Zomertransfers 2019 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door leem »

PSG zeg.. dat is dan toch om direct weer uitgeleend te worden. Hij zou beter hier nog een seizoen blijven in een omgeving die hij nu een beetje begint te kennen en dan een mooie transfer maken. Clement maakt die met gemak nog een pak beter.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door rambopirou »

leem schreef: 05 jun 2019, 10:11 PSG zeg.. dat is dan toch om direct weer uitgeleend te worden. Hij zou beter hier nog een seizoen blijven in een omgeving die hij nu een beetje begint te kennen en dan een mooie transfer maken. Clement maakt die met gemak nog een pak beter.
Verkopen voor 30m + doorverkoop % en nog 1j aan ons uitlenen :D
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door rambopirou »

Decarli vertrekt definitief naar Bochum!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door rambopirou »

mooie transfer voor hem en voor ons!

Ik wens hem alle geluk toe in de PL

edit:

Volgens Sporza hebben we zelf een doorverkoop percentage bedongen. Dat is wel een ongelooflijk mooie deal zeg, daarmee kunde toch al eens uitpakken op de transfermarkt
Laatst gewijzigd door rambopirou op 13 jun 2019, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Cedrinho »

Fok. Goeie deal zeg. Ligt hem ook beter dan Lazio, lijkt me.
Ik zal hem maar overwegen voor mijn FPL :P
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

rambopirou schreef: 13 jun 2019, 15:17 mooie transfer voor hem en voor ons!

Ik wens hem alle geluk toe in de PL

edit:

Volgens Sporza hebben we zelf een doorverkoop percentage bedongen. Dat is wel een ongelooflijk mooie deal zeg, daarmee kunde toch al eens uitpakken op de transfermarkt
Blijkbaar netto voor club die 25milj want geen makelaars bij betrokken.

Hopelijk gaan we met dat geld enkel goeie versterkingen halen. Spits, 2 x linksachter, extra verdediger als Denswil vertrekt. Extra rechtsvoor. Hopelijk kunnen we Danjuma en Dennis nog een jaar houden. Vind hen ook nog niet klaar voor het buitenland.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Cedrinho »

"Een opvolger voor Wesley? We hebben nog een aantal goeie spitsen. Vossen is een zekerheid, Openda heeft het goed gedaan en we blijven ook achter Rezaei staan. Maar het vertrek van Wesley zorgt toch voor een leemte. We wisten wel dat hij zou vertrekken, dus we zijn al een tijdje bezig om een opvolger te vinden."
BRON/ https://sporza.be/nl/2019/06/14/vincent ... er-wesley/

Vossen, Openda en Rezaei vertrekken dus niet.
Geert2016
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2016, 09:21

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Geert2016 »

Vossen een zekerheid ! Om de bank te verwarmen kan deze uiteraard nog dienen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

Geert2016 schreef: 14 jun 2019, 12:32 Vossen een zekerheid ! Om de bank te verwarmen kan deze uiteraard nog dienen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Zou graag vossen zien vertrekken, is een beetje zoals akpala. Een enorme publiekslieveling maar wat brengt hij nog bij, scoort enkel penalties en heel zelden nog eens een veldgoal. Vanaken en vormer kunnen ook penalties trappen. Zou voor hurtado en habib diallo gaan mocht ik club zijn. Zijn beide haalbaar voor nog geen 10milj samen. En kunnen in de toekomst veel opbrengen net als openda. Zou eerder rezaie nog een kans geven want om die zijn transferprijs terug op te krikken zal hij moeten spelen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Cedrinho »

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik geloof nog in Jelle. Mijn buikgevoel zegt dat hij weer helemaal boven water zal komen boven seizoen en nog erg belangrijk zal zijn voor Club. De Phille zal wel weten hoe hem juist in te zetten.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef:"Een opvolger voor Wesley? We hebben nog een aantal goeie spitsen. Vossen is een zekerheid, Openda heeft het goed gedaan en we blijven ook achter Rezaei staan. Maar het vertrek van Wesley zorgt toch voor een leemte. We wisten wel dat hij zou vertrekken, dus we zijn al een tijdje bezig om een opvolger te vinden."
BRON/ https://sporza.be/nl/2019/06/14/vincent ... er-wesley/

Vossen, Openda en Rezaei vertrekken dus niet.
Is het enige dat je kan zeggen, ook al wil je ze toch verkopen.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Filo »

Cedrinho schreef: 14 jun 2019, 11:57 "Een opvolger voor Wesley? We hebben nog een aantal goeie spitsen. Vossen is een zekerheid, Openda heeft het goed gedaan en we blijven ook achter Rezaei staan. Maar het vertrek van Wesley zorgt toch voor een leemte. We wisten wel dat hij zou vertrekken, dus we zijn al een tijdje bezig om een opvolger te vinden."
BRON/ https://sporza.be/nl/2019/06/14/vincent ... er-wesley/

Vossen, Openda en Rezaei vertrekken dus niet.
Ipv deze kun je dan ook Horvath in de spits zetten, openda houden de rest weg en 2 nieuwe scorende spitsen komen
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Iemand idee welke clubs geïnteresseerd zijn in Horvath? Zou het toch jammer vinden als hij vertrekt, na zijn rotseizoen heeft hij toch dit seizoen zich bewezen en enorm belangrijke saves gedaan en ons recht gehouden in veel matchen. Denk dan aan de CL, en de referentie was ook zijn match op Genk, zonder hem stond het al vlug 3-0 na een kwartier.
Gesloten