Zomertransfers 2016 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BlueJedi »

Gratchski schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef: Boli naar KV Mechelen, Storm naar Westerlo, Lombaerts en Carcela kopen. Iedereen content zeker. Behalve de haters. Nooit content die gasten. Misschien met Messi. Al zullen ze misschien vallen over de transferprijs dan :mrgreen:
Boli blijven als LB back-up en Mechele naar Zulte, Storm naar maakt mij niet uit waar en lombaerts en Carcela halen en ik zal heel tevreden zijn met het geleverde werk.
Bockie heeft een CONCURENT nodig. Geen back up.
Boli moet naar ene ploeg waar em (linker)spits kan spelen. Mechele idd uitlenen aan Zulte.
Maar er is geen concurrent voor De Bock momenteel en als je Boli uitleent ook nog is geen back up.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 31 aug 2016, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Peet »

BlueJedi schreef:
Gratchski schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef: Boli naar KV Mechelen, Storm naar Westerlo, Lombaerts en Carcela kopen. Iedereen content zeker. Behalve de haters. Nooit content die gasten. Misschien met Messi. Al zullen ze misschien vallen over de transferprijs dan :mrgreen:
Boli blijven als LB back-up en Mechele naar Zulte, Storm naar maakt mij niet uit waar en lombaerts en Carcela halen en ik zal heel tevreden zijn met het geleverde werk.
Bockie heeft een CONCURENT nodig. Geen back up.
Boli moet naar ene ploeg waar em (linker)spits kan spelen. Mechele idd uitlenen aan Zulte.
Maar er is geen concurrent voor De Bock momenteel en als je Boli uitleent ook nog is geen back up.
Daarom dat ie zegt dat ze een concurrent voor De Bock moeten kopen, wat ik ook sterk aanmoedig (liefst beter). Boli zie ik niet als back-up in een 4-mansdefensie. Valt serieus door de mand.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BlueJedi »

Peet schreef:
BlueJedi schreef:
Gratchski schreef:
BlueJedi schreef:

Boli blijven als LB back-up en Mechele naar Zulte, Storm naar maakt mij niet uit waar en lombaerts en Carcela halen en ik zal heel tevreden zijn met het geleverde werk.
Bockie heeft een CONCURENT nodig. Geen back up.
Boli moet naar ene ploeg waar em (linker)spits kan spelen. Mechele idd uitlenen aan Zulte.
Maar er is geen concurrent voor De Bock momenteel en als je Boli uitleent ook nog is geen back up.
Daarom dat ie zegt dat ze een concurrent voor De Bock moeten kopen, wat ik ook sterk aanmoedig (liefst beter). Boli zie ik niet als back-up in een 4-mansdefensie. Valt serieus door de mand.
Ik vind Boli ook te licht maar realiteit is dat die concurrent er niet is en ze ook niet aan het zoeken zijn om die te halen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Peet »

Dat kunnen wij niet weten. Remember vorig jaar. Verwacht nog 2 transfers.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BlueJedi »

Volgens dit artikel wil De Boer Van Rhijn bij Inter

http://www.voetbal24.be/aanwinst-verlaa ... e-maanden/" onclick="window.open(this.href);return false;
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

BlueJedi schreef: Volgens dit artikel wil De Boer Van Rhijn bij Inter

http://www.voetbal24.be/aanwinst-verlaa ... e-maanden/" onclick="window.open(this.href);return false;
20 miljoen, wat zeg ik ? 25 ! Minstens !!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Pica »

Cools zijn kans geven en De fauw huren :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Gratchski »

Van Rhijn voor 15 verkopen en Foket kopen

Afbeelding
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door MattJensen »

Van Rhijn gewoon een jaartje laten heersen en dan voor 30 miljoen verkopen. Hermanito-style. Dan kan Ricardo ook eens op de foto met Mogi.
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Pica »

Ff serieus gasten, nu mag er toch niemand meer weg? Want behalve voor Denswil kan ik me niet voorstellen dat we een directe vervanger hebben om te halen of in de kern zitten hebben?
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef: Ff serieus gasten, nu mag er toch niemand meer weg? Want behalve voor Denswil kan ik me niet voorstellen dat we een directe vervanger hebben om te halen of in de kern zitten hebben?
Denk idd niet dat ze nog iemand laten gaan.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Khas »

Het zal wel kalmkes blijven.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef:
Pica schreef: Ff serieus gasten, nu mag er toch niemand meer weg? Want behalve voor Denswil kan ik me niet voorstellen dat we een directe vervanger hebben om te halen of in de kern zitten hebben?
Denk idd niet dat ze nog iemand laten gaan.
Dit is het begin van iets moois :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door Bosko »

Wij moeten een abo kopen, maar Storm mag dan wel gans het seizoen gratis in de tribune zitten?
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2016 UIT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Bosko schreef: Wij moeten een abo kopen, maar Storm mag dan wel gans het seizoen gratis in de tribune zitten?
Wij hebben wel een membership 1891 kaart, een sjaal en een boek gekregen !!! :teach:
Gesloten