Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door IsO »

Emilio Ferrera schreef: 24 jul 2019, 01:29 Imbula?
Dat staat er, ja. Maar die Tavolieri heeft er ook al ferm naast gezeten. Korrel zout dus.
verward
Tester
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2019, 09:05

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door verward »

Jens27 schreef: 23 jul 2019, 23:11

Stoke’s record buy is set to leave after a disastrous two years at the club.

Gianelli Imbula cost £18.3m but has played just 28 times over two seasons and had loan spells at Toulouse and Rayo Vallecano.

The Stoke Sentinel say he will join Club Brugge for a cut-price £5.35m.

Bron: https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... ssion=true
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

verward schreef: 24 jul 2019, 09:11
Jens27 schreef: 23 jul 2019, 23:11

Stoke’s record buy is set to leave after a disastrous two years at the club.

Gianelli Imbula cost £18.3m but has played just 28 times over two seasons and had loan spells at Toulouse and Rayo Vallecano.

The Stoke Sentinel say he will join Club Brugge for a cut-price £5.35m.

Bron: https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... ssion=true
Zou best goeie een goeie transfer zijn. En een koopje. Brugge is weer goe bezig, percy tau ook op weg. Nog nieuwe keeper en extra linksback en extra centrale verdediger.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 24 jul 2019, 13:07
verward schreef: 24 jul 2019, 09:11
Jens27 schreef: 23 jul 2019, 23:11

Stoke’s record buy is set to leave after a disastrous two years at the club.

Gianelli Imbula cost £18.3m but has played just 28 times over two seasons and had loan spells at Toulouse and Rayo Vallecano.

The Stoke Sentinel say he will join Club Brugge for a cut-price £5.35m.

Bron: https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... ssion=true
Zou best goeie een goeie transfer zijn. En een koopje. Brugge is weer goe bezig, percy tau ook op weg. Nog nieuwe keeper en extra linksback en extra centrale verdediger.
Afwachten 1) of Imbula ook effectief komt (zal mee afhangen van vertrek Nakamba, vermoed ik dan) en 2) of hij zijn oud niveau terug kan vinden.

Wat Tau betreft: Ook afwachten of het gerucht bevestigd zal worden. Goeie speler, maar ik ben geen fan van huren zonder aankoopoptie. Lijkt me ook in te gaan tegen Vince zijn idee over transfers (Club moet er later op één of andere manier een meerwaarde op kunnen realiseren), dus zou ik ergens een bizarre move vinden. Maar misschien mis ik een element dat zo'n move zou kunnen verklaren.

Een ervaren linksback lijkt me inderdaad nog welkom, hoewel ook Cools (en volgens sommigen ook Peres) daar uit de voeten kunnen.

Centraal hebben we:
- in een 4-mansverdediging: Mechele, Mitrovic, Deli, Kossounou, Peres.
- in een 3-mansverdediging: de 5 genoemde spelers + Mata als RCV.

Tenzij er nog iemand vertrekt (Peres?) lijkt me dat voldoende, want (meer dan) dubbele bezetting.

En zolang niemand van onze keepers vertrekt, moet er niemand bijkomen.
verward
Tester
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2019, 09:05

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door verward »

IsO schreef: 24 jul 2019, 13:46 Een ervaren linksback lijkt me inderdaad nog welkom, hoewel ook Cools (en volgens sommigen ook Peres) daar uit de voeten kunnen.
Geruchten van gesprekken met Oviedo van Sunderland. Imo zal het salaris een struikelblok zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 24 jul 2019, 13:46
ClubFanVinne schreef: 24 jul 2019, 13:07
verward schreef: 24 jul 2019, 09:11
Jens27 schreef: 23 jul 2019, 23:11

Stoke’s record buy is set to leave after a disastrous two years at the club.

Gianelli Imbula cost £18.3m but has played just 28 times over two seasons and had loan spells at Toulouse and Rayo Vallecano.

The Stoke Sentinel say he will join Club Brugge for a cut-price £5.35m.

Bron: https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... ssion=true
Zou best goeie een goeie transfer zijn. En een koopje. Brugge is weer goe bezig, percy tau ook op weg. Nog nieuwe keeper en extra linksback en extra centrale verdediger.
Afwachten 1) of Imbula ook effectief komt (zal mee afhangen van vertrek Nakamba, vermoed ik dan) en 2) of hij zijn oud niveau terug kan vinden.

Wat Tau betreft: Ook afwachten of het gerucht bevestigd zal worden. Goeie speler, maar ik ben geen fan van huren zonder aankoopoptie. Lijkt me ook in te gaan tegen Vince zijn idee over transfers (Club moet er later op één of andere manier een meerwaarde op kunnen realiseren), dus zou ik ergens een bizarre move vinden. Maar misschien mis ik een element dat zo'n move zou kunnen verklaren.

Een ervaren linksback lijkt me inderdaad nog welkom, hoewel ook Cools (en volgens sommigen ook Peres) daar uit de voeten kunnen.

Centraal hebben we:
- in een 4-mansverdediging: Mechele, Mitrovic, Deli, Kossounou, Peres.
- in een 3-mansverdediging: de 5 genoemde spelers + Mata als RCV.

Tenzij er nog iemand vertrekt (Peres?) lijkt me dat voldoende, want (meer dan) dubbele bezetting.

En zolang niemand van onze keepers vertrekt, moet er niemand bijkomen.
ik reken niet echt op kossounou en peres in de verdediging. Kossounou zullen we geduld moeten mee hebben en kunnen we tegen kleinere ploegen af en toe een kans geven net als peres maar voor het echte werk zijn die niet klaar. Als club wil de titel winnen en champions leugue wil spelen hebben we nog een extra volwaardige back nodig.

Wat de keeper betreft hebben we geen enkele keeper club brugge waardig. Horvat maakt de ene flatter na de andere en ook letica heeft nog niet veel beter laten zien. Een doelman kan het verschil zijn tussen kampioen en 2de.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Als Tau komt is er sowieso een vertrekker volgens mij. (Tau zal gehuurd worden dan voor een jaar zonder aankoopoptie, want Brighton ziet echt wel wat in hem, en komend jaar heeft hij pas een werkvergunning...)

We zitten met Danjuma, Dennis, Vlietinck & Diatta al dubbel bezet op beide flanken.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Jens27 »

HeervanBiesen schreef: 25 jul 2019, 12:48 Als Tau komt is er sowieso een vertrekker volgens mij. (Tau zal gehuurd worden dan voor een jaar zonder aankoopoptie, want Brighton ziet echt wel wat in hem, en komend jaar heeft hij pas een werkvergunning...)

We zitten met Danjuma, Dennis, Vlietinck & Diatta al dubbel bezet op beide flanken.
+ Sagna
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Jens27 schreef: 25 jul 2019, 12:51
HeervanBiesen schreef: 25 jul 2019, 12:48 Als Tau komt is er sowieso een vertrekker volgens mij. (Tau zal gehuurd worden dan voor een jaar zonder aankoopoptie, want Brighton ziet echt wel wat in hem, en komend jaar heeft hij pas een werkvergunning...)

We zitten met Danjuma, Dennis, Vlietinck & Diatta al dubbel bezet op beide flanken.
+ Sagna
Links: Diatta, Danjuma, Sagna.
Rechts: Dennis, Tau, Vlietinck.

Elke positie driedubbel bezet, ook al is Sagna nog een belofte en is Vlietinck niet goed genoeg voor een basisplaats.
Een eventuele vertrekker is dus geen probleem.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Cedrinho schreef: 25 jul 2019, 12:58
Jens27 schreef: 25 jul 2019, 12:51
HeervanBiesen schreef: 25 jul 2019, 12:48 Als Tau komt is er sowieso een vertrekker volgens mij. (Tau zal gehuurd worden dan voor een jaar zonder aankoopoptie, want Brighton ziet echt wel wat in hem, en komend jaar heeft hij pas een werkvergunning...)

We zitten met Danjuma, Dennis, Vlietinck & Diatta al dubbel bezet op beide flanken.
+ Sagna
Links: Diatta, Danjuma, Sagna.
Rechts: Dennis, Tau, Vlietinck.

Elke positie driedubbel bezet, ook al is Sagna nog een belofte en is Vlietinck niet goed genoeg voor een basisplaats.
Een eventuele vertrekker is dus geen probleem.
Toch vind ik Vlietinck heel nuttig.
Zijn matchen die hij speelde in de periode van tegen Dortmund waren niet slecht. Vond hem zéér goed tegen Dortmund dat toch een match op hoog niveau was. Ok hij deed geen merkwaardige zotte dinge, maar hij was degelijk. Zo spelers zijn er ook nodig waarop je kan bouwen. Hoop gewoon dat hij dit seizoen een degelijk seizoen speelt en een aantal caps pakt dat hij in de basis mag starten. Hij kent de club, Sagna moet nog groeien en wennen... Maar idd driedubbel bezet op 2 posities is wat teveel vant goede.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Jens27 »

Federico Ricca, 24-jarige Uruguayaanse linksback en kapitein van Malaga. Stage verlaten om naar Brugge af te reizen. Bevalt me beter dan Oviedo alleszins.

Get in :hupclub:
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door IsO »

Jens27 schreef: 29 jul 2019, 10:46 Federico Ricca, 24-jarige Uruguayaanse linksback en kapitein van Malaga. Stage verlaten om naar Brugge af te reizen. Bevalt me beter dan Oviedo alleszins.

Get in :hupclub:
Zal wel om een definitieve transfer gaan dan veronderstel ik? Nog 1 jaar contract blijkbaar.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Jens27 »

IsO schreef: 29 jul 2019, 11:30
Jens27 schreef: 29 jul 2019, 10:46 Federico Ricca, 24-jarige Uruguayaanse linksback en kapitein van Malaga. Stage verlaten om naar Brugge af te reizen. Bevalt me beter dan Oviedo alleszins.

Get in :hupclub:
Zal wel om een definitieve transfer gaan dan veronderstel ik? Nog 1 jaar contract blijkbaar.
Ik vermoed het. Er wordt ook gezegd dat hij door een clausule in zijn contract gratis zou kunnen komen.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Jens27 »

Oviedo heeft getekend bij Kopenhagen. De vraag is natuurlijk of Club heeft doorgeschakeld met Ricca of dat Oviedo heeft doorgeschakeld met Kopenhagen. Niet dat boeit nu natuurlijk...
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Ik heb nog niets goed gehoord over die Oviedo, dus ook al ken ik hem niet, blij dat hij het niet geworden is.
Die Ricca is tenminste basisspeler, kapitein en in zijn laatste contractjaar bij Malaga. Klinkt al een pak veelbelovender.
Gesloten