Zomertransfers 2019 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef: 15 jul 2019, 14:51
Pica schreef: 15 jul 2019, 14:15
Cedrinho schreef: 15 jul 2019, 13:22 What the fuck... Terwijl we die echt goed zouden kunnen gebruiken.
Mogen we nog op zoek naar een nieuwe CVM ook dan..
Want met Amrabat en Rits alleen kom je er niet. Nakamba beter dan beiden samen.
Heb je gij één match gezien vorig seizoen :mrgreen: ? Hele goeie reden dat Rits speelde was....hij was gewoon beter.
Rits was heel goed, maar niet zo goed als de Nakamba van het seizoen ervoor.
Naka was vorig seizoen ook gewoon heel lang out met een blessure en kon dan moeilijk terug zijn plaats opeisen terwijl Rits het goed deed.
Uitstekend deed*

Ff gecorrigeerd voor je

Als Nakamba zo goed is als Rits en Amrabat samen, dan zou em ten eerste niet spelen bij Club en al zeker een basisplaats kunnen afdwingen tegen zo'n beperkte concurrentie.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door IsO »

Pica schreef: 15 jul 2019, 14:54
Cedrinho schreef: 15 jul 2019, 14:51
Pica schreef: 15 jul 2019, 14:15
Cedrinho schreef: 15 jul 2019, 13:22 What the fuck... Terwijl we die echt goed zouden kunnen gebruiken.
Mogen we nog op zoek naar een nieuwe CVM ook dan..
Want met Amrabat en Rits alleen kom je er niet. Nakamba beter dan beiden samen.
Heb je gij één match gezien vorig seizoen :mrgreen: ? Hele goeie reden dat Rits speelde was....hij was gewoon beter.
Rits was heel goed, maar niet zo goed als de Nakamba van het seizoen ervoor.
Naka was vorig seizoen ook gewoon heel lang out met een blessure en kon dan moeilijk terug zijn plaats opeisen terwijl Rits het goed deed.
Uitstekend deed*

Ff gecorrigeerd voor je

Als Nakamba zo goed is als Rits en Amrabat samen, dan zou em ten eerste niet spelen bij Club en al zeker een basisplaats kunnen afdwingen tegen zo'n beperkte concurrentie.
Ik ben het grotendeels met je eens, en toch hebben we zijn specifieke kwaliteiten af en toe gemist vorig seizoen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef: 15 jul 2019, 14:54Als Nakamba zo goed is als Rits en Amrabat samen, dan zou em ten eerste niet spelen bij Club en al zeker een basisplaats kunnen afdwingen tegen zo'n beperkte concurrentie.
Hij zou inderdaad nu zeker een basisplaats kunnen afdwingen.
Alleen probeert hij het blijkbaar niet eens want hij stuurt zijn kat naar de training uit wrok voor het feit dat hij vorig seizoen amper aan spelen toe kwam. Of dat zijn beslissing is of die van zijn managers, geen idee, maar sowieso een jammere zaak. Zeker als het nog maar midden juli is. Hij heeft nog anderhalve maand om te vechten voor zijn plaatsje en die plaats af te dwingen. Dan toch beter dat hij op zijn minst komt meetrainen en het beste van zichzelf geeft, niet? Als dan binnen een maand blijkt dat hij geen speelgelegenheid meer krijgt, dan kan hij nog altijd andere oorden opzoeken.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef: 15 jul 2019, 20:46
Pica schreef: 15 jul 2019, 14:54Als Nakamba zo goed is als Rits en Amrabat samen, dan zou em ten eerste niet spelen bij Club en al zeker een basisplaats kunnen afdwingen tegen zo'n beperkte concurrentie.
Hij zou inderdaad nu zeker een basisplaats kunnen afdwingen.
Alleen probeert hij het blijkbaar niet eens want hij stuurt zijn kat naar de training uit wrok voor het feit dat hij vorig seizoen amper aan spelen toe kwam. Of dat zijn beslissing is of die van zijn managers, geen idee, maar sowieso een jammere zaak. Zeker als het nog maar midden juli is. Hij heeft nog anderhalve maand om te vechten voor zijn plaatsje en die plaats af te dwingen. Dan toch beter dat hij op zijn minst komt meetrainen en het beste van zichzelf geeft, niet? Als dan binnen een maand blijkt dat hij geen speelgelegenheid meer krijgt, dan kan hij nog altijd andere oorden opzoeken.
Een speler als Danjuma werd na zijn blessure quasi direct gedropt omdat hij een intrinsieke meerwaarde is (was? gezien de evolutie van Diatta?)
Bij Nakamba gebeurde dat niet, met zijn bij wijlen kinderachtig instappen kan ik me zelfs goed voorstellen waarom dat zo is, maar laat het dan een positieve keuze zijn en dus dankzij de prestaties van Rits vorig seizoen (en waar er geen reden is waarom hij niet opnieuw zo en beter kan presteren op de 6, kan alleszins beter voetballen dan kums en co, dus past zeker in een 4-3-3 zoals er nu gespeeld zou kunnen worden).
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Cedrinho »

Je kan gelijk hebben hoor. We zullen wel zien wat Clement ervan maakt. Wat wel opvalt in de oefenmatchen is dat de CVM (of het nu Amrabat is of iemand anders) vaak moet terugzakken tussen de centrale verdedigers om daar de bal te vragen en dan te gaan oprukken. Dat zie ik Amrabat eerder doen dan Rits bijvoorbeeld. Nu, beiden zie ik liever wat hoger staan eigenlijk. Daarom alleen al hoop ik dat Nakamba overtuigd kan worden om te blijven. Die lijkt me defensief beter dan Amrabat en Rits en als je ziet hoe onzeker Mechele opnieuw is in een viermansdefensie, kan dat nog van pas komen.

(Also, voor hetzelfde geld speelden er andere redenen mee waarom Leko Nakamba niet meteen terug in de ploeg dropte hé, maar goed, op dat vlak weten we niet wat er speelde.)
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Bosko »

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Rezaie en vossen niet geselecteerd voor de brugse metten. Zou rezaie uitlenen en vossen verkopen. Rezaie om zij markt waarde terug wat op te krikken en vossen verkopen omdat hij gwn niet goed genoeg meer is voor dit club.

Best nog een veel scorende spits kopen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

ClubFanVinne schreef: 18 jul 2019, 21:33 Rezaie en vossen niet geselecteerd voor de brugse metten. Zou rezaie uitlenen en vossen verkopen. Rezaie om zij markt waarde terug wat op te krikken en vossen verkopen omdat hij gwn niet goed genoeg meer is voor dit club.

Best nog een veel scorende spits kopen.
Je bedoelt Rezaei.
Anyway.

Vossen is volgend jaar einde contract en heeft een van de hoogste lonen in de ploeg. Die wordt dus niet verkocht.
Rezaei is een ander verhaal.. Benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Uitlenen met aankoopoptie of zo?
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Bosko »

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door t4nd »

Transfermarkt is toch echt een nutteloze site. Normaal lees ik de artikels niet, maar af en toe ben ik te nieuwsgierig en klik ik er eens op. Hun prachtige nieuwtjes van de dag:
*Club Brugge dreigt Krépin Diatta kwijt te spelen. Een niet nader genoemde buitenlandse club zou een niet te weigeren bod op de speler willen uitbrengen.
-> Vaag genoeg om altijd gelijk te hebben. Diatta was beste jongere op de Africa Cup dus de kans dat "een niet nader genoemde buitenlandse club" interesse heeft lijkt me vrij evident.
*Arnaut Danjuma gaat Club Brugge deze zomer nog verlaten. Club wil meewerken aan een deal als er een transfersom van 10 à 15 miljoen euro betaald wordt.
-> In welke optie is dit nieuws? Gewoon herkauwen van alle info die al langer beschikbaar was.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 25 jul 2019, 10:22 Transfermarkt is toch echt een nutteloze site. Normaal lees ik de artikels niet, maar af en toe ben ik te nieuwsgierig en klik ik er eens op. Hun prachtige nieuwtjes van de dag:
*Club Brugge dreigt Krépin Diatta kwijt te spelen. Een niet nader genoemde buitenlandse club zou een niet te weigeren bod op de speler willen uitbrengen.
-> Vaag genoeg om altijd gelijk te hebben. Diatta was beste jongere op de Africa Cup dus de kans dat "een niet nader genoemde buitenlandse club" interesse heeft lijkt me vrij evident.
*Arnaut Danjuma gaat Club Brugge deze zomer nog verlaten. Club wil meewerken aan een deal als er een transfersom van 10 à 15 miljoen euro betaald wordt.
-> In welke optie is dit nieuws? Gewoon herkauwen van alle info die al langer beschikbaar was.
Transfermarkt vind ik nog handig omwille van de spelers-, staff- en teamdatabase met bepaalde statistieken.
Ik vermoed dat je voetbal24, voetbalnieuws, voetbalkrant, en consoorten bedoelt. En daar kan ik je helemaal volgen. Bewust vaag of gewoon foute info, spectaculaire titels die onterecht bepaalde zaken suggereren of de lading niet dekken (clickbait),...

Onze clicks niet waard eigenlijk, en toch is het soms verleidelijk.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Jens27 »

:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door IsO »

Jens27 schreef: 25 jul 2019, 12:50
Benieuwd wat Vince uit de brand heeft kunnen slepen, als dit klopt.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door DavidVM »

IsO schreef: 25 jul 2019, 14:06
Jens27 schreef: 25 jul 2019, 12:50
Benieuwd wat Vince uit de brand heeft kunnen slepen, als dit klopt.
Er wordt gesproken van 12 miljoen €
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 25 jul 2019, 14:45
IsO schreef: 25 jul 2019, 14:06
Jens27 schreef: 25 jul 2019, 12:50
Benieuwd wat Vince uit de brand heeft kunnen slepen, als dit klopt.
Er wordt gesproken van 12 miljoen €
Dat was inderdaad wat ik ook gelezen had. Een bedrag dat blijkbaar een minimum zou zijn om voor een niet-international een werkvergunning te kunnen krijgen. Maar Aston Villa wou toch minder betalen door ons contractueel te verplichten een speler te huren voor een paar miljoen. En daar gingen wij niet mee akkoord, waarna Nakamba niet meer kwam opdagen. Dus nu ben ik benieuwd wat het effectief geworden is.
Gesloten