Zomertransfers 2020 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 890
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Vergas Ronald »

Cedrinho schreef: 08 mei 2020, 13:39 Chadli? Ik geloof het langs geen kanten.
Kan hoor, contract loopt af en is 30. Chadli blijft klasbak, de weinige momenten dat RSCA iets voor elkaar kreeg dit seizoen was 't Chadli. Club Brugge is, in tegenstelling tot RSCA, ook géén financiële beerput dus Club kan die mens betalen :mrgreen: Het chique aan Chadli is dat die voor grof geld naar Mickey Mouse competities kan en hij wilt ni, wilt EK spelen en op niveau blijven ballen. Gemotiveerde Chadli in een ploeg die draait is leuk hoor. Ik vermoed dat dit één van de ideeën is mocht Diatta of Dennis onhoudbaar blijken.

Club Brugge 2.0 : Misschien geïnteresseerd in rode duivel / beste speler van RSCA :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Vergas Ronald schreef: 21 mei 2020, 02:21
Cedrinho schreef: 08 mei 2020, 13:39 Chadli? Ik geloof het langs geen kanten.
Kan hoor, contract loopt af en is 30. Chadli blijft klasbak, de weinige momenten dat RSCA iets voor elkaar kreeg dit seizoen was 't Chadli. Club Brugge is, in tegenstelling tot RSCA, ook géén financiële beerput dus Club kan die mens betalen :mrgreen: Het chique aan Chadli is dat die voor grof geld naar Mickey Mouse competities kan en hij wilt ni, wilt EK spelen en op niveau blijven ballen. Gemotiveerde Chadli in een ploeg die draait is leuk hoor. Ik vermoed dat dit één van de ideeën is mocht Diatta of Dennis onhoudbaar blijken.

Club Brugge 2.0 : Misschien geïnteresseerd in rode duivel / beste speler van RSCA :mrgreen:
Klopt, is en blijft een klasbak.
Al opteer ik liever voor een enorm snelle flankaanvaller, Club heeft daar de laatste jaren enorm veel succes mee.
Dit seizoen sprak Vormer zelfs dat het oh zo gemakkelijk voetballen is met zo een flanken.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door leem »

of eens een snelle flank met een flank die al eens een bal kan vasthouden? dan kan er weer wat meer variatie in het spel.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

Over de kwaliteiten van Chadli moet er niet gediscussieerd worden denk ik. Hij zal bij ons ook niet elke match moeten spelen en als hij speelt zal ook niet alle druk bij hem komen te liggen dus dat zou normaal ook goed kunnen zitten. Zoals leem zegt brengt het wat meer variatie in het spel. De ene match kan je Chadli / andere flank, de andere 2 snelle flanken - afhankelijk van de tegenstand. Een extra profiel lijkt me altijd een verbetering.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Cedrinho »

Aan de intrinsieke voetbalkwaliteiten van Chadli twijfelt niemand.
Zijn blessuregevoeligheid... Goh, mits goeie begeleiding van de medische staf valt dat ook wel mee.

Het enige probleem dat ik er wél mee heb is dat Chadli veel te duur zou moeten betaald worden. Waarmee ik zowel transferprijs als salaris bedoel.
Prijs/Kwaliteit geen goeie deal.
Pieter
Tester
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jun 2016, 15:24

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Pieter »

Doorverkoopwaarde ook nihil lijkt me. Anderzijds zie ik het nog wel lukken als we hem gebruiken zoals Gudjohnsen een aantal jaren geleden (en dan bedoel ik niet de positie, maar zijn ervaring en intrinsieke kwaliteiten op het juiste moment inzetten)
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door GraspopperFCB »

Jan Vertonghen ?! 🙈😅
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Pieter schreef: 22 mei 2020, 14:43 Doorverkoopwaarde ook nihil lijkt me. Anderzijds zie ik het nog wel lukken als we hem gebruiken zoals Gudjohnsen een aantal jaren geleden (en dan bedoel ik niet de positie, maar zijn ervaring en intrinsieke kwaliteiten op het juiste moment inzetten)
Alhassan Yusuf lijkt me dan wel een opportuniteit.
19 jaar en cvm of cm. Heeft enorm sterke conditie, zou potentieel onze nieuwe "Vormer" kunnen worden.
Titularis bij IFK Göteborg en verkozen tot beste jonge speler in Zweden.
Nadeel is wel dat Ajax en FC Kopenhagen hem ook volgen...
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 890
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Vergas Ronald »

Cedrinho schreef: 22 mei 2020, 12:13 Het enige probleem dat ik er wél mee heb is dat Chadli veel te duur zou moeten betaald worden.
Zal zo erg niet zijn, rsca kon hem betalen die betalen spelers met eco cheques. Chadli is geen geldwolf trouwens, was anders al lang weg naar een mickey mouse competitie, wilt EK spelen.

Goeie reden om 'm niet te halen is diatta en Dennis niet blokkeren.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Vergas Ronald schreef: 27 mei 2020, 05:42
Cedrinho schreef: 22 mei 2020, 12:13 Het enige probleem dat ik er wél mee heb is dat Chadli veel te duur zou moeten betaald worden.
Zal zo erg niet zijn, rsca kon hem betalen die betalen spelers met eco cheques. Chadli is geen geldwolf trouwens, was anders al lang weg naar een mickey mouse competitie, wilt EK spelen.

Goeie reden om 'm niet te halen is diatta en Dennis niet blokkeren.
tis een klasbak maar toch liever snelheid op onze flanken, zo blijft ons tactisch systeem hetzelfde
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door GraspopperFCB »

Sobol blijft nog 1 jaar langer. Misschien toch Vertonghen proberen te overtuigen. En Sobol en rij hoger schuiven ? 😅🙈
Vertonghen en dan Ricca als backup of CV ?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

GraspopperFCB schreef: 30 mei 2020, 19:18 Sobol blijft nog 1 jaar langer. Misschien toch Vertonghen proberen te overtuigen. En Sobol en rij hoger schuiven ? 😅🙈
Vertonghen en dan Ricca als backup of CV ?
Als je sobol rij hoger schuift dan staat hij LB of spits en dat kan hij gwn niet. vertongen kan trouwens ook de positie van sobol niet aan om voordurend de flank af te gaan. Als vertongen komt is het om op deli zijn plaats te staan of op LA in een 4-3-3 en dan is er geen plaats meer voor sobol. Vertongen zou tof zijn maar als iedereen blijft wat overbodig. Chadli zou daar een betere aanvullig zijn. Iedereen zegt dat chadli niet in ons systeem past maar de positie van sobol in een 352 is op zijn lijf geschreven, zelfde positie die hij in een 343 op het wk beklede tegen brazilie. En kan ook als schaduw spits op de positie van schrijvers spelen. Ik hoop op volgende ploeg komend seizoen. 4 tal goeie transfers Gaich, Ilaimaharitra, Hoedt en Chadli + nog een jong talent op de flanken voor de toekomst en een deal sluiten met KV Mechelen waarbij Vrankx wordt gekocht voor bedrag + 1jaar terug huren + 1jaar openda huren gratis. Zo kunnen openda en vrankx een jaar in de basis staan bij mechelen en volgend jaar naar club brugge komen/terugkomen.
Bijlagen
Screenshot_20200601-112045~3.png
Screenshot_20200601-112045~3.png (228.77 KiB) 19019 keer bekeken
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

Adolfo Gaich zal niet naar Club komen vermoed ik.
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Brugia »

Tiki Taka schreef: 02 jun 2020, 08:33 Adolfo Gaich zal niet naar Club komen vermoed ik.
Heb hetzelfde gevoel. :geenhup:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Brugia schreef: 02 jun 2020, 16:33
Tiki Taka schreef: 02 jun 2020, 08:33 Adolfo Gaich zal niet naar Club komen vermoed ik.
Heb hetzelfde gevoel. :geenhup:
Kans is niet zo groot meer als deze winter. Maar het kan nog. Ik blijf het zeggen (al 2jaar) Habib diallo van mets is ideale spits, heeft wel marktwaarde van 12 milj ipv 4 miljoen 2 jaar terug maar het blijft garantie op goals nu ook in league 1.
Gesloten