Zomertransfers 2020 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Bertus »

Binnen de jupiler league slaagt hij er inderdaad in (ik heb nooit het tegendeel beweerd), maar zoals ik reeds een paar keer aanhaalde heb ik het over de Europese ambities van de voorzitter. Op Europees niveau slaagt hij er veel minder in, maar ik zal teveel verlangen van hem waarschijnlijk.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

Bertus schreef: 18 aug 2020, 15:59 Binnen de jupiler league slaagt hij er inderdaad in (ik heb nooit het tegendeel beweerd), maar zoals ik reeds een paar keer aanhaalde heb ik het over de Europese ambities van de voorzitter. Op Europees niveau slaagt hij er veel minder in, maar ik zal teveel verlangen van hem waarschijnlijk.
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Als je vindt dat Vanaken tekort komt op Europees niveau, wat vind je dan van de andere 9 spelers (Mignolet komt uiteraard niet te kort :-)).
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door LaurensVS »

Bertus schreef: 18 aug 2020, 15:59 Binnen de jupiler league slaagt hij er inderdaad in (ik heb nooit het tegendeel beweerd), maar zoals ik reeds een paar keer aanhaalde heb ik het over de Europese ambities van de voorzitter. Op Europees niveau slaagt hij er veel minder in, maar ik zal teveel verlangen van hem waarschijnlijk.
Ik snap zeker wat je wil zeggen, en ga ook de eerste zijn om mee te gaan in ambities. Ik wil ook steeds hogerop kijken, status quo is nooit voldoende.
Maar het is op zijn positie wel enorm moeilijk om iemand te vinden, binnen ons budget, die dit wel kan.
Waar het mss iets makkelijker is om zo'n flankspeler te vinden bijvoorbeeld.
Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Bertus »

U heeft een punt t4nd. Wat zeg ik, u heeft er buiten bijwijlen Diatta, Mata en nog meer bijwijlen Deli 6 punten. :-)
Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Bertus »

Ik heb toch het gevoel dat er concurrentie bij moet voor Vanaken. Hij is er precies niet helemaal met zijn hoofd bij, laat staan met zijn benen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

Men spreekt altijd over het budget van 90 miljoen van Club, maar het feit dat nog niemand werd aangetrokken, zou dit te maken kunnen hebben met de stadion kost van 100 miljoen en dat daar zoveel mogelijk voor opzij gezet wordt?
Of heeft dit echt louter te maken met de uitzonderlijke transferperiode omwille van Corona?
Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Bertus »

Ik vermoed dat het niet zozeer te maken heeft met budget problemen, eerder met loonlasten. Het Brugse bestuur zal niet dezelfde fout willen maken zoals anderlecht. Daarenboven denk ik dat de competitie te vroeg begonnen is, zeker in vergelijking met onze buurlanden.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

Ik denk ook doordat wij niet zoals Gent een hoop extra spelers willen aankopen maar effectief 1 of 2 échte versterkingen (lees : beter dan wat we nu al hebben). Dat soort spelers aantrekken is iets moeilijker dan eender wie.

Beste bewijs is de spits. Gaich vorig seizoen sleepte enorm lang aan en uiteindelijk zijn we voor optie B (of C of D) gegaan en hebben we Krmencik gekocht - een transfer die vrij snel afgerond was. Ik heb hem tegen Beerschot met enorm veel inzet zien spelen, maar écht overtuigen deed hij (weer) niet. Die ene kans waarbij hij op rechts naar binnen kwam en op doel schoot was mooi gedaan. Die afhangende bal die hij bijna binnen shotte leek eerder een fout geraakt schot dan iets wat hij bedoelde. En het irriteert mij vooral (en ik vrees hem ook) dat hij letterlijk ALTIJD de eerste fout tegen krijgt. Gisteren ook weer met het shirtje trekken (lichte overtreding, verdediger was trouwens ook aan het hangen) - maar het werd alweer in zijn nadeel gefloten. Het lijkt me een spits die het wat moet hebben van contact en als je dan elke match direct geviseerd wordt gaat dat je spel beïnvloeden vrees ik.
Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Bertus »

De bank van Gent was vorig jaar (volgens hen en hun supporters) niet genoeg, vandaar dat zij een hoop extra hebben aangekocht maar buiten die Duitser zonder meerwaarde voor het basiselftal. Club Brugge heeft dit inderdaad niet nodig. Ik heb er dan ook geen probleem mee dat de transfers voorlopig uitblijven. Kwaliteit boven kwantiteit en hopen dat Clement het tij kan doen keren met één of andere geniale zet.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Bertus schreef: 24 aug 2020, 10:35 De bank van Gent was vorig jaar (volgens hen en hun supporters) niet genoeg, vandaar dat zij een hoop extra hebben aangekocht maar buiten die Duitser zonder meerwaarde voor het basiselftal. Club Brugge heeft dit inderdaad niet nodig. Ik heb er dan ook geen probleem mee dat de transfers voorlopig uitblijven. Kwaliteit boven kwantiteit en hopen dat Clement het tij kan doen keren met één of andere geniale zet.
Zijn jullie dan zo zeker dat gaich beter zal zijn dan krmencik, goede scouting is belangrijker dan achter een populair target te gaan waarvan de prijs stelselmatig wordt opgedreven en je al zoizo overbetaald. Soms koop je beter 3 talenten die je goed gescout hebt dan 1 gehypte speler. Als je 15milj gaat betalen voor een speler dan moet je supper zeker zijn. Want anders kom je anderlecht 2.0
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 24 aug 2020, 07:55 Men spreekt altijd over het budget van 90 miljoen van Club, maar het feit dat nog niemand werd aangetrokken, zou dit te maken kunnen hebben met de stadion kost van 100 miljoen en dat daar zoveel mogelijk voor opzij gezet wordt?
Of heeft dit echt louter te maken met de uitzonderlijke transferperiode omwille van Corona?
Daar geeft het niks mee te maken stadion wordt op 10 a 20jaar afgeschreven dus max 5 a 10milj per jaar.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

ClubFanVinne schreef: 24 aug 2020, 13:41
Bertus schreef: 24 aug 2020, 10:35 De bank van Gent was vorig jaar (volgens hen en hun supporters) niet genoeg, vandaar dat zij een hoop extra hebben aangekocht maar buiten die Duitser zonder meerwaarde voor het basiselftal. Club Brugge heeft dit inderdaad niet nodig. Ik heb er dan ook geen probleem mee dat de transfers voorlopig uitblijven. Kwaliteit boven kwantiteit en hopen dat Clement het tij kan doen keren met één of andere geniale zet.
Zijn jullie dan zo zeker dat gaich beter zal zijn dan krmencik, goede scouting is belangrijker dan achter een populair target te gaan waarvan de prijs stelselmatig wordt opgedreven en je al zoizo overbetaald. Soms koop je beter 3 talenten die je goed gescout hebt dan 1 gehypte speler. Als je 15milj gaat betalen voor een speler dan moet je supper zeker zijn. Want anders kom je anderlecht 2.0
Nee, maar je bent van geen enkele speler zeker. Lukaku bij Man Utd was een ramp, bij Inter haalt hij het record van Ronaldo. Je kan hem moeilijk gehypet noemen want hij scoort altijd en overal veel, probleem was gewoon dat hij niet paste binnen het systeem van Manchester en wel bij dat van Inter. Als onze scouts overtuigd zijn dat Gaich past binnen ons systeem geloof ik dat hij grote kans heeft om te slagen.

Mijn punt was eerder dat er een verschil was in de transfers van Gaich & Krmencik. Optie A duurde heel lang en lukte uiteindelijk niet - optie B was vrij snel geregeld. Ik ga ervan uit dat we op dit moment versterkingen proberen aan te trekken die onder de categorie "Optie A" vallen en dus directe meerwaarde zijn en beter dan wat we al rondlopen hebben. Die transfers duren langer en zijn moeilijker dan zomaar een backup extra te halen. Vandaar dat wij nog geen transfers gedaan hebben (hoewel we -denk ik- allemaal overtuigd zijn dat het wel nodig is).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

De transfermarkt sluit maandag 31/08, 24.00 uur tot midden september en is dan terug 3 weken open.
Mogen we nog iets verwachten nu of wordt het afwachten tot binnen een aantal weken?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3354
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 28 aug 2020, 07:52 De transfermarkt sluit maandag 31/08, 24.00 uur tot midden september en is dan terug 3 weken open.
Mogen we nog iets verwachten nu of wordt het afwachten tot binnen een aantal weken?
Het begint nog maar volgens mij. Chelsea is bijv. zeer actief laatste dagen, met Chilwell en Malang Sarr. Die hun ploegen gaan nu in eigen rangen of elders op zoek naar vervangers, en zo komt de caroussel op gang. Bij ons misschien nog iets voor eind augustus, maar ik acht de kans groter in deel 2 van de window, zeker uitgaand voor Dennis bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door DavidVM »

IsO schreef: 28 aug 2020, 11:15
Tiki Taka schreef: 28 aug 2020, 07:52 De transfermarkt sluit maandag 31/08, 24.00 uur tot midden september en is dan terug 3 weken open.
Mogen we nog iets verwachten nu of wordt het afwachten tot binnen een aantal weken?
Het begint nog maar volgens mij. Chelsea is bijv. zeer actief laatste dagen, met Chilwell en Malang Sarr. Die hun ploegen gaan nu in eigen rangen of elders op zoek naar vervangers, en zo komt de caroussel op gang. Bij ons misschien nog iets voor eind augustus, maar ik acht de kans groter in deel 2 van de window, zeker uitgaand voor Dennis bijvoorbeeld.
Vooral niet panikeren nu is de boodschap denk ik. De "malaise" die er nu is is ambetant, maar gelukkig kan je nog ingrijpen waar nodig. Als je dan ziet Gent, die hebben al enorm veel transfers gedaan en pakken dan nu een trainer die misschien niet met die spelers wil werken of die niet in z'n systeem passen.
Gesloten