potten zal breken? Zal al tijd nodig hebben om gewoon een aanvaardbaar niveau te halen na zo'n zware blessure. Nee, ik blijf erbij, er moet echt iets bij op de rechterflank.
Afgezien van dit jaar heeft Rafa 4 POI-matchen op 30 gemist de drie jaar voordien. Vier. In alle andere 26 kwam hij in actie. En dat zouden toch de toppers moeten zijn, denk je ook niet?
En toch was hij er in de titelmatch niet bij. Ik bedoel maar, als Rafa er niet bij is, moet je al hopen dat Gedoz eindelijk eens doorbreekt, of dat de tegenstander (zoals RSCA dit jaar) gewoon te zwak is. Ik zou dat risico niet nemen, meer zeg ik niet. En ik denk het bestuur ook niet, kijk maar naar de spitspositie: daar hebben we er 4 voor één plek.
Ah, nu is het maar enkel de titelmatch van dit jaar meer die telt om te staven dat je nog nooit een volledig seizoen (waarbij enkel toppers en Europese matchen als volledig seizoen begrepen moeten worden, dat werd daarnet al verduidelijkt) op Rafa hebt kunnen rekenen? Laat staan dat we dat ooit zullen kunnen doen omdat hij de titelmatch miste. Genoeg energie aan verspild bij deze. :lolol:
Genoeg energie verspild inderdaad :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Bosko »

Ik verwacht nog iets rond Storm en Mechele.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door CePa »

Bosko schreef: Ik verwacht nog iets rond Storm en Mechele.
Zou goed kunnen. Simons rijtje achteruit, Pina en Claudemir als 6 en dan een 8/10 (Maher) erbij halen. Dan nog Storm vervangen door een flank die wel een meerwaarde is.
Never underestimate the power of PASSION
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BB1891 »

Zou een bod zijn van Monaco op één van onze spelers, onderhandelingen bezig. ( SN3)
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BinonFCB »

BB1891 schreef: Zou een bod zijn van Monaco op één van onze spelers, onderhandelingen bezig. ( SN3)
Denswil dus..welkom lombaerts.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BB1891 »

BinonFCB schreef:
BB1891 schreef: Zou een bod zijn van Monaco op één van onze spelers, onderhandelingen bezig. ( SN3)
Denswil dus..welkom lombaerts.
Of Diaby.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door rambopirou »

BinonFCB schreef:
BB1891 schreef: Zou een bod zijn van Monaco op één van onze spelers, onderhandelingen bezig. ( SN3)
Denswil dus..welkom lombaerts.
Ik vind op dit moment denswil veruit onze beste verdediger. Zou hem niet graag zien vertrekken maar als Monaco meer als 10M op tafel legt tja... Hopelijk kunnen ze Lombaerts halen dan want anderlecht staat toch al verder in de onderhandelingen dacht ik
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BlueJedi »

Denswil verkopen en Lombaerts in de plaats halen zou geniaal zijn.
Denswil verkopen en Lombaerts niet in de plaats halen zou een absolute ramp zijn.

Kortom enkel laten gaan als je 200% zeker bent dat je Lombaerts kunt halen.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 29 aug 2016, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Ik heb toch zo`n gevoel dat Lombaerts naar brussel zal trekken.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BlueJedi »

Tiki Taka schreef: Ik heb toch zo`n gevoel dat Lombaerts naar brussel zal trekken.
Kans zit er dik in, als brugge hem wilt zijn ze veel te laat in actie geschoten. Heb al van in het begin van de zomer gezegd dat ze werk moesten maken van Lombaerts. Vertrek van Denswil en/of Engels of het nu deze zomer gebeurt of volgende zomer moet je gewoon anticiperen en niet wachten tot ze weg zijn, allesinds niet wanneer je iemand als Lombaerts kan halen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

BlueJedi schreef:
Tiki Taka schreef: Ik heb toch zo`n gevoel dat Lombaerts naar brussel zal trekken.
Kans zit er dik in, als brugge hem wilt zijn ze veel te laat in actie geschoten. Heb al van in het begin van de zomer gezegd dat ze werk moesten maken van Lombaerts. Vertrek van Denswil en/of Engels of het nu deze zomer gebeurt of volgende zomer moet je gewoon anticiperen en niet wachten tot ze weg zijn, allesinds niet wanneer je iemand als Lombaerts kan halen.
Als Denswil of Engels zou vertrekken, begrijp ik de piste Lombaerts. Gewoon omdat er weinig betere alternatieven op kort voorhanden zijn.
Anderzijds, Lombaerts wordt er wel 32 en zou een fortuin aan loon kosten (waarschijnlijk meteen de dikst verdienende speler bij Club).
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Pica »

Ben ik blij dat Bartje zijn verstand erbij gehouden heeft, hopelijk verliest hij het nu niet in de laatste dagen van de transferperiode :mrgreen:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef:
Tiki Taka schreef: Ik heb toch zo`n gevoel dat Lombaerts naar brussel zal trekken.
Kans zit er dik in, als brugge hem wilt zijn ze veel te laat in actie geschoten. Heb al van in het begin van de zomer gezegd dat ze werk moesten maken van Lombaerts. Vertrek van Denswil en/of Engels of het nu deze zomer gebeurt of volgende zomer moet je gewoon anticiperen en niet wachten tot ze weg zijn, allesinds niet wanneer je iemand als Lombaerts kan halen.
Te laat in actie geschoten.. Club was de eerste die informeerde.
Het gaat er nu gewoon om als ze hem deze zomer echt al wilden als er niemand vertrok.
Gesloten