Zomertransfers 2020 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Nogal wat geleuter op de gekende voetbalsites van bedenkelijk niveau (zoals voetbalnieuws) over een mogelijke terugkeer van Ryan Donk ?
Kan ik toch moeilijk geloven ..
Wat zou de meerwaarde daarvan kunnen zijn ?
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door GraspopperFCB »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 aug 2020, 11:30 Nogal wat geleuter op de gekende voetbalsites van bedenkelijk niveau (zoals voetbalnieuws) over een mogelijke terugkeer van Ryan Donk ?
Kan ik toch moeilijk geloven ..
Wat zou de meerwaarde daarvan kunnen zijn ?
Heel simpel ...
Geen enkele meerwaarde ! Net zoals Dirar. Allebei goede voetballers maar met zo een jongens doe je de kleedkamer geen goed mee
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Santiago Hezze zou voor ons kunnen tekenen van Huracan, 18 jaar en marktwaarde van 100 000 euro. Genua zou ook geïnteresseerd zijn. Het gaat om een middenvelder, gok centraal, want op transfermarkt staat niet exact welke positie op het middenveld.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door IsO »

HeervanBiesen schreef: 05 aug 2020, 12:20 Santiago Hezze zou voor ons kunnen tekenen van Huracan, 18 jaar en marktwaarde van 100 000 euro. Genua zou ook geïnteresseerd zijn. Het gaat om een middenvelder, gok centraal, want op transfermarkt staat niet exact welke positie op het middenveld.
https://www.whoscored.com/Players/39234 ... iago-Hezze
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Vergas Ronald »

GraspopperFCB schreef: 04 aug 2020, 14:22 Allebei goede voetballers maar met zo een jongens doe je de kleedkamer geen goed mee
Ik heb letterlijk m'n eigen spamfilter geconfigureerd zodat ik die domme brolwebsites niet meer zie, als daarop staat dat Dirar en Donk op weg zijn moogt ge veronderstellen dat Dirar en Donk zelfs nog nooit ter sprake zijn geweest.

Los daarvan wel pak veronderstellingen, vooreerst moet ge veronderstellen dat zowel Donk als Dirar probleemgevallen waren op hun 22ste, waarop baseer je dat. Én ge moet veronderstellen dat iemand tussen hun 22ste en 34ste niks veranderd.

Als we nog een flank nodig hebben en Dirar kan het nog, waarom niet. Zal zo snel niet meer zijn maar kan intussen vermoedelijk nóg meer met een bal. 'k weet niet, heb hem al 12 jaar niet meer zien sjotten.

Swat, 'tis zowiezo zever, brolwebsite zou moeten weten dat Dirar sinds 10 jaar rechtsback of rechtsmidden speelt. Wat zouden wij doen met een 3e rechtsback
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Jens27 »

Een 3e? We hebben een halve rechtsback? Dirar kan overigens beide flanken.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Jens27 schreef: 05 aug 2020, 20:07 Een 3e? We hebben een halve rechtsback? Dirar kan overigens beide flanken.
niet nodig vind ik, hebben idd van den brempt maar Kousounou speelde tegen Real op die positie enorm sterk. Hopelijk kan hij dit seizoen meer minuten maken. zie liever een cv binnen komen en mitrovic buiten (heel goede verdediger alle respect, maar blessuregevoelig. moet beetje aan Jim Larssen denken, tzelfde verhaal. Sterke speler maar door blessures nooit topfit)
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door GraspopperFCB »

Er is een filmpje gepost waar ze een glimp laten zien van de nieuwe kleedkamers maar zou de speler die ze daarin laten zien onze nieuwst aanwinst kunnen zijn ? Lijkt langs achter een beetje op Dirar ??? 😅🙈
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Arnio »

GraspopperFCB schreef: 06 aug 2020, 23:54 Er is een filmpje gepost waar ze een glimp laten zien van de nieuwe kleedkamers maar zou de speler die ze daarin laten zien onze nieuwst aanwinst kunnen zijn ? Lijkt langs achter een beetje op Dirar ??? 😅🙈
Wel vraag me ook af wie het is, meer nieuws vandaag zeker...
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door LaurensVS »

Arnio schreef: 07 aug 2020, 09:39
GraspopperFCB schreef: 06 aug 2020, 23:54 Er is een filmpje gepost waar ze een glimp laten zien van de nieuwe kleedkamers maar zou de speler die ze daarin laten zien onze nieuwst aanwinst kunnen zijn ? Lijkt langs achter een beetje op Dirar ??? 😅🙈
Wel vraag me ook af wie het is, meer nieuws vandaag zeker...
Als het een speler was, hadden ze er wel nog wat anders bijgezet dan hetgeen er nu stond.
100% geen speler. Als het er toch ene is, eet ik mijn klak op.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Ajax, Brugge en nog enkele Europese clubs volgen de transfervrije Jackson Porozo. Het gaat om een jonge verdediger uit Ecuador. Zijn contract bij Santos loopt af.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Arnio »

LaurensVS schreef: 07 aug 2020, 11:45
Arnio schreef: 07 aug 2020, 09:39
GraspopperFCB schreef: 06 aug 2020, 23:54 Er is een filmpje gepost waar ze een glimp laten zien van de nieuwe kleedkamers maar zou de speler die ze daarin laten zien onze nieuwst aanwinst kunnen zijn ? Lijkt langs achter een beetje op Dirar ??? 😅🙈
Wel vraag me ook af wie het is, meer nieuws vandaag zeker...
Als het een speler was, hadden ze er wel nog wat anders bijgezet dan hetgeen er nu stond.
100% geen speler. Als het er toch ene is, eet ik mijn klak op.
Je hebt geluk :lol:
Tito199984
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2020, 19:55

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Tito199984 »

Waarom niet denken aan henry onyekuru.. ik denk dat dit wel een goede aankoop zou kunnen zijn.. Nu hopelijk mogen we binnenkort iets verwachten..
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Pica »

Als we dan toch denken aan lang vervlogen talenten kun je er even goed Musonda bijgooien
Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Bertus »

Blijkbaar is de piste Edmilson opnieuw concreet. Bron RTBF
Benteke wordt ook nog steeds aan ons gekoppeld. Bron iets minder betrouwbaar
Gesloten