Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Kevinho schreef: 04 jul 2022, 12:16 Juli ondertussen en momenteel serieus verzwakt : een hoop goals weg of geblesseerd en niks in de plaats. Jutgla gaat weggeblazen worden fysiek in onze competitie ( die heeft volgens mij 2 jaar nodig om klaar te geraken als hij er al ooit geraakt… Portillo verhaal volgens mij) . Meijer is de veel zwakkere back up van Sobol met een nog beperktere technische bagage. Ik kijk uit naar echte versterkingen geen jongetjes maar echte mannen. Antwerp gaat er dit jaar lossend over gaan read my lips en wij slapen weer verder op ons roze wolk dromende dat er ons niks kan gebeuren. No deftige transfers no prices …
Daramy mag komen als back up , Nielsen is een echte versterking , en die Griek die moet ver wegblijven van onze Club ( is weer zo een Okereke Sowah verhaal : veel te plat )
Meijer is eerder gehaald dat die een grote longinhoud heeft als back, zo mannen passen in ons systeem. Zelfs Ajax wou hem hebben..

Jutgla geen idee.. Ben wel van het principe dat we geduldig moeten zijn met nieuwe spelers.
Adu stelde destijds bijvoorbeeld teleur, maar was wel dagelijks 1 v de besten op het trainingsveld..

Tziolis zou echt wel kunnen voetballen,
een Griek op men werk is supporter van PAOK en zei vorig jaar al die gaat niet naar Brugge komen, die kost veel te veel. (toen is die naar Norwich gegaan). Volges hem was dat een groot talent dat kan voetballen.

Zelf hoop ik dat we deze maand een cm hebben om Rits te depanneren. Zo blijft vormer ook fris.
Sanders
Supersub
Berichten: 1149
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

HeervanBiesen schreef: 04 jul 2022, 13:16 Club zou Larin transfervrij willen binnenhalen van Besiktas.
Pluspunten zijn dat hij de competitie kent en dat er met Buchanan al een Canadees bij ons zit. Ze kennen mekaar van de nationale ploeg.
Ik had het ook juist gelezen op de Twitterfeed van Fabrizio Romano.
Ex-speler van Zulte Waregem, maar kan met niet zo meteen zijn stijl voor de geest halen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

ondertussen al officieel : Larin (27) tekent voor 3 seizoenen
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Juli ondertussen en al serieus versterkt!

Paar overbodige spelers weg (Mitrovic, Dost, Krmencik) en een paar anderen bijna (Okereke). Ondertussen een nieuwe spits, een nieuwe flank/spits en een nieuwe linksback wat een pijnpunt was. Nu nog een CM erbij :-)
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

HeervanBiesen schreef: 04 jul 2022, 13:16 Club zou Larin transfervrij willen binnenhalen van Besiktas.
Pluspunten zijn dat hij de competitie kent en dat er met Buchanan al een Canadees bij ons zit. Ze kennen mekaar van de nationale ploeg.
Bijna 30 goals ( tijdelijk ) weg van vorig seizoen :
Dost , Adamyan en Rits
Vervanger : Larin => 7 goals in 29 matchen in de Mickey Mouse competitie van Turkije en een derdeklasser van Barcelona die fysiek gaat weggeblazen worden in de Belgische mannen competitie . Absoluut verzwakt tot op heden en geen enkele versterking momenteel . Basisploeg alleen maar verzwakt door weggaan Adamyan …
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3406
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 04 jul 2022, 15:56
HeervanBiesen schreef: 04 jul 2022, 13:16 Club zou Larin transfervrij willen binnenhalen van Besiktas.
Pluspunten zijn dat hij de competitie kent en dat er met Buchanan al een Canadees bij ons zit. Ze kennen mekaar van de nationale ploeg.
Bijna 30 goals ( tijdelijk ) weg van vorig seizoen :
Dost , Adamyan en Rits
Vervanger : Larin => 7 goals in 29 matchen in de Mickey Mouse competitie van Turkije en een derdeklasser van Barcelona die fysiek gaat weggeblazen worden in de Belgische mannen competitie . Absoluut verzwakt tot op heden en geen enkele versterking momenteel . Basisploeg alleen maar verzwakt door weggaan Adamyan …
:mrgreen:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Kevinho schreef: 04 jul 2022, 15:56
HeervanBiesen schreef: 04 jul 2022, 13:16 Club zou Larin transfervrij willen binnenhalen van Besiktas.
Pluspunten zijn dat hij de competitie kent en dat er met Buchanan al een Canadees bij ons zit. Ze kennen mekaar van de nationale ploeg.
Bijna 30 goals ( tijdelijk ) weg van vorig seizoen :
Dost , Adamyan en Rits
Vervanger : Larin => 7 goals in 29 matchen in de Mickey Mouse competitie van Turkije en een derdeklasser van Barcelona die fysiek gaat weggeblazen worden in de Belgische mannen competitie . Absoluut verzwakt tot op heden en geen enkele versterking momenteel . Basisploeg alleen maar verzwakt door weggaan Adamyan …
Jammer dat niet elke supporter eerst geduldig een transfer afwacht.
Komt me bekend voor zoals de transfer van Nsoki, die jongen moest zich 1st aanpassen en speelde erna de pannen vant dak. Maar iedereen was de 1ste maanden anti Nsoki...

Zou leuk zijn moest je ook eens iets positiefs posten over onze club 🙂

Met Larin en Jutgla hebben we al een stevige/snelle aanvaller en een technisch meevoetballende spits...

Ik ben er zeker van als Nielsen niet zou komen dat Mannaert nog wel alternatieven heeft.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Polbemol »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 jul 2022, 14:53 ondertussen al officieel : Larin (27) tekent voor 3 seizoenen
Ik las dat hij topschutter aller tijden voor de Canadese ploeg is.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door CRS006 »

Kevinho schreef: 04 jul 2022, 12:16 Juli ondertussen en momenteel serieus verzwakt : een hoop goals weg of geblesseerd en niks in de plaats. Jutgla gaat weggeblazen worden fysiek in onze competitie ( die heeft volgens mij 2 jaar nodig om klaar te geraken als hij er al ooit geraakt… Portillo verhaal volgens mij) . Meijer is de veel zwakkere back up van Sobol met een nog beperktere technische bagage. Ik kijk uit naar echte versterkingen geen jongetjes maar echte mannen. Antwerp gaat er dit jaar lossend over gaan read my lips en wij slapen weer verder op ons roze wolk dromende dat er ons niks kan gebeuren. No deftige transfers no prices …
Daramy mag komen als back up , Nielsen is een echte versterking , en die Griek die moet ver wegblijven van onze Club ( is weer zo een Okereke Sowah verhaal : veel te plat )
Leer jij het dan nooit ? Jaar na jaar loop je te schreeuwen dat we verzwakt zijn in vergelijking met vorig jaar. Jaar na jaar worden we volgens u geen kampioen. 7 jaar en 5 kampioenschappen en 2 2de plaatsen verder en blijkbaar nog steeds niet veel wijzer geworden. Integendeel ik heb het gevoel dat het ego en de onwetendheid enkel maar gegroeid is.

Net zoals iedere andere nieuwe speler van vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor zijn het allemaal prutsers...

- Jutgla zal geen deuk in een pakje boter kunnen trappen net zoals Skov een salonvoetballer is ...
- Meijer zwakker dan Sobol terwijl je hem nog niet eens hebt zien spelen ...

Uw kennis inzake voetbal is echt 0.

Steeds krijg je het deksel tegen de neus maar in plaats van dan te zwijgen begin je nog luider te roepen.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

CRS006 schreef: 06 jul 2022, 12:17
Kevinho schreef: 04 jul 2022, 12:16 Juli ondertussen en momenteel serieus verzwakt : een hoop goals weg of geblesseerd en niks in de plaats. Jutgla gaat weggeblazen worden fysiek in onze competitie ( die heeft volgens mij 2 jaar nodig om klaar te geraken als hij er al ooit geraakt… Portillo verhaal volgens mij) . Meijer is de veel zwakkere back up van Sobol met een nog beperktere technische bagage. Ik kijk uit naar echte versterkingen geen jongetjes maar echte mannen. Antwerp gaat er dit jaar lossend over gaan read my lips en wij slapen weer verder op ons roze wolk dromende dat er ons niks kan gebeuren. No deftige transfers no prices …
Daramy mag komen als back up , Nielsen is een echte versterking , en die Griek die moet ver wegblijven van onze Club ( is weer zo een Okereke Sowah verhaal : veel te plat )
Leer jij het dan nooit ? Jaar na jaar loop je te schreeuwen dat we verzwakt zijn in vergelijking met vorig jaar. Jaar na jaar worden we volgens u geen kampioen. 7 jaar en 5 kampioenschappen en 2 2de plaatsen verder en blijkbaar nog steeds niet veel wijzer geworden. Integendeel ik heb het gevoel dat het ego en de onwetendheid enkel maar gegroeid is.

Net zoals iedere andere nieuwe speler van vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor zijn het allemaal prutsers...

- Jutgla zal geen deuk in een pakje boter kunnen trappen net zoals Skov een salonvoetballer is ...
- Meijer zwakker dan Sobol terwijl je hem nog niet eens hebt zien spelen ...

Uw kennis inzake voetbal is echt 0.

Steeds krijg je het deksel tegen de neus maar in plaats van dan te zwijgen begin je nog luider te roepen.
Grappig jij bent de zomer mercato van vorig jaar al vergeten zeker en de miljoenen die we in januari dubbel hebben moeten uitgeven ( want in januari betaal je voor alles teveel ) om alsnog te kunnen kampioen spelen . Twee jaar na mekaar met de hakken over de sloot kampioen gespeeld met meer geluk als kunde . Antwerp is volop aan het groeien : plastic polle heeft er weeral 10 miljoen ingepompt . Als we nu nog eens er niks van bakken zoals de vorige 2 zomers zal het noppes worden makker . Ons management is net zoals onze ploeg het voorbije jaar voor de winterstop verzadigd . Geen scherpte meer . Vandaar dat ik roep dat het beter moet en de lat hoger moet . Stilstaan is achteruitgaan en we staan al een tijdje stil . Dit jaar zelfs niet eerste in de competitie geëindigd
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Ik had me voorgenomen het niet meer te doen, maar bij deze wil ik met plezier nog eens moeite steken in het ontkrachten van Kevinho z'n argumenten.
"Jij bent de zomer mercato van vorig jaar al vergeten zeker?"
- Sowah (9m) : niet geslaagd
- Nsoki (6.5m) : geslaagd
- Hendry (4.5m) : geslaagd
- Maouassa (4m) : niet geslaagd
- Otasowie (4m) : niet geslaagd
- Nusa (3m) : geslaagd
- Izquierdo / Persyn / Wesley / Providence (gratis) : niet geslaagd
- Sobol (3.5m) / Lang (6m) : zal ik beschouwen als transfers van vroeger en dus niet meetellen
- Buchanan (6.36m) : geslaagd (in de zomer gekocht, dus een zomertransfer wat mij betreft)

Totaal : 11 transfers waarvan 4 geslaagd. Zuiver qua aantal heb je dus gelijk. Als je de 4 gratis opportuniteiten even negeert zijn er 4 van de 7 geslaagd - dat is dus meer dan de helft wat zeker geen slecht cijfer is. Vergelijk maar eens met gelijk welk team. Qua budget zit je op 20.36m geslaagd en 17m niet geslaagd. Niet geweldig, maar ook niet catastrofaal slecht. De balans is in elk geval positief, meer geslaagd dan gefaald.
"In januari betaal je voor alles teveel"
- Skov (7m) - marktwaarde op dat moment was 6.5m, op dit moment is zijn marktwaarde 12m
- Odoi (700k) - marktwaarde op dat moment was 500k.
- Adamyan (huur)

Lijkt me niet te veel betaald en ze hebben ook alledrie een directe impact gehad op onze titel. Je hebt gelijk dat we in de winter bijgestuurd hebben, maar dat lijkt me net een teken van goed bestuur. Ze merken dat de kern niet ok is dus wordt er bijgestuurd. Te veel is er in elk geval niet betaald.
"Antwerp is volop aan het groeien : plastic polle heeft er weeral 10 miljoen ingepompt ."
Mooi dat je jezelf hier drect nuanceert. In Antwerp wordt geld gepomt, dat is correct. Antwerp is niet aan het groeien. Vorig seizoen hebben ze voor 28.69m spelers gekocht, het resultaat was dat ze een chaotische ploeg hadden waarbij de helft bij voorkeur de tegenstand van het plein shot en de andere helft verzorgd voetbal wil spelen. Als ze écht willen groeien gaan ze spelers als Haroun en Verstraete minder op het plein moeten zetten en effectief voetballen. Antwerp heeft geen identiteit, alleen een voorzitter met te veel geld die graag spelers koopt zoals anderen pokémonkaarten verzamelen. Radja was een wereldtransfer en daarmee gingen ze kampioen worden... "2m voor Radja of 3m voor Vanaken, wat zou jij kiezen?" - ik hoop dat hij 's nachts wakker ligt van zijn achterlijke opmerking. Janssen nu lijkt in diezelfde lijn te liggen, Alderweireld idem. Spelers worden Rode Duivel terwijl ze bij ons spelen, Antwerp koopt Rode Duivels op het moment dat ze bijna uit de ploeg liggen.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door CRS006 »

Kevinho schreef: 04 jul 2022, 15:56
HeervanBiesen schreef: 04 jul 2022, 13:16 Club zou Larin transfervrij willen binnenhalen van Besiktas.
Pluspunten zijn dat hij de competitie kent en dat er met Buchanan al een Canadees bij ons zit. Ze kennen mekaar van de nationale ploeg.
Bijna 30 goals ( tijdelijk ) weg van vorig seizoen :
Dost , Adamyan en Rits
Vervanger : Larin => 7 goals in 29 matchen in de Mickey Mouse competitie van Turkije en een derdeklasser van Barcelona die fysiek gaat weggeblazen worden in de Belgische mannen competitie . Absoluut verzwakt tot op heden en geen enkele versterking momenteel . Basisploeg alleen maar verzwakt door weggaan Adamyan …
Net zoals al uw andere posts slaat deze ook op niets.

Dost: Was overbodig geworden en speelde niet eens meer mee.

Veel respect voor Dost en als je zijn stats bekijkt haalt hij een zeer hoog percentage. Maar hij past niet in ons team. Dost is een spits voor een ploeg die steeds voorzetten trapt ( onze wingers staan tegen hun voet en komen meestal naar binnen om op doel te trappen of de combinatie te zoeken).

Kan een heel handige spits zijn om in uw team te hebben maar is voor het voetbal die wij brengen te traag om druk te zetten op verdediging, te weinig body en zorgde voor 0 diepgang in de ploeg.

Adamyan:

Was volgens u een grote prutser die geen goals kon maken en nu is hij plots een groot verlies. U bent al even erg als die zelfverklaarde experten op tv die iedere week een andere titelfavoriet kiezen. draaien met de wind ...

Nu Adamyan was een verademing om hem druk te zien zetten op de tegenstander en zorgde tevens voor enorm veel diepgang.

Er zullen wel afspraken gemaakt zijn tss speler en club anders had club deze echt wel gekocht hoor.

Rits:

Niet weg maar gekwetst en als ik mij niet vergis is Club nog steeds aan het kijken om serieuze versterking te halen op het middenveld en we zijn nog maar pas Juli ... Geef ze eens wat tijd zeg.

Nu hebben we voor de twee vertrekkende spitsen al twee vervangers beet en imo is Larin tegenover Dost zeker een versterking. Jutgla valt nog af te wachten maar blijkbaar een jongere betere versie van Adamyan als je de verhalen mag geloven.

Lang en Charles lopen hier trouwens ook nog rond en indien deze vertrekken verwacht ik nog zeker 2 a 3 knaltransfers waar je U zal tegen kunnen zeggen.

U kunt ook niet verwachten dat terwijl deze spelers nog niet weg zijn ( beiden hebben ook een zwaar loon dat je al dure vervangers gaat gaan halen. Indien een transfers zou afspringen sta je daar met een te grote loonlast en een vedettenploeg waar er zeker interne problemen van komen.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door CRS006 »

t4nd schreef: 06 jul 2022, 13:53 Ik had me voorgenomen het niet meer te doen, maar bij deze wil ik met plezier nog eens moeite steken in het ontkrachten van Kevinho z'n argumenten.
"Jij bent de zomer mercato van vorig jaar al vergeten zeker?"
- Sowah (9m) : niet geslaagd
- Nsoki (6.5m) : geslaagd
- Hendry (4.5m) : geslaagd
- Maouassa (4m) : niet geslaagd
- Otasowie (4m) : niet geslaagd
- Nusa (3m) : geslaagd
- Izquierdo / Persyn / Wesley / Providence (gratis) : niet geslaagd
- Sobol (3.5m) / Lang (6m) : zal ik beschouwen als transfers van vroeger en dus niet meetellen
- Buchanan (6.36m) : geslaagd (in de zomer gekocht, dus een zomertransfer wat mij betreft)

Totaal : 11 transfers waarvan 4 geslaagd. Zuiver qua aantal heb je dus gelijk. Als je de 4 gratis opportuniteiten even negeert zijn er 4 van de 7 geslaagd - dat is dus meer dan de helft wat zeker geen slecht cijfer is. Vergelijk maar eens met gelijk welk team. Qua budget zit je op 20.36m geslaagd en 17m niet geslaagd. Niet geweldig, maar ook niet catastrofaal slecht. De balans is in elk geval positief, meer geslaagd dan gefaald.
"In januari betaal je voor alles teveel"
- Skov (7m) - marktwaarde op dat moment was 6.5m, op dit moment is zijn marktwaarde 12m
- Odoi (700k) - marktwaarde op dat moment was 500k.
- Adamyan (huur)

Lijkt me niet te veel betaald en ze hebben ook alledrie een directe impact gehad op onze titel. Je hebt gelijk dat we in de winter bijgestuurd hebben, maar dat lijkt me net een teken van goed bestuur. Ze merken dat de kern niet ok is dus wordt er bijgestuurd. Te veel is er in elk geval niet betaald.
"Antwerp is volop aan het groeien : plastic polle heeft er weeral 10 miljoen ingepompt ."
Mooi dat je jezelf hier drect nuanceert. In Antwerp wordt geld gepomt, dat is correct. Antwerp is niet aan het groeien. Vorig seizoen hebben ze voor 28.69m spelers gekocht, het resultaat was dat ze een chaotische ploeg hadden waarbij de helft bij voorkeur de tegenstand van het plein shot en de andere helft verzorgd voetbal wil spelen. Als ze écht willen groeien gaan ze spelers als Haroun en Verstraete minder op het plein moeten zetten en effectief voetballen. Antwerp heeft geen identiteit, alleen een voorzitter met te veel geld die graag spelers koopt zoals anderen pokémonkaarten verzamelen. Radja was een wereldtransfer en daarmee gingen ze kampioen worden... "2m voor Radja of 3m voor Vanaken, wat zou jij kiezen?" - ik hoop dat hij 's nachts wakker ligt van zijn achterlijke opmerking. Janssen nu lijkt in diezelfde lijn te liggen, Alderweireld idem. Spelers worden Rode Duivel terwijl ze bij ons spelen, Antwerp koopt Rode Duivels op het moment dat ze bijna uit de ploeg liggen.
Ik zou zelf nog verder durven gaan in de analyse.

Werd er veel geld uitgegeven tijdens de vorige transferperiode ? Ja zeker !!! Nog nooit zo veel geld uitgegeven in een transferperiode.

Maar waren deze nu allemaal zo slecht zoals Kevinho loopt te verkondigen ? Absoluut niet !!!

Ik blijf bij het feit dat ons slechte spel niet kwam door te weinig kwaliteit van de spelerskern maar interne problemen en dat er verschillende spelers naast de schoenen begonnen te lopen. Daarom dat ik hoop dat ze Lang en Charles kunnen verkopen.

Ook denk ik dat we in een ander systeem 4-4-2 of 4-3-3 veel mooier en aanvallender voetbal zouden spelen. Het probleem was echter dat we zowel Lang als Charles moesten laten spelen en dit in de volgende opstelling praktisch onmogelijk was zonder uw evenwicht in de ploeg te verliezen.

Indien ze beiden vertrekken zou ik onmiddellijk omschakelen naar 4-3-3 zodat onze "salonvoetballers "op de flanken zich meer kunnen focussen op het aanvallende en minder energie en productiviteit verliezen doordat ze die hele flank iedere keer moeten aflopen. Dit zou Skov en Buchanan alleen maar ten goede komen.

Ook zou dit veel beter zijn voor spelers als Mata. Is gewoon de beste in de JPL als hij die gehele flank kan aflopen en 5 a 6 keer per match die achterlijn haalt en een goeie voorzet kan trappen. Waarom betalen we anders 6 miljoen voor Mijer ? ( een LB met een groot loopvermogen ...)

- Izquierdo / Persyn / Wesley / Providence (gratis) : niet geslaagd:

Als Kevinho deze transfers gebruikt om zijn gelijk te kunnen krijgen is hij nog zieliger dan ik dacht.

De communicatie van Club was duidelijk bij deze transfers ... Ofwel versterkingen in de breedte ofwel vriendendienst tegenover de spelers zelf om ze de kans te geven ze weer fit te krijgen. Mocht dit gelukt zijn hadden we met Izzy en Wesley 2 zeer goedkope en sterke aanwinsten gehad. Helaas was dit niet het geval...

Dan komen we bij de transfers uit die geld hebben gekost. Ik denk dat enkel 3 van deze transfers als niet geslaagd kunnen aanzien worden.

- Sowah (9m) : niet geslaagd
- Maouassa (4m) : niet geslaagd
- Otasowie (4m) : niet geslaagd

Buiten dat ze Sowah voor 2 miljoen te veel hebben aangekocht vind ik alle drie deze transfers slimme transfers van Brugge.

- Sowah: Voorlopig niet geslaagd ...

Was ten eerste al op vraag van Clement. Brugge en Clement hadden hem het seizoen ervoor al grg gekocht maar werden toen gwn uitgelachen door OHL. Sowah was trouwens een revelatie en zijn stats (fysiek) waren fenomenaal.

Eerste 2 of 3 matchen was hij goed en hoorde ik iedereen in de tribune Hosanna roepen. Zaken zoals het is alsof hij al jaren met Mata, Lang en Hans samenspeelt hoorde ik van verschillende fans over hun tongen rollen.

Toen begon ons spel op niets meer te trekken en verdronk Sowah gewoon mee met de rest van het team. Hij speelde vervolgens twee echt slechte matchen en vloog uit de ploeg om vervolgens steeds door Clement verkeerd gebruikt te worden. Zo simpel is het !!! Vergeet niet dat hij nog steeds jong is en het zijn eerste topploeg ( ploeg waar de druk altijd hoog staat) is.

Als je plots in zo'n negatieve spiraal terecht komt is dit zeer moeilijk om er uit te geraken. Mocht ik Club zijn zou ik deze jongen zeker nog niet opgeven. Gebruik hem zoals hij dient gebruikt te worden en ik denk dat we van hel nog zeer mooie dingen te zien kunnen krijgen.

- Maouassa (4m) : niet geslaagd en zal ook zo blijven.

Was een berekende gok van Club om een spelers met een marktwaarde van +- 12 miljoen euro en die voor zijn blessure een selectie bij de nationale ploeg van Frankrijk ging krijgen. Club had de gok genomen dat hij terug de oude ging worden en dat voor 1/3 van zijn marktwaarde.

Jammergenoeg zit het bij die jongen sinds zijn blessure zodanig verkeerd in het kopke dat hij zich voor niets meer inzet. Fysiek niet in orde, geen motivatie op training, ...

Dan ook dat interview dat hij zegt dat Brugge zonder enige reden geen kans meer gaf... Het is gwn op tss hem en Club.

- Otasowie (4m) : Voorlopig niet geslaagd

Ook deze transfer kon toch in het begin als een sterke transfer aanzien worden ? CVM van 20 jaar die vaste vervanger van Leander is in de PL. Wolverhampton had grg gehad dat hij bijtekende maar de speler zelf wou vertrekken. Beer van een vent met goede techniek die al minuten heeft gemaakt in de PL en op de 6, 8, 10 en als valse 9 kan gebruikt worden.

Komt toe in Brugge en blijkbaar lukt de omschakeling niet zo makkelijk of klikt het niet met ploeg en/of trainer ... Dan volgt er lichte blessure en een probleem in zijn privé waardoor het voor die jongen gewoon op was vorig seizoen.

Club had net zoals bij Maouassa al opgegeven dat het nog goed zou komen met deze jongen en hij mocht zelf voor een ploeg kijken ( lukte niet). Nu blijkbaar is hij bij de start van de voorbereiding in bloedvorm toegekomen en volgenden er enkele gesprekken waaruit blijkt dat hij opnieuw fris in het kopke is.

Krijgt nu dus ook een nieuwe kans van Hoefkens (wel op cv). Dus voor mij is deze jongen zeker nog niet afgeschreven.

Soms vergeten de mensen dat we hier spreken over gasten van 20 jaar die terechtkomen bij een topploeg (meestal ander land, andere omgeving, andere manier van werken, ...) waar er plots enorm veel druk op hun schouders komt.

Sommige jonge spelers zijn daar immuun voor en andere zijn daar zeer gevoelig voor. Kan jammergenoeg de beste spelers overkomen waarom zou het dan niet bij een jonge kerel van 20 kunnen gebeuren.

Voor de rest zijn alle dure transfers hun geld meer dan waard gebleken.

In plaats van steeds te roepen dat het slecht was probeer eens het goede van alles in te zien en als je dan nog commentaar hebt. Probeer deze dan wat te funderen in de plaats van direct met gal te spuwen en iedere nieuwe speler al een flop te noemen.

Je maakt jezelf steeds enorm belachelijk door op voorhand altijd al de nieuwe spelers een flop te noemen om dan op het einde van het seizoen (als we opnieuw kampioen zijn) deze spelers te verafgoden ... Iedere fan kan zich eens vergissen in een speler (ik ook trouwens) maar van jou begint het echt grappig te worden.

Trouwens is Antwerpen zo goed bezig ? Vorig jaar enorm veel geld in de groep gepompt en smijten met hoge lonen dat het geen naam is om uiteindelijk op 9 punten te stranden van ons. ( wat echt wel veel is na zo veel geld uit te geven)

Nu opnieuw zo'n topper aangekocht ( Die nog maar 1 a 2 seizoenen goed aan het draaien is) en het zwaartse loon geboden van de gehele competitie. That's it ... Geef mij dan maar een Larin.

Ik zou zeggen laat ze maar doen bij Antwerpen. Kunnen dit ook niet blijven volhouden om 11 spelers een loon te bieden van meer dan 2 miljoen netto elk. Zie bv Balikwisha ... koos voor Antwerpen omdat deze hem 3x meer loon boden dan Brugge. Is ongezond en plots ontploft dit in de club zijn gezicht en zit je in een situatie zoals anderlecht nu zit. Ieder jaar een halve ploeg moeten huren om top 6 te halen ( Beste spelers zijn gehuurde spelers waar jezelf geen geld kunt aan verdienen).

Ik hoop dat je een betere manager bent in uw vak en:of sector dan dat je in de sportwereld zou zijn :brechtje: :brechtje: :brechtje: .Brugge zou met jou aan het roer na max twee seizoenen failliet zijn :grin: .
maartendr81
Belofte
Berichten: 237
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door maartendr81 »

CRS006 schreef: 06 jul 2022, 16:32 Ik blijf bij het feit dat ons slechte spel niet kwam door te weinig kwaliteit van de spelerskern maar interne problemen en dat er verschillende spelers naast de schoenen begonnen te lopen. Daarom dat ik hoop dat ze Lang en Charles kunnen verkopen.

Ook denk ik dat we in een ander systeem 4-4-2 of 4-3-3 veel mooier en aanvallender voetbal zouden spelen. Het probleem was echter dat we zowel Lang als Charles moesten laten spelen en dit in de volgende opstelling praktisch onmogelijk was zonder uw evenwicht in de ploeg te verliezen.
Ik sluit mij aan bij deze analyse maar wil toch toevoegen dat het psychologische aspect van 2 keer op rij kampioen gespeeld te zijn met quasi dezelfde groep ook een invloed heeft. De intrinsieke motivatie bij de spelers op pijl houden in zo'n situatie is niet altijd evident. Vandaar ook dat ik de keuze voor Hoefkens (na 3 gewonnen kampioenschappen op rij) goed getimed vind. Dit geeft de kans de jeugd wat meer te laten doorstromen (ondanks de uitgesproken doelstelling van hans en simon voor een 4e op rij)
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 903
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Vergas Ronald »

CRS006 schreef: 06 jul 2022, 12:17 Leer jij het dan nooit ? Jaar na jaar loop je te schreeuwen dat we verzwakt zijn in vergelijking met vorig jaar. Jaar na jaar worden we volgens u geen kampioen.
:mrgreen: Gij reageert daar nog op, forum lag al op sterven, wat er nog van overbleef komt niet meer kijken om Kevinho z'n verbale diarree niet te moeten lezen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie