Zomertransfers 2023 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 04 aug 2023, 09:44
Peter schreef: 04 aug 2023, 09:41 Daar is het heel stil rond geworden. Rb komt er alleen maar als Buchanan vertrekt...
Nochtans is Buchanan geen zuivere RB.
Zo zijn er veel. Meunier was een CAM/rechtsbuiten toen we hem haalden.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Dat hebben we de voorbije wedstrijden al gezien..
Nieuwkoop zen contract loopt af en mag weg voor een peulschil. Ik snap niet dat we daar nog geen werk van gemaakt hebben.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door IsO »

Peter schreef: 04 aug 2023, 09:47 Dat hebben we de voorbije wedstrijden al gezien..
Nieuwkoop zen contract loopt af en mag weg voor een peulschil. Ik snap niet dat we daar nog geen werk van gemaakt hebben.
Is dat dan een zuivere rechtsback?
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Sanders »

Peter schreef: 04 aug 2023, 09:47 Dat hebben we de voorbije wedstrijden al gezien..
Nieuwkoop zen contract loopt af en mag weg voor een peulschil. Ik snap niet dat we daar nog geen werk van gemaakt hebben.
Nieuwkoop past perfect in het rechttoe-rechtaan voetbal van Union. Daar kan hij met zijn uithoudingsvermogen en lange halen constant de flank op en af dweilen. Met zijn gestalte kan hij dan ook nog eens opduiken aan de tweede paal bij voorzetten.
Vergeet niet dat Nieuwkoop ook verdedigende dekking heeft door de drie centrale verdedigers.
Voor dat specifiek voetbal een goede speler, voor het voetbal dat wij proberen spelen is hij niet geschikt. In welke ruimte gaat hij lopen als al onze tegenstanders constant een dubbele gordel opwerpen?
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

In dezelfde ruimte als Buchanan nu moet lopen? Ik vind Nieuwkoop perfect bij ons passen: alle fysieke kwaliteiten om een match lang de flank af te lopen, goeie cross, duikt op voor de goal en kan effectief verdedigen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Ik vind Nieuwkoop ook een hele goede RB en die zou zeker passen bij Club.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Sanders »

Peter schreef: 04 aug 2023, 10:17 In dezelfde ruimte als Buchanan nu moet lopen? Ik vind Nieuwkoop perfect bij ons passen: alle fysieke kwaliteiten om een match lang de flank af te lopen, goeie cross, duikt op voor de goal en kan effectief verdedigen.
Buchanan heeft nog de versnelling op de eerste meters en zou in principe individueel een man moeten kunnen uitschakelen. Nieuwkoop heeft die korte versnelling en dribbel niet. In feite een beetje een soort van spiegelbeeld van Meijer. Verdedigend zal Nieuwkoop inderdaad beter zijn dan Buchanan.
Het is maar welke aspecten je voorrang geeft als we hier spelers voorstellen.

Maar dat hij de No Sweat, No Glory mentaliteit heeft, is duidelijk. Zeker in toppers heeft die het mes tussen de tanden. Durft wel mentale spelletjes spelen met zijn tegenstander, hem wat treiteren en is niet vies van een stevige tackle.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Buchanan heeft inderdaad die versnelling en kan (met momenten) een man voorbij. Jammer genoeg heeft hij geen cross en/of inzicht om de bal op de juiste plaats te leggen. Op dat vlak lijkt het een beetje op Dennis op de flank. Alleen scoorde die véél makkelijker.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Ik vermoed dat het aantrekken van extra versterking grotendeels zal afhangen van het feit of Club zich plaatst voor de poulefase van de Conference League al dan niet.
Gezien de loodzware loting, lijkt de kans me eerder klein en verwacht ik dus niet veel extra versterking meer.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Pica »

Versterken kan maar eens we verder verkopen me dunkt
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 09 aug 2023, 09:04 Versterken kan maar eens we verder verkopen me dunkt
Ik vind nochtans dat een extra CV echt wel broodnodig is.
Buchanan aast op een vertrek (Burnley?) en mocht het zo geschieden, dan is een extra RB ook nodig.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door t4nd »

Ondertussen is deze ook officieel. Een Spaans jeugdinternational.



https://www.transfermarkt.nl/alejandro- ... ler/998205
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Sanders »

Nu de de meeste transfermarkten gesloten zijn, zullen we die extra ervaren en kwaliteitsvolle verdediger maar uit ons hoofd zetten zeker?
Buitenlandse ploegen gaan niet zo snel nog iemand laten gaan als ze zelf geen vervanger kunnen aantrekken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 02 sep 2023, 12:33 Nu de de meeste transfermarkten gesloten zijn, zullen we die extra ervaren en kwaliteitsvolle verdediger maar uit ons hoofd zetten zeker?
Buitenlandse ploegen gaan niet zo snel nog iemand laten gaan als ze zelf geen vervanger kunnen aantrekken.
Heb me dezelfde bedenking gemaakt. Zeker omdat Balanta daar ook kan depanneren
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Sylla is al 6 weken weg bij Club, waarom duurt het zo lang om een vervanger te halen?
Ze hebben zogezegd toch altijd een schaduwteam voor handen?
Vandaag dient de Europese spelerslijst ingediend te worden, sjonge jonge.
Plaats reactie