Zomertransfers 2019 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Blackburn »

Als ze die 50m van Donnie doorstorten mogen ze hem hebben, anders niet...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door t4nd »

Ze gaan ook opnieuw met Hans samen zitten om zijn contract eventueel open te breken. Wat mij betreft geven ze hem een opslag van 1m per jaar en een contract van nog 5 jaar. Voor 5m hebben we geen vervanging van zijn kaliber :)
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 07 aug 2019, 11:47 Ze gaan ook opnieuw met Hans samen zitten om zijn contract eventueel open te breken. Wat mij betreft geven ze hem een opslag van 1m per jaar en een contract van nog 5 jaar. Voor 5m hebben we geen vervanging van zijn kaliber :)
Ik zie Hans niet vertrekken. Die heeft toch afgelopen seizoen es in een artikel laten vallen dat "als hij" heel zijn carrière bij Club zou blijven dat drm niet persé erg is. Hij doet er mee om de prijzen en is er graag. Op een cvm en lb heeft Club zijn huiswerk af, denk niet dat die nu nog een basisspeler laten vertrekken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door t4nd »

HeervanBiesen schreef: 07 aug 2019, 12:37 Ik zie Hans niet vertrekken. Die heeft toch afgelopen seizoen es in een artikel laten vallen dat "als hij" heel zijn carrière bij Club zou blijven dat drm niet persé erg is. Hij doet er mee om de prijzen en is er graag. Op een cvm en lb heeft Club zijn huiswerk af, denk niet dat die nu nog een basisspeler laten vertrekken.
Hans heeft altijd gezegd dat hij niet naar het buitenland wil "enkel om naar het buitenland te gaan". Hij wil voor de prijzen spelen en niet gewoon ergens bij een semi-topper in het buitenland. Je kan Ajax moeilijk als een semi-topper omschrijven hé. Het is de enige ploeg waar ik ongeveer schrik voor heb om Hans aan te verliezen. Ze spreken er dezelfde taal, spelen aanvallend voetbal met veel beweging en Amsterdam ligt niet bepaald ver van België. Het enige wat in ons voordeel speelt is dat hij hier al een hele tijd speelt en de Nederlandse competitie qua niveau nu niet echt hoger is dan de onze.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Filo »

Als hij kan gaat hij weg, Ajax is een beter team en betaald goed, een ramp voor ons als hij weg gaat, die vervang je niet zo maar en fcb zonder Hans is maar een middelmatig ploegje
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door t4nd »

Filo schreef: 07 aug 2019, 13:19 Als hij kan gaat hij weg, Ajax is een beter team en betaald goed, een ramp voor ons als hij weg gaat, die vervang je niet zo maar en fcb zonder Hans is maar een middelmatig ploegje
Beetje kort door de bocht. Ajax betaalt goed, maar gaat ook geen miljoenen meer (kunnen) geven dan Club. Ajax is misschien op dit moment een beter team, maar ze zijn ook opnieuw een ploeg in opbouw en ze spelen al zeker niet in een betere competitie. Ik veronderstel dat Hans een paar zaken zal moeten afwegen, en ik hoop dat de zekerheid en het spelsysteem van Club hierbij een belangrijke factor zullen zijn.

Daarnaast, ik kan me niet voorstellen dat onze scouting geen shortlist van vervangers heeft voor Hans. Als je ziet hoe elke sterkhouder tot nu toe vervangen is mag je wat vertrouwen hebben in onze scouting. Op korte termijn (en voornamelijk in onze competitie) kunnen Rits & Schrijvers die rol ook wel overnemen - Europees gaat het lastiger zijn, maar zelfs dan. In het systeem van Clement is Hans niet de enige draaischijf, de aanvallen komen van meer kanten en hij is niet langer bij elke geslaagde aanval betrokken (wat positief is trouwens, voor moest dat niet duidelijk zijn).
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Jelle »

Waarom zou Hans(behalve voor het financiële) naar een leeggeplukt Ajax willen in een ronduit zwakke Eredivisie?

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk


Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Khas »

Hoe zit dat tegenwoordig met die zelfopgelegde loonplafonds in de Nederlandse competitie? Iemand die zicht heeft op over hoe het nu is, specifiek Ajax in gedachte?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Bruges8940 »

Khas schreef: 07 aug 2019, 16:41 Hoe zit dat tegenwoordig met die zelfopgelegde loonplafonds in de Nederlandse competitie? Iemand die zicht heeft op over hoe het nu is, specifiek Ajax in gedachte?
Bij Ajax hadden ze zo'n loonplafond, maar met de komst van Tadic en Blind en een verbeterd contract voor Ziyech hebben ze dat moeten overschrijden. De grootverdiener zou zo'n 3,5 miljoen per jaar cashen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Khas »

Bruges8940 schreef: 07 aug 2019, 20:38
Khas schreef: 07 aug 2019, 16:41 Hoe zit dat tegenwoordig met die zelfopgelegde loonplafonds in de Nederlandse competitie? Iemand die zicht heeft op over hoe het nu is, specifiek Ajax in gedachte?
Bij Ajax hadden ze zo'n loonplafond, maar met de komst van Tadic en Blind en een verbeterd contract voor Ziyech hebben ze dat moeten overschrijden. De grootverdiener zou zo'n 3,5 miljoen per jaar cashen.
Dat is in elk geval een pak meer dan het loonplafond van 1mil dat ze een tijd geleden hadden. :shock:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Bruges8940 »

Khas schreef: 07 aug 2019, 22:56
Bruges8940 schreef: 07 aug 2019, 20:38
Khas schreef: 07 aug 2019, 16:41 Hoe zit dat tegenwoordig met die zelfopgelegde loonplafonds in de Nederlandse competitie? Iemand die zicht heeft op over hoe het nu is, specifiek Ajax in gedachte?
Bij Ajax hadden ze zo'n loonplafond, maar met de komst van Tadic en Blind en een verbeterd contract voor Ziyech hebben ze dat moeten overschrijden. De grootverdiener zou zo'n 3,5 miljoen per jaar cashen.
Dat is in elk geval een pak meer dan het loonplafond van 1mil dat ze een tijd geleden hadden. :shock:
Gokskes die goed uitgepakt hebben.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door IsO »

Ajax blijft een mooie ploeg, maar Hans heeft natuurlijk wel een deel van zijn opleiding bij PSV gekregen. Hoop iig dat hij blijft. Ons bestuur heeft in elk geval de ambities onderschreven met een paar ferme transfers
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door Fire »

Fuck AJAX.

35mio minstens en dan nog +15 mio omdat het Ajax is.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door IsO »

Fire schreef: 08 aug 2019, 10:10 Fuck AJAX.

35mio minstens en dan nog +15 mio omdat het Ajax is.
Daarom dat ik zeg dat Hans eerder een jongen van de lampenclub is. Zijn mentaliteit is misschien niet Amsterdams genoeg om daar goed te aarden. Maar ik kan me vergissen
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2019 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 07 aug 2019, 12:56
HeervanBiesen schreef: 07 aug 2019, 12:37 Ik zie Hans niet vertrekken. Die heeft toch afgelopen seizoen es in een artikel laten vallen dat "als hij" heel zijn carrière bij Club zou blijven dat drm niet persé erg is. Hij doet er mee om de prijzen en is er graag. Op een cvm en lb heeft Club zijn huiswerk af, denk niet dat die nu nog een basisspeler laten vertrekken.
Hans heeft altijd gezegd dat hij niet naar het buitenland wil "enkel om naar het buitenland te gaan". Hij wil voor de prijzen spelen en niet gewoon ergens bij een semi-topper in het buitenland. Je kan Ajax moeilijk als een semi-topper omschrijven hé. Het is de enige ploeg waar ik ongeveer schrik voor heb om Hans aan te verliezen. Ze spreken er dezelfde taal, spelen aanvallend voetbal met veel beweging en Amsterdam ligt niet bepaald ver van België. Het enige wat in ons voordeel speelt is dat hij hier al een hele tijd speelt en de Nederlandse competitie qua niveau nu niet echt hoger is dan de onze.
Ajax is ook niet wat het geweest is, het is een ploeg in opbouw. Met alle respect voor hun CL-parcours, maar de zware kleppers zijn weg.
De ligt, De Jong, Van de Beek.
Schöne gaat of is ook weg, Ziyech zie ik ook nog vertrekken.
Ze hebben ook achter Diatta gezeten en Club heeft daar heel goed het been stijf gehouden.

Maja de rode draad is dat elke clubsupporter natuurlijk hoopt dat Hans blijft.
Anderzijds zei een kennis wel goede opmerking, als ze genoeg betalen mag Hans weg en halen we Benavente terug naar België.
Gesloten