Zomertransfers 2020 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

t4nd schreef: 16 aug 2020, 18:21 "Even veel waard" is bullshit in het moderne voetbal hé. Transferwaarde op een site betekent niet al te veel als je een speler wil kopen, hoogstens de richting waarin je moet denken.

En de speler die 2x op rij gouden schoen gehaald heeft & profvoetballer van het jaar geworden is vind je niet goed genoeg? Mooi... De momenten dat hij meespeelde bij de Rode Duivels liet hij duidelijk zien dat hij wél mee kon denken en spelen met de grote jongens. Hans ziet de dingen sneller dan zijn medespelers bij Club, het feit dat hij nu gewoon iets minder in vorm is verandert daar niks aan.
Je moet wel eerlijk zijn vanaken is niet erg ramp en in het modere voetbal is dat heel belangrijk. Hij moet het hebben van zijn balvast en zijn spelinzicht mocht vanaken snelheid hebben dan is hij een wereldtopper alla debruyne. Ik erger mij vaak aan de vertragende acties van vanaken zeker op de counter in europa. Op fifa alleen al verkoop ik vanaken en vormer om met schrijvers op de 10 te spelen en balanta en rits daarachter. Er moet zoizo concurrentie komen voor die 2 we meer opties krijgen. Amallah zou wel een leuke aanwinst zijn.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 16 aug 2020, 18:21 "Even veel waard" is bullshit in het moderne voetbal hé. Transferwaarde op een site betekent niet al te veel als je een speler wil kopen, hoogstens de richting waarin je moet denken.

En de speler die 2x op rij gouden schoen gehaald heeft & profvoetballer van het jaar geworden is vind je niet goed genoeg? Mooi... De momenten dat hij meespeelde bij de Rode Duivels liet hij duidelijk zien dat hij wél mee kon denken en spelen met de grote jongens. Hans ziet de dingen sneller dan zijn medespelers bij Club, het feit dat hij nu gewoon iets minder in vorm is verandert daar niks aan.
heb niet gezegd dat ik hem slecht vind, hij zit in een vormdip en dat is merkbaar. in belgië is hij goed (als hij in vorm is)
heb enkel gezegd als club zijn europese ambities een lat hoger wil leggen dat Vanaken niet meekan.

als ik dan naar simpele dingen kijk bij de match vandaag:
2 bruggetjes die mislukken (met simpele pas vermijdt je dat en laat hans nu net iemand van eenvoud zijn, die nu ineens bruggetjes gaat doenà
bij een dieptepas te traag (hans is vals traag want zijn lengte en grootte v passen compenseert dat normaal maar nu niet)
en mekkeren op de scheids en medespeler, allemaal symptomen v iemand uit vorm
europees vond ik hem goed maar tis niet een speler als die een stap hogerop zet hij in een grotere competitie meedoet voor de knikkers.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 16 aug 2020, 19:15
t4nd schreef: 16 aug 2020, 18:21 "Even veel waard" is bullshit in het moderne voetbal hé. Transferwaarde op een site betekent niet al te veel als je een speler wil kopen, hoogstens de richting waarin je moet denken.

En de speler die 2x op rij gouden schoen gehaald heeft & profvoetballer van het jaar geworden is vind je niet goed genoeg? Mooi... De momenten dat hij meespeelde bij de Rode Duivels liet hij duidelijk zien dat hij wél mee kon denken en spelen met de grote jongens. Hans ziet de dingen sneller dan zijn medespelers bij Club, het feit dat hij nu gewoon iets minder in vorm is verandert daar niks aan.
Je moet wel eerlijk zijn vanaken is niet erg ramp en in het modere voetbal is dat heel belangrijk. Hij moet het hebben van zijn balvast en zijn spelinzicht mocht vanaken snelheid hebben dan is hij een wereldtopper alla debruyne. Ik erger mij vaak aan de vertragende acties van vanaken zeker op de counter in europa. Op fifa alleen al verkoop ik vanaken en vormer om met schrijvers op de 10 te spelen en balanta en rits daarachter. Er moet zoizo concurrentie komen voor die 2 we meer opties krijgen. Amallah zou wel een leuke aanwinst zijn.
Dat bedoelde ik dus... als Vanaken die steekpass geeft ok.
maar in opbouw als hij in het tussenstation passeert, staat de tegenstander terug en moet hij de bal altijd terug achteruit spelen. Dat is iets dat v eind vorig seizoen tot nu meer en meer opvalt.
Vormer zou ik nog houden, maar tis jammer genoeg niet meer de Ruud die we gehad hebben, maar heb nog veel respect voor hem dat het iemand is die zijn kop ervoor legt en zich de longen uit het lijf loopt.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Pica »

Bertus schreef: 16 aug 2020, 17:11 Als Club de europese ambities wil waarmaken zal men toch een straffere speler nodig hebben op Hans zijn positie. Europees schiet hij toch te kort voor top. Hiermee doe ik geen afbreuk aan wat hij voor Club betekent.
Die mens speelt keer een paar matchen minder en is al niet goed genoeg meer :mrgreen:
Vorig seizoen CL vergeten? Of liep hij daar maar wat in de weg :mrgreen:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Pica schreef: 16 aug 2020, 21:49
Bertus schreef: 16 aug 2020, 17:11 Als Club de europese ambities wil waarmaken zal men toch een straffere speler nodig hebben op Hans zijn positie. Europees schiet hij toch te kort voor top. Hiermee doe ik geen afbreuk aan wat hij voor Club betekent.
Die mens speelt keer een paar matchen minder en is al niet goed genoeg meer :mrgreen:
Vorig seizoen CL vergeten? Of liep hij daar maar wat in de weg :mrgreen:
heb ik gezien, ik zeg alleen maar dat zijn mankement "niet snel genoeg" meer en meer wordt blootgesteld.
anderzijds weet ik ook als er ene bij ons een geweldige steekpass op maat kan geven hij het is, tis enkel frustrerend als ge laatste 3 wedstrijden ziet counteren en hij in de opbouw wordt aangespeeld, de volgende pas achteruit gaat of hij als een duif ronddraait om te kijken naar wie te passen...

maar wordt hij als eerste man aangespeeld om die splijtende pass te geven ok dan lukt het wel.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door CRS006 »

HeervanBiesen schreef: 16 aug 2020, 19:47
ClubFanVinne schreef: 16 aug 2020, 19:15
t4nd schreef: 16 aug 2020, 18:21 "Even veel waard" is bullshit in het moderne voetbal hé. Transferwaarde op een site betekent niet al te veel als je een speler wil kopen, hoogstens de richting waarin je moet denken.

En de speler die 2x op rij gouden schoen gehaald heeft & profvoetballer van het jaar geworden is vind je niet goed genoeg? Mooi... De momenten dat hij meespeelde bij de Rode Duivels liet hij duidelijk zien dat hij wél mee kon denken en spelen met de grote jongens. Hans ziet de dingen sneller dan zijn medespelers bij Club, het feit dat hij nu gewoon iets minder in vorm is verandert daar niks aan.
Je moet wel eerlijk zijn vanaken is niet erg ramp en in het modere voetbal is dat heel belangrijk. Hij moet het hebben van zijn balvast en zijn spelinzicht mocht vanaken snelheid hebben dan is hij een wereldtopper alla debruyne. Ik erger mij vaak aan de vertragende acties van vanaken zeker op de counter in europa. Op fifa alleen al verkoop ik vanaken en vormer om met schrijvers op de 10 te spelen en balanta en rits daarachter. Er moet zoizo concurrentie komen voor die 2 we meer opties krijgen. Amallah zou wel een leuke aanwinst zijn.
Dat bedoelde ik dus... als Vanaken die steekpass geeft ok.
maar in opbouw als hij in het tussenstation passeert, staat de tegenstander terug en moet hij de bal altijd terug achteruit spelen. Dat is iets dat v eind vorig seizoen tot nu meer en meer opvalt.
Vormer zou ik nog houden, maar tis jammer genoeg niet meer de Ruud die we gehad hebben, maar heb nog veel respect voor hem dat het iemand is die zijn kop ervoor legt en zich de longen uit het lijf loopt.
Ok Vanaken is op dit moment niet in vorm maar aub zeg is 2x gouden schoen en is een zekerheid op doelpunten en assists.

Moest op 3 matchen al 4 assists gehad hebben maar als je aanvallers het laten afweten ...

Is nu al enkele jaren de draaischijf van onze ploeg. Mss al eens gedacht dat hij nu ook wat meer naar achteren past omdat de aanvallers niet goed hun lijnen lopen ?

In Badji zit er zeker muziek maar is nog veel te licht net zoals charles btw om onbetwiste nr 1 te zijn bij Brugge.

Badji is nu al iedere match 10 tot 20 min. Echt Goed maar dan trekt het op niet veel meer. Werkt wel hard maar na 20 min. Loopt hij zijn lijnen niet meer en valt hij enkel nog op met acties die verkeerd lopen of slechte passing. ( Op het einde van zijn match werd het weer wat beter)

Hoe zeer ik nog in okereke geloof zal er toch nog iets bij moeten in de spits.

Edmilson zou ik willen zien komen bij een vertrek van Dennis.

Maar in mijn ogen was het grootste probleem in de 2 verloren matchen en nu ook vandaag = Vormer !!!

Vandaag viel het nu nog mee en zijn goal was een mooie loopactie + afwerking maar man wat loopt hij naast zijn schoenen op dit moment.

Rits, Balanta en Vanaken moeten steeds al zijn gaten dicht lopen. Speelt imo op dit moment met een ongezonde arrogantie waardoor hij vooral zijn team in de steek laat + slechte passing.

Had dit ook even onder Leko maar dit was dan plots opgelost dus hopelijk nu ook weer. Maar imo moet er dringend wat bij op het middenveld een type 8/10 die Vanaken en vormer scherp houden.

Indien Dennis vertrekt dan zou ik grg nog 4 spelers zien komen.

Een spits, Edmilson, een middenvelder en nog een cv.

Die CV mag ook een directe versterking zijn en geen versterking in de breedte want Mechelen was ook weer zwak hoor. We mogen echt blij zijn met Mata want hij kuist de helft van Mechele zijn werk op en zo vallen Mechelen zijn kemels minder op.

Mechele is een topper in het koppen en in slidings maar is o zo traag en voetballend + passing zijn echt 🤮.

Bij de 2 goede kansen van Eupen zag Mechelen er iedere keer echt niet goed uit.

Ik lees hier dat Vanaken te weinig is om europees potten te breken maar sorry wat een zever. Wat hij in de jpl doet kan hij ook Europees maar in de CL of EL speel je tegen topploegen met een top verdediging dan is het ook gwn moeilijker om uw spitsen te bereiken.

Als je europees iets wil betekenen dan moet je niet met een Mechelen tegen PSG of andere topploeg spelen want wordt steeds als een 80 jarige voorbij gelopen.

Zelfde voor Vormer veel strijdkracht maar loopt steeds achter de feiten aan. Zie zijn rode kaart in de CL.

Versta mij niet verkeer zijn beide al en kunnen beide nog zeer belangrijk zijn voor club maar in de cl zie ik toch liever een hoedt- Deli dan Mechele-Deli is voetballend al dag en nacht verschil en Hoedt is ook gewoon sneller dan Mechelen.

Zelfde voor op de 8. Haal een jongere snellere box to box die ofwel dit seizoen of het volgende Ruud naar de bank kan spelen.

Desbetreffende transfers zijn de enige manier om als ploeg nog te groeien.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door LaurensVS »

CRS006 schreef: 16 aug 2020, 23:56
HeervanBiesen schreef: 16 aug 2020, 19:47
ClubFanVinne schreef: 16 aug 2020, 19:15
t4nd schreef: 16 aug 2020, 18:21 "Even veel waard" is bullshit in het moderne voetbal hé. Transferwaarde op een site betekent niet al te veel als je een speler wil kopen, hoogstens de richting waarin je moet denken.

En de speler die 2x op rij gouden schoen gehaald heeft & profvoetballer van het jaar geworden is vind je niet goed genoeg? Mooi... De momenten dat hij meespeelde bij de Rode Duivels liet hij duidelijk zien dat hij wél mee kon denken en spelen met de grote jongens. Hans ziet de dingen sneller dan zijn medespelers bij Club, het feit dat hij nu gewoon iets minder in vorm is verandert daar niks aan.
Je moet wel eerlijk zijn vanaken is niet erg ramp en in het modere voetbal is dat heel belangrijk. Hij moet het hebben van zijn balvast en zijn spelinzicht mocht vanaken snelheid hebben dan is hij een wereldtopper alla debruyne. Ik erger mij vaak aan de vertragende acties van vanaken zeker op de counter in europa. Op fifa alleen al verkoop ik vanaken en vormer om met schrijvers op de 10 te spelen en balanta en rits daarachter. Er moet zoizo concurrentie komen voor die 2 we meer opties krijgen. Amallah zou wel een leuke aanwinst zijn.
Dat bedoelde ik dus... als Vanaken die steekpass geeft ok.
maar in opbouw als hij in het tussenstation passeert, staat de tegenstander terug en moet hij de bal altijd terug achteruit spelen. Dat is iets dat v eind vorig seizoen tot nu meer en meer opvalt.
Vormer zou ik nog houden, maar tis jammer genoeg niet meer de Ruud die we gehad hebben, maar heb nog veel respect voor hem dat het iemand is die zijn kop ervoor legt en zich de longen uit het lijf loopt.
Ok Vanaken is op dit moment niet in vorm maar aub zeg is 2x gouden schoen en is een zekerheid op doelpunten en assists.

Moest op 3 matchen al 4 assists gehad hebben maar als je aanvallers het laten afweten ...

Is nu al enkele jaren de draaischijf van onze ploeg. Mss al eens gedacht dat hij nu ook wat meer naar achteren past omdat de aanvallers niet goed hun lijnen lopen ?

In Badji zit er zeker muziek maar is nog veel te licht net zoals charles btw om onbetwiste nr 1 te zijn bij Brugge.

Badji is nu al iedere match 10 tot 20 min. Echt Goed maar dan trekt het op niet veel meer. Werkt wel hard maar na 20 min. Loopt hij zijn lijnen niet meer en valt hij enkel nog op met acties die verkeerd lopen of slechte passing. ( Op het einde van zijn match werd het weer wat beter)

Hoe zeer ik nog in okereke geloof zal er toch nog iets bij moeten in de spits.

Edmilson zou ik willen zien komen bij een vertrek van Dennis.

Maar in mijn ogen was het grootste probleem in de 2 verloren matchen en nu ook vandaag = Vormer !!!

Vandaag viel het nu nog mee en zijn goal was een mooie loopactie + afwerking maar man wat loopt hij naast zijn schoenen op dit moment.

Rits, Balanta en Vanaken moeten steeds al zijn gaten dicht lopen. Speelt imo op dit moment met een ongezonde arrogantie waardoor hij vooral zijn team in de steek laat + slechte passing.

Had dit ook even onder Leko maar dit was dan plots opgelost dus hopelijk nu ook weer. Maar imo moet er dringend wat bij op het middenveld een type 8/10 die Vanaken en vormer scherp houden.

Indien Dennis vertrekt dan zou ik grg nog 4 spelers zien komen.

Een spits, Edmilson, een middenvelder en nog een cv.

Die CV mag ook een directe versterking zijn en geen versterking in de breedte want Mechelen was ook weer zwak hoor. We mogen echt blij zijn met Mata want hij kuist de helft van Mechele zijn werk op en zo vallen Mechelen zijn kemels minder op.

Mechele is een topper in het koppen en in slidings maar is o zo traag en voetballend + passing zijn echt 🤮.

Bij de 2 goede kansen van Eupen zag Mechelen er iedere keer echt niet goed uit.

Ik lees hier dat Vanaken te weinig is om europees potten te breken maar sorry wat een zever. Wat hij in de jpl doet kan hij ook Europees maar in de CL of EL speel je tegen topploegen met een top verdediging dan is het ook gwn moeilijker om uw spitsen te bereiken.

Als je europees iets wil betekenen dan moet je niet met een Mechelen tegen PSG of andere topploeg spelen want wordt steeds als een 80 jarige voorbij gelopen.

Zelfde voor Vormer veel strijdkracht maar loopt steeds achter de feiten aan. Zie zijn rode kaart in de CL.

Versta mij niet verkeer zijn beide al en kunnen beide nog zeer belangrijk zijn voor club maar in de cl zie ik toch liever een hoedt- Deli dan Mechele-Deli is voetballend al dag en nacht verschil en Hoedt is ook gewoon sneller dan Mechelen.

Zelfde voor op de 8. Haal een jongere snellere box to box die ofwel dit seizoen of het volgende Ruud naar de bank kan spelen.

Desbetreffende transfers zijn de enige manier om als ploeg nog te groeien.
Akkoord tot op de letter.
Hij is even niet in vorm en direct moet hij vervangen worden. Ik snap langs geen kanten waarom Hans zijn snelheid een probleem zou zijn. Dat is gewoon zijn speelstijl niet.
Elk jaar goed voor 10+ goals en assists. Waar vind je dat?
En aub, kom niet af met Charles of Schrijvers. Schrijvers is geen 10, zal nooit een 10 zijn en heeft belange het niveau van vanaken niet. Charles nog veel te groen om bij ons op 10 te staan.

Je ziet toch zelf ook dat waneer Vanaken niet meedoet, er gewoon nog minder oplossingen zijn?
Die gast is DE absolute draaischijf en stabiele factor in een ploeg die op 5 jaar 3 keer kampioen speelt en sommigen willen hem vervangen door een onbekende Zuid Amerikaan omdat die wss af en toe een panna zet :hurr: :hurr:
Als we ergens GEEN nieuwe speler nodig hebben, dan is het op Magic Hansie zijn plaats :love:

Trouwens, als je het als ploeg moeilijk hebt met het tempo van een tegenstander (Europees), dan kan het enorm veel deugd doen, dat je iemand hebt lopen die er een bal effe uit kan halen, ipv alles meteen diep te smijten ;)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

Vooral op de nr. 8 positie (Vormer) moet er een directe versterking (Marin?) bij, Ruud wordt al een jaartje ouder en het zou hem scherp houden. Om vertrek Dennis op te vangen, zal waarschijnlijk Edmilson komen.
Ik had er graag ook nog een extra centrale verdediger en centrumspits bij gezien.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 17 aug 2020, 08:58 Vooral op de nr. 8 positie (Vormer) moet er een directe versterking (Marin?) bij, Ruud wordt al een jaartje ouder en het zou hem scherp houden. Om vertrek Dennis op te vangen, zal waarschijnlijk Edmilson komen.
Ik had er graag ook nog een extra centrale verdediger en centrumspits bij gezien.
centrale verdediger zal er sowieso wel bijkomen, vermits Mitrovic voor 6 maanden uit ligt.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

LaurensVS schreef: 17 aug 2020, 08:40
CRS006 schreef: 16 aug 2020, 23:56
HeervanBiesen schreef: 16 aug 2020, 19:47
ClubFanVinne schreef: 16 aug 2020, 19:15

Je moet wel eerlijk zijn vanaken is niet erg ramp en in het modere voetbal is dat heel belangrijk. Hij moet het hebben van zijn balvast en zijn spelinzicht mocht vanaken snelheid hebben dan is hij een wereldtopper alla debruyne. Ik erger mij vaak aan de vertragende acties van vanaken zeker op de counter in europa. Op fifa alleen al verkoop ik vanaken en vormer om met schrijvers op de 10 te spelen en balanta en rits daarachter. Er moet zoizo concurrentie komen voor die 2 we meer opties krijgen. Amallah zou wel een leuke aanwinst zijn.
Dat bedoelde ik dus... als Vanaken die steekpass geeft ok.
maar in opbouw als hij in het tussenstation passeert, staat de tegenstander terug en moet hij de bal altijd terug achteruit spelen. Dat is iets dat v eind vorig seizoen tot nu meer en meer opvalt.
Vormer zou ik nog houden, maar tis jammer genoeg niet meer de Ruud die we gehad hebben, maar heb nog veel respect voor hem dat het iemand is die zijn kop ervoor legt en zich de longen uit het lijf loopt.
Ok Vanaken is op dit moment niet in vorm maar aub zeg is 2x gouden schoen en is een zekerheid op doelpunten en assists.

Moest op 3 matchen al 4 assists gehad hebben maar als je aanvallers het laten afweten ...

Is nu al enkele jaren de draaischijf van onze ploeg. Mss al eens gedacht dat hij nu ook wat meer naar achteren past omdat de aanvallers niet goed hun lijnen lopen ?

In Badji zit er zeker muziek maar is nog veel te licht net zoals charles btw om onbetwiste nr 1 te zijn bij Brugge.

Badji is nu al iedere match 10 tot 20 min. Echt Goed maar dan trekt het op niet veel meer. Werkt wel hard maar na 20 min. Loopt hij zijn lijnen niet meer en valt hij enkel nog op met acties die verkeerd lopen of slechte passing. ( Op het einde van zijn match werd het weer wat beter)

Hoe zeer ik nog in okereke geloof zal er toch nog iets bij moeten in de spits.

Edmilson zou ik willen zien komen bij een vertrek van Dennis.

Maar in mijn ogen was het grootste probleem in de 2 verloren matchen en nu ook vandaag = Vormer !!!

Vandaag viel het nu nog mee en zijn goal was een mooie loopactie + afwerking maar man wat loopt hij naast zijn schoenen op dit moment.

Rits, Balanta en Vanaken moeten steeds al zijn gaten dicht lopen. Speelt imo op dit moment met een ongezonde arrogantie waardoor hij vooral zijn team in de steek laat + slechte passing.

Had dit ook even onder Leko maar dit was dan plots opgelost dus hopelijk nu ook weer. Maar imo moet er dringend wat bij op het middenveld een type 8/10 die Vanaken en vormer scherp houden.

Indien Dennis vertrekt dan zou ik grg nog 4 spelers zien komen.

Een spits, Edmilson, een middenvelder en nog een cv.

Die CV mag ook een directe versterking zijn en geen versterking in de breedte want Mechelen was ook weer zwak hoor. We mogen echt blij zijn met Mata want hij kuist de helft van Mechele zijn werk op en zo vallen Mechelen zijn kemels minder op.

Mechele is een topper in het koppen en in slidings maar is o zo traag en voetballend + passing zijn echt 🤮.

Bij de 2 goede kansen van Eupen zag Mechelen er iedere keer echt niet goed uit.

Ik lees hier dat Vanaken te weinig is om europees potten te breken maar sorry wat een zever. Wat hij in de jpl doet kan hij ook Europees maar in de CL of EL speel je tegen topploegen met een top verdediging dan is het ook gwn moeilijker om uw spitsen te bereiken.

Als je europees iets wil betekenen dan moet je niet met een Mechelen tegen PSG of andere topploeg spelen want wordt steeds als een 80 jarige voorbij gelopen.

Zelfde voor Vormer veel strijdkracht maar loopt steeds achter de feiten aan. Zie zijn rode kaart in de CL.

Versta mij niet verkeer zijn beide al en kunnen beide nog zeer belangrijk zijn voor club maar in de cl zie ik toch liever een hoedt- Deli dan Mechele-Deli is voetballend al dag en nacht verschil en Hoedt is ook gewoon sneller dan Mechelen.

Zelfde voor op de 8. Haal een jongere snellere box to box die ofwel dit seizoen of het volgende Ruud naar de bank kan spelen.

Desbetreffende transfers zijn de enige manier om als ploeg nog te groeien.
Akkoord tot op de letter.
Hij is even niet in vorm en direct moet hij vervangen worden. Ik snap langs geen kanten waarom Hans zijn snelheid een probleem zou zijn. Dat is gewoon zijn speelstijl niet.
Elk jaar goed voor 10+ goals en assists. Waar vind je dat?
En aub, kom niet af met Charles of Schrijvers. Schrijvers is geen 10, zal nooit een 10 zijn en heeft belange het niveau van vanaken niet. Charles nog veel te groen om bij ons op 10 te staan.

Je ziet toch zelf ook dat waneer Vanaken niet meedoet, er gewoon nog minder oplossingen zijn?
Die gast is DE absolute draaischijf en stabiele factor in een ploeg die op 5 jaar 3 keer kampioen speelt en sommigen willen hem vervangen door een onbekende Zuid Amerikaan omdat die wss af en toe een panna zet :hurr: :hurr:
Als we ergens GEEN nieuwe speler nodig hebben, dan is het op Magic Hansie zijn plaats :love:

Trouwens, als je het als ploeg moeilijk hebt met het tempo van een tegenstander (Europees), dan kan het enorm veel deugd doen, dat je iemand hebt lopen die er een bal effe uit kan halen, ipv alles meteen diep te smijten ;)
Snelheid is gewoon een belangrijke factor in het spel vandaag. Een middenvelder moet niet super rap zijn ma vanaken is wel erg traag. Net als vormer en mechele zoals hierboven aangegeven. We hebben een sterke ass voor in belgie, maar als we ooit europees iets willen betekenen dan zullen we deze speler moeten durven uitdagen met jongere snellere spelers.

Schrijvers speelde bij u21 belgie altijd op de 10 trouwens. Moet gwn eens de kans krijgen op die positie zonder vanaken in het team. Is beetje situatie met vanaken en vasquez geweest. Schrijvers presteert minder omdat vanaken in zijn positie loopt. Ofwel moet je terug doen zoals bij leko vanaken naar links am en schrijvers schaduwspits die kan terugvallen naar rechts am.

Om het probleem van snelheid in de verdediging op te lossen zou ik buta graag bij club zien om dan mata centraal te zetten. Met buta-mata-deli-ricca als verdediging ben je heel wat stabieler in de champions league. Kies voor ricca omdat die verdedigend beter is en mee dreiging in de box bij stillstaande fases heeft.

Ik zie geen nood aan vervanger voor vormer want rits heeft vorig jaar bewezen dat hij de opvolger is. Ik zou liever een ilaimaharitra zien komen om de toevoer van achteruit nog te verbeteren. Met mata en ilaimaharitra los je zit zeker op.

Daarnaast amallah om vanaken te challengen of schrijvers eindelijk daar ook eens match of 10 zijn kans geven. Want nu weten we het niet of hij het kan bij club.

Verder is er aanvallend nog een basis kwaliteit flankspeler en spits nodig + nog een talentvolle flankspeler. Want met 4-3-3 zitte we wat krap in flankspelers zeker als dennis vertrekt. Diatta zal niet vertrekken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

ClubFanVinne schreef: 16 aug 2020, 19:15 Je moet wel eerlijk zijn vanaken is niet erg ramp en in het modere voetbal is dat heel belangrijk. Hij moet het hebben van zijn balvast en zijn spelinzicht mocht vanaken snelheid hebben dan is hij een wereldtopper alla debruyne.
Lees even zelf na wat je hier schrijft...
Wij zijn fucking Brugge in de fucking Jupiler Pro League hé. Vanaken is voor onze competitie een topper, in de Premier League is hij geen topper - dat lijkt me een logisch feit? Toppers uit de Premier League tekenen niet voor ploegen uit de JPL (tenzij misschien af en toe een uitzondering zoals Mignolet). Bij ELKE speler in onze competitie is er wel iets "niet perfect", want anders zaten ze allemaal al bij een topploeg in een topcompetitie.

Daarnaast : Vanaken is niet traag. Het is gewoon een type speler dat minder snel gaat dribbelen en eerder een geslaagde pass gaat geven (zoals De Bruyne dus). Ga je ook zeggen dat De Bruyne minder is dan Sterling omdat die laatste sneller is en eerder een man voorbij gaat? Of minder dan Hazard omdat die eerder dribbelt? Ik geef ALTIJD de voorkeur aan een speler type De Bruyne of Vanaken omdat zo'n speler je hele team beter maakt. Hazard in vorm wint in z'n eentje van veel tegenstanders, Hazard betekent dat je met een man minder speelt. De Bruyne (en Vanaken) maken door hun manier van spelen bijna elke match hun team beter, maar het team moet er dan ook iets mee doen natuurlijk.

Pak nu De Bruyne. Moest Aguero heel het seizoen gespeeld hebben, dan had hij het record assists met gemak verbroken. Nu heeft hij het enkel geëvenaard omdat de spelers voor hem zelfs de simpelste goals niet maken (zie Sterling tegen Lyon bvb). Zelfde met Vanaken - hij heeft voldoende geslaagde passes gegeven, maar de spelers voor hem maken het niet af. Een Diatta wordt dan als "beter" beschouwd tegen Eupen omdat hij er 2 binnenknalt, maar tot de 0-2 vond ik hem ook niet zo geweldig spelen.
HeervanBiesen schreef: 16 aug 2020, 19:44 heb niet gezegd dat ik hem slecht vind, hij zit in een vormdip en dat is merkbaar. in belgië is hij goed (als hij in vorm is)
heb enkel gezegd als club zijn europese ambities een lat hoger wil leggen dat Vanaken niet meekan.
-> Vormdip is tijdelijk. Vanaken is elke match (Antwerp-Charleroi-Eupen) al verbeterd en meer in vorm geraakt. Tegen match 6-7 is hij terug top.
Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Bertus »

We zijn inderdaad fucking Brugge in de fucking jupiler league. Zoals gezegd. ik doe geen afbreuk aan de prestaties van Vanaken maar als Club de ambitie van Verhaeghe wil waarmaken moet er op het middenveld (is het nu op de plaats van Vanaken, Vormer, ..., maakt me niet uit) iemand bij die een match kan doen kantelen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Bertus schreef: 17 aug 2020, 18:03 We zijn inderdaad fucking Brugge in de fucking jupiler league. Zoals gezegd. ik doe geen afbreuk aan de prestaties van Vanaken maar als Club de ambitie van Verhaeghe wil waarmaken moet er op het middenveld (is het nu op de plaats van Vanaken, Vormer, ..., maakt me niet uit) iemand bij die een match kan doen kantelen.
Ben daarom ook benieuwd naar de nieuwkomers, omdat Clement het zelf was die zei met een kleinere, maar betere kern te willen werken.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

Edmilson zou een meerwaarde voor de kern betekenen, dat zou alvast een goed begin zijn van de inkomende transfers.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door LaurensVS »

Bertus schreef: 17 aug 2020, 18:03 We zijn inderdaad fucking Brugge in de fucking jupiler league. Zoals gezegd. ik doe geen afbreuk aan de prestaties van Vanaken maar als Club de ambitie van Verhaeghe wil waarmaken moet er op het middenveld (is het nu op de plaats van Vanaken, Vormer, ..., maakt me niet uit) iemand bij die een match kan doen kantelen.
Met Vanaken heb je iemand die een match kan doen kantelen.
Match op anderlecht als meest recente voorbeeld. Dus wat bedoel je dan met iemand die een match kan doen kantelen? Als centrale middenvelder?
Iéts meer tempo/technisch vermogen op 8 en het probleem is opgelost.
Gesloten