Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Cedrinho schreef: 02 mei 2019, 13:06
t4nd schreef: 02 mei 2019, 11:07 Voor je begint te speculeren is het afwachten wie er blijft en wie weggaat volgend seizoen. Onze huidige 'basisdriehoek' is wat mij betreft Rits - Vanaken - Vormer. Rits zal nog wel minstens een jaartje blijven om te bevestigen, als zowel Vanaken als Vormer blijven kan je perfect McGree een hoop speelminuten geven als vervanger van één van die 2 tijdens de competitie.
Als Vanaken of Vormer weggaan zou een McGree in de voorbereiding getest kunnen worden als vervanger. Als ze allebei weg gaan heb je sowieso een meer ervaren speler ernaast nodig. In dat geval zou je eventueel Nakamba - Rits - McGree kunnen proberen (gesteld dat Nakamba blijft).

Belangrijkste zal sowieso zijn om het evenwicht in de driehoek te behouden, ongeacht wie blijft en wie vertrekt. Of er dan een 20jarige staat of een 30jarige maakt mij niet veel uit, zolang het niet enkel 20jarigen zijn die de ploeg moeten dragen.
Akkoord :thumba:
vormer weggaan waar zou die lopen of moet al middenoosten of america zijn. Was dit jaar al maar net genoeg meer bij club. Zal volgend jaar moeten opletten voor zijn plaats. Nakamba zal zijn vorm wel terug opkrikken en amrabat kan ook beter dan wat hij al toonde. En als baiye blijft moet die ook kansen krijgen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Odilon naar België afgereisd om deal af te ronden. Kleine 3M euro die kan oplopen tot kleine 4M euro.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Volgens LDH bij Standard geïnformeerd voor Uche Agbo.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Maximus »

Bosko schreef: 07 mei 2019, 14:02 Volgens LDH bij Standard geïnformeerd voor Uche Agbo.
Nee danku.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Niks van beelden te vinden over onze nieuwe aanwinst op het wereldwijde web ??
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door GraspopperFCB »

Hoe meer ik samenvattingen zie van Union hoe meer ik een zwak krijg voor Percy Tau. Doet me denken aan Diaby.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Maximus »

GraspopperFCB schreef: 11 mei 2019, 23:35 Hoe meer ik samenvattingen zie van Union hoe meer ik een zwak krijg voor Percy Tau. Doet me denken aan Diaby.
Is eigendom van Brighton, aankoop zal te hoog gegrepen zijn dus. Al zou ik de huur van hem ook wel zien zitten.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ik dacht dat die Percy Tau indertijd bij ons op de radar stond toen Brighton ermee gaan lopen is
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

vanGentmaarvoorClub schreef: 13 mei 2019, 11:26 Ik dacht dat die Percy Tau indertijd bij ons op de radar stond toen Brighton ermee gaan lopen is
Je bedoelt vorig jaar. Brugge wou hem graag maar toen kwam Brighton
en die boden hoger loon. Hij zal nooit spelen voor Brighton want zal daar geen werkvergunning krijgen.
Dus weer een speler die voor het geld kiest, laat maar dus.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

Overal geruchten dat Depoitre zou komen naar Club. Vreemd gevoel bij.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

We zitten nog met Rezaei - Openda - Schrijvers - Vossen als Wesley vertrekt. Ngonge staat ook op de site, maar ik weet niet of hij kansen gaat krijgen. Als Depoitre dan gehaald wordt zie ik hem als vervanger van Wesley en dat zou betekenen dat we het huidige systeem zouden blijven spelen?
Op zich zou dat ook betekenen dat Rezaei geen kans meer zou krijgen, want Schrijvers / Openda lijken me sowieso de keuzes voor 2de speler in de spits te worden.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Had ik vorige winter al gezegd, toch? ;-)
Club had hem dan al gepolst, Depoitre zag het wel zitten, maar wilde afwachten of Huddersfield zich zou redden. Dus nu ze gezakt zijn, is de kans wel groot.

Persoonlijk heb ik liever van niet. Lijkt me een type dat we enkel zouden kunnen gebruiken indien Vossen en Rezaei vertrekken. (niet 'of', maar 'en').

Bovendien ook liever afwachten of Leko blijft of niet.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door rambopirou »

Cedrinho schreef: 15 mei 2019, 13:50 Had ik vorige winter al gezegd, toch? ;-)
Club had hem dan al gepolst, Depoitre zag het wel zitten, maar wilde afwachten of Huddersfield zich zou redden. Dus nu ze gezakt zijn, is de kans wel groot.

Persoonlijk heb ik liever van niet. Lijkt me een type dat we enkel zouden kunnen gebruiken indien Vossen en Rezaei vertrekken. (niet 'of', maar 'en').

Bovendien ook liever afwachten of Leko blijft of niet.
Wesley vertrekt sowieso en van Rezaei en Vossen vertrekt er sowieso 1 ook volgens mij. Dan is een gratis depoitre toch sowieso een goede aankoop niet ?

Al is het maar om de plaats van Vossen in te nemen als de ideale vervanger en dan kunnen we nog steeds een nummer 1 spits kopen
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Liever Vossen opnieuw een deftige kans geven dan Depoitre te halen.
Vossen heeft tenminste al iets bewezen in zijn carrière door vele jaren echt goed te zijn (op Belgisch niveau, that is). Depoitre 1 goed seizoen in dat kampioenenjaar van Gent, maar verder nougatbollen.
Nope, hoe hardnekkig de geruchten ook zijn, ik ben geen fan van het aankopen van Depoitre.
Gesloten