Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Alethio »

Zie ik toch niet meteen gebeuren.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Jammer dat ze vorig jaar Osimhen niet hebben gekocht door blessure. Want die is echt beter en beter aan het worden. Zouden beter rezaei + 5milj voorstel doen aan chaleroi. Kunnen we uiteindelijk dat geld van rezaei nog wat terug verdienen. Want osimhen zal zoizo een goeie worden.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

We hebben Rezaei gehaald voor 5 miljoen, hij heeft niets gepresteerd bij Club en nu wil jij hem verkopen voor Rezaei + 5 miljoen?
Als je dat klaarspeelt, dan ben ik de eerste om mij in te schrijven wanneer je een workshop "how to sell overrated things for a shitload of money" organiseert.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Hannes »

Filo schreef: 11 feb 2019, 19:36
Cedrinho schreef: 10 feb 2019, 22:29 Gaat al een maand of 2 rond, als het niet langer is. Club zou hem voor de winterstop al gepolst hebben, maar hij wil zijn contract uitdoen en dan zien, maar intussen is vrij duidelijk dat Huddersfield op degraderen staat en dus zou Depoitre niet weigerachtig staan tegenover een transfer.

Zelf ben ik ook geen grote fan, maar ik zie zijn kansen op slagen bij Club wel groter dan die waren voor bvb Vleminckx of Salou. Depoitre en Club zou een goeie match kunnen zijn, maar het zal er ook van af hangen wat de nieuwe coach (als die er komt) als tactiek wil gebruiken. Als de 433 zou terugkeren zou ik het nog geen slechte transfer vinden.
vleminckx Salou ,eikelkamp ,saeternes enz de lijst is lang
Dit lijkt me zo'n typisch "schrappen wat niet past"-lijstje! :-D
Eijkelkamp hoort hier totaal niet in thuis.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Hannes »

HeervanBiesen schreef: 17 feb 2019, 13:28
Cedrinho schreef: 10 feb 2019, 22:29 Gaat al een maand of 2 rond, als het niet langer is. Club zou hem voor de winterstop al gepolst hebben, maar hij wil zijn contract uitdoen en dan zien, maar intussen is vrij duidelijk dat Huddersfield op degraderen staat en dus zou Depoitre niet weigerachtig staan tegenover een transfer.

Zelf ben ik ook geen grote fan, maar ik zie zijn kansen op slagen bij Club wel groter dan die waren voor bvb Vleminckx of Salou. Depoitre en Club zou een goeie match kunnen zijn, maar het zal er ook van af hangen wat de nieuwe coach (als die er komt) als tactiek wil gebruiken. Als de 433 zou terugkeren zou ik het nog geen slechte transfer vinden.
Hoop ook op een 433 komend seizoen, al is het wel zo wat Leko zegt: we hebben een instituut opgebouwd, waar iedereen respect voor heeft.
Vrees dat het ook niet vlug meer gaat gebeuren dat we een CL campagne gaan meemaken waar elke tegenstander in onze poule op hun hoede voor ons is.
Voor mij moet er geen moer veranderen aan ons systeem.
Iedereen is bang van FCB. Alleen een beter B-plan is nodig.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Gisteren ook gesprekken met Bongonda, keuze van Clement zal bepalen bij welke ploeg hij speelt volgend jaar.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Okido »

Bosko schreef: 23 mei 2019, 09:15 Gisteren ook gesprekken met Bongonda, keuze van Clement zal bepalen bij welke ploeg hij speelt volgend jaar.
Van mij hoeft Bongonda niet te komen eigenlijk... ik vrees dat hij veel te duur zal zijn voor wat hij kan brengen. Past niet echt in ons huidig systeem maar onder nieuwe coach bestaat de kans natuurlijk dat het systeem weer aangepast zal worden. Is ook niet altijd even positief geweest over onze Club in het verleden...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Maximus »

Okido schreef: 23 mei 2019, 10:58
Bosko schreef: 23 mei 2019, 09:15 Gisteren ook gesprekken met Bongonda, keuze van Clement zal bepalen bij welke ploeg hij speelt volgend jaar.
Van mij hoeft Bongonda niet te komen eigenlijk... ik vrees dat hij veel te duur zal zijn voor wat hij kan brengen. Past niet echt in ons huidig systeem maar onder nieuwe coach bestaat de kans natuurlijk dat het systeem weer aangepast zal worden. Is ook niet altijd even positief geweest over onze Club in het verleden...
Een bod van 6 miljoen van Genk op hem werd al geweigerd. Inderdaad veel te duur dus.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

Belg, jong, talentvol én goede statistieken afgelopen seizoen. Volgens mij is de prijs die gevraagd wordt compleet conform de markt. Goede Belgen die niet naar het buitenland willen zijn zeldzaam, dus gaan de topclubs er (opnieuw) een opbod voor mogen doen...

Daarom hoop ik dat we extra blijven inzetten op de jeugd. Een Openda bijvoorbeeld is een 'gratis' Belg die je volgend seizoen elke wedstrijd op het matchblad kan schrijven. Zo zouden we er per jaar toch 2 vanuit de jeugd moeten kunnen bij krijgen (als reserve, om geleidelijk te brengen). Twee eigen beloften naar de A-kern waarvan 1 succesvol is :)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Toch maar opletten met wie Clement zou willen halen. Je wil het niet meemaken dat hij zo'n Zinho Gano haalt, zoals hij die meenam van WB naar Genk. No fucking way hé zeg.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

Cedrinho schreef: 23 mei 2019, 12:24 Toch maar opletten met wie Clement zou willen halen. Je wil het niet meemaken dat hij zo'n Zinho Gano haalt, zoals hij die meenam van WB naar Genk. No fucking way hé zeg.
Hij heeft Seck toen ook meegepakt hé. Op dat moment vond hij dat de kern van Genk dat nodig had, en op dat moment had hij enkel nog maar ervaring als eerste trainer in Beveren. Ik veronderstel dat hij nu iets meer besef heeft van wat Club nodig zou hebben en dus niet zo'n type speler gaat kopen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

t4nd schreef: 23 mei 2019, 13:11
Cedrinho schreef: 23 mei 2019, 12:24 Toch maar opletten met wie Clement zou willen halen. Je wil het niet meemaken dat hij zo'n Zinho Gano haalt, zoals hij die meenam van WB naar Genk. No fucking way hé zeg.
Hij heeft Seck toen ook meegepakt hé. Op dat moment vond hij dat de kern van Genk dat nodig had, en op dat moment had hij enkel nog maar ervaring als eerste trainer in Beveren. Ik veronderstel dat hij nu iets meer besef heeft van wat Club nodig zou hebben en dus niet zo'n type speler gaat kopen.
Als hem dan toch een spits en CM meebrengt mag dat gerust Samatta en Berge zijn...
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

DavidVM schreef: 23 mei 2019, 15:26
t4nd schreef: 23 mei 2019, 13:11
Cedrinho schreef: 23 mei 2019, 12:24 Toch maar opletten met wie Clement zou willen halen. Je wil het niet meemaken dat hij zo'n Zinho Gano haalt, zoals hij die meenam van WB naar Genk. No fucking way hé zeg.
Hij heeft Seck toen ook meegepakt hé. Op dat moment vond hij dat de kern van Genk dat nodig had, en op dat moment had hij enkel nog maar ervaring als eerste trainer in Beveren. Ik veronderstel dat hij nu iets meer besef heeft van wat Club nodig zou hebben en dus niet zo'n type speler gaat kopen.
Als hem dan toch een spits en CM meebrengt mag dat gerust Samatta en Berge zijn...
Is inderdaad :jerk: :jerk: :jerk: maar geen spek voor onze bek.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door zegmaardag »

De manager van Joske (en Mera en Palacios) zit bij -ik vermoed- Verhaeghe volgens Instagram.
Gesloten